Rozdział 33

370 20 1
                                    

"Oświadczyny"

Pierścionek był z srebrnym krzyżem, wypełniony cyrkonią (Częsty kamień wstępujący np. w kolczykach - Autorka) i kryształem Swarovskiego na środku. Wybrałem ten pierścionek bo mi się podobał. Mam nadzieję że Crossowi się spodoba.

Zanim się spotkamy trochę go podrażnię😈.

*P.O.V.Cross*

Przyszedłem do bazy, ale nie widziałem Nighta. Za to znalazłem kartkę.

Będę czekał na ciebie w AU, w którym jest noc, a niebo widnieje zawsze z ozdobą. Byłeś tam już więc się nie zgubisz. Szukaj mnie tam gdzie woda płynie z góry na dół.

Twój Tajemniczy Wielbiciel~

Mam nadzieję że to Nighty! Bo jak ktoś inny to ukatrupię! Wiedziałem od razu że chodzi o Outertale. Teleportowałem się tam i ruszyłem w stronę Waterfallu. Po chwili zobaczyłem na ziemi strzałki, więc ruszyłem za nimi.

Widziałem koc... chyba piknikowy. Podszedłem bliżej i stanąłem. Chciałem się rozejrzeć lecz nie było mi to dane, ponieważ ktoś mnie od tyłu przytulił. Przestraszyłem się, ale kiedy spojrzałem na jego ręce zrozumiałem, że to Nighty.

Obróciłem się i go także przytuliłem.

- Hej Nighty! - powiedziałem, a on mnie puścił.

- Cześć. Widzę że moje wskazówki były jasne. - kiwnąłem głową i poszliśmy usiąść na kocu.

Ten wieczór był miły i spokojny. Nie spodziewałem się po Koszmarze, że takie coś może zrobić. Cieszę się że jest ze mną. Night chciał się przejść ja w sumie też, więc ruszyliśmy w stronę Hotland. 

Mijaliśmy duże ilości wody. W sumie czego się mogłem spodziewać, w końcu to Waterfall, czyli wodospad. Przy chyba największym i najładniejszym ze wszystkich wodospadów zatrzymaliśmy się.

- Cross mam coś do powiedzenia. - przerwał tą cisze Night. Nie wiedziałem czemu klęknął i dodał - Cross chciałem od dawna ci to powiedzieć lecz nie umiałem. Crossy...wyjdziesz za mnie?

Nie wiedziałem co powiedzieć. Jestem taki szczęśliwy! Wreszcie się doczekałem. On mi się oświadczył.

- Debilu, oczywiście że TAK! - rzuciłem mu się na szyję - Przecież cię kocham!

- Ha... Ja ciebie też. - powiedział i założył mi na palec pierścionek.

Najpiękniejszy dzień w moim życiu!

Krzyż Koszmarów (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz