Okulun ilk günüydü ve Yaprak pencereden yansıyan güneş ışığı yüzünden uyanmıştı.
Yaprak:Ya off uyumak istiyorum ya!
Söylenerek yataktan kalkmış ve uyku sersemi olduğu için gözlerini ovalıyordu. Tam odasındaki banyo ya girecekken yere düştü.
Yaprak:OĞUZZ!!
Oğuz içeriye girmiş kahkahalara boğuluyordu.
Yaprak:Oğuz insafsızmısın ya bi yardım et.
Ali içeriye girdi ve Yaprağın yanına koştu
Ali:Yaprak iyi misin? Oğuz ben şimdi senin belanı-
Yaprak:Tamam Cankuşum sorun yok ama kalkmama yardım etsen?
Ali:Tamam Yaprak..Oğuz kal burda şimdi görüşecez senle!
Ali Yaprağı yatağına kadar taşımış ve ardından da Oğuzun peşine koşmuştur. Bunu gören çete gülmeye başladı.
Yaprak:Arkadaşlar okula geç kalıcaz hadi hazırlanın.Yaprak'tan
Hepimiz hazırlanıp okula gittik. Aslında 2 Dakika geç kaldık ama hoca gelmemişti. Ben sınıfa en son girdim ve Ali bir sıraya yerleşirken Bade yanına oturmaya çalıştı.
Bade:Bugün burda oturabilirmiyim.
Ali:Burası Ya-
Sözünü bitirmeden kestim.
Yaprak:Oturamazsın canım ben oturuyorum!
Bade:Ay al yerinide başına çal!
Ali sırıtmaya başlamıştı.
Yaprak:Ya ne gülüyorsun oturmasına izin mi verseydim bide?!
Ali:Zaten izin verseydin fena bozuşurduk küçük titan.
Gülmeye başladık ve Ali'nin o kocaman gamzesi çıktı. Hemen parmağımı soktum gamzesine ve daha çok gülmeye başladı.Ali'den
Şaşırmıştım,sanki yaprak beni kıskanmıştı. Yani bakışlarına bakılırsa gerçektende öyleydi. Derste her an Bade'nin üzerine atlayacak gibi gözüküyordu. Açıkcası sevinmedim değil,çünkü Yaprağın bu hallerini gerçekten çok seviyorum.❤️(Saat:17:45)
Oğuz:Babuşlar ben bi pizza gömmeye gidiyorum gelen varmı?
Sinan:Olur aslında,biraz kız keserim.
Gökhan:Oğlum düşündüğün şeye bak,ben gelmiyorum Merve'yle buluşacaz.
Ali:Lan siz ne zaman barıştınız?
Gökhan:Ne zaman kavga ettiğzi bilmiyorum ki size nezaman barıştığımı söyliyeyim.
*herkes gülmeye başlar
Oğuz:Alikuş,Yaprak başkan siz geliyomusunuz?
Ali:Ben eve geçiyorum.
Yaprak:Bende eve geçicem,pek keyfim yok.
Oğuz:Tamam siz bilirsiniz,hadi size bay bay!
Herkes dağılmıştır, Ali ve Yaprak yalnız kalmıştır ve yürüyordurlar. Çok sessizdi,ama Ali bu sessizliği bozdu
Ali:Yaprak istersen bize gidelim bir Film falan izleriz ha,moralin de düzelir.
Yaprak:Aslında çok iyi olur ya.
Ali:Peki gidelim.Yaprak'tan
Eve gittik ve Film seçiyorduk.
Ali:Küçük titan,ne tür bir Film istersin?
Yaprak:Aksiyon olsun.
Ali:Peki çok güzel bir aksiyon Filmi buldum izleyelim mi?
Yaprak:Olur izleyelim.
Ali Filmi başlattı ve yanıma oturdu. Mısır yiyorduk ve izliyorduk. Tam meyve suyunu elime almıştım ve içecekken korktum ve meyve suyu üstümüze döküldü.
Yaprak:Hay ben elimin ayarına,Ali çok özür dilerim ya yanlışlıkla oldu.
Ali:Yok Yaprak sorun değil,ama senim üstüne de dökülmüş.
Yaprak:Yok ben idare ederim ama sen istersen üstünü değiştir böyle bekleme.
Ali:Olmaz Yaprak böyle kalamazsın,hadi ısrar etme değiş üstünü.
Yaprak:Ama benim burda kıyafetim yokki.
Ali:Sorun değil ben sana veririm bişeyler.
Ali bana gri bir T-shirt verdi ve lavaboya gidip üstümü değiştim.
Sonra salona indik ve devam izledik. Film bitmişti ama başka aksiyon Filmi kalmamıştı.
Sadece bi Film kalmıştı o da bi Aşk Filmiydi.
Ali:Bitek bu Film kalmış,gerisini zaten herzaman izledik.
Yaprak:Offf neyse,belki bundan da bişey çıkar.
Ali gülmeye başlamıştı.
Filmi izlerken ikimizde sıkılmıştık. Benim sıkıldığım zaten ortada ama yapacak bişey yoktu. Ali de sıkılıyordu ama belli etmemeye çalışıyordu.Ali'den
Filmi izlerkem sıkılıyordum ama belli etmiyordum. Yaprağa bakmak isterken,omzumda uyuya kalmış bir adet Yaprağı gördüm. Gerçektende çok güzel uyuyordu,çok masum...
Ali:Yaprak,hadi kalk güzelim.
Yaprak:Yaa Cankuşum okula daha çok var.. dedi ve bana sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldım ve uyuya kalmışım.Yaprak'tan
Sabah uyandığımda kendimi Ali'nin kollarında buldum ve yüzüme ister istemez bi tebessüm geldi. Gerçekten de çok güzel uyuyordu. Bir kaç dakika Ali'yi izledim ve sonra kafamı göğsüne koyup devam uyudum.Oğuz:Ooo şunlara bakın ya valla okula geç kaldık hala uyuyorlar.
Gökhan:Aynen ya gerçekten ben yorgunluğumdan ayakta duramıyorum bunlar uyuyor,ben şimdi sizi uyandırmazsam oro-
Gökhan tam uyandıracakken Sinan Gökhanın kolundan tuttu.
Sinan:Valla anlamıyorum siz nasıl insanlarsınız. Fark etmedinizmi?!
Oğuz:Neyi babuş?
Sinan:Bunlar birbirlerini seviyorlar! Nasıl arkadaşsınız oğlum siz bi fark edemediniz dimi? Ali yaprağa 5 Yaşından beri aşık,bakışlarına hiç mi dikkat etmediniz?
Ya yaprak? 11 Yaşından beri seviyor çocuğu,bugün görmedinizmi,Bade Ali'nin yanına oturmak isterken,laflarıyla dövdü kızı,bildiğin parçalıyacak gibi bakıyordu!Sence Gökhan ve Oğuz'un tepkisi ne olacak? Yarın yeni bölüm geliyor kuşlar🕊❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)