Tam köşeyi döndük ki karşımda Gökhan vardı,evet bildiğiniz Gökhan Karademir. Şok olmuştum.
Gökhan:Y-Yaprak?
Yaprak:P-Pardon,tanışıyor muyuz?Gökhanı hiç umursamadım,çünkü hepsi bana sırtını dönmüştü ve onlar yüzünden kalbim paramparça olmuştu. Hepsi diyorum ama Selin hariç. Selin benim için bir de Oğuz'dan ayrıldı. Çünkü Oğuz Aliyi Selin de beni haklı görüyordu. Ben Selin'in yanında,Selin de hep benim yanımda oldu. Hatta bugün yanıma gelecekti.
Gökhanın yanından geçip ultrason odasına doğru yol aldım ve ikinci bir şok daha geçirdim. Çünkü bütün herkes oradaydı,Ali ve o Melis de dahil. Hepsi de bana şok olmuş bir ifadeyle bakıyorlardı.
Yaprak:E-evet muayene olacak kişi?
Ece:B-ben.
Yaprak:Buyrun hanım efendi sizi şu odaya alalım.Eceyle içeriye girdik ve onu muayene etmeye başladım. Belki hala arkadaş olarak kalsaydık karnındaki bebek bana hala diyecekti. Ve seneler sonra hepsini birden görmek bana çok ağır gelmişti.
O sırada dışarıda
Sinan:Ben yanlış görmedim değil mi?
Ali:Y-Yaprak?
Melis:(kısık sesle) Nereden çıktı bu ya?!
Merve:Melis duyulmadığını sanıyorsan yanılıyorsun. Ve kes sesini!Hepsi şok içindeydi. Ali şoktan aval aval bakıyordu. Melis ise sinirden kuduruyordu. O sırada yanlarına Kuzey geldi.
Kuzey:Pardon,Yaprak doktoru gördünüz mü?
Oğuz:E-evet içeride.O sırada Yaprak ve Ece çıktılar.
Kuzey:Ha Yaprak seni gördüğüm iyi oldu. Arkadaşınla senin odandayız haberin olsun.
Yaprak:Selin mi geldi?
Kuzey:İsmini bilmiyorum.
Yaprak:Tamam siz geçin ben beş dakikaya geliyorum.Kuzey Yaprağın odasına doğru yol aldı. Yaprak çeteye döndü.
Yaprak:Bu arada eskiden düşük riski varmış,merak etmeyin artık yok. Her şey yolunda. Tekrardan geçmiş olsun.
Tam gidecekken Oğuz Yaprakın kolunu tuttu.
Oğuz:Yaprak.
Yaprak:Pardon,bir sorun mu var?
Oğuz:Yaprak yapma böyle,gel konuşalım.
Yaprak:Benim-
Melis:Boşverin ya ne konuşması herkes yoluna baksın.Yaprak Melise dönerek şöyle dedi.
Yaprak:Doğru bence de herkes yoluna baksın. Bu arada hastaneye hayvanlar giremiyor,siz şöyle dışarıya alalım.
Ve son olarak benim hiç birinizle konuşacak bir şeyim yok.Yaprak'tan
Odama doğru yol aldım. Yürürken hala olanların şokundaydım. Odama vardığımda kapıyı açtım. Selin ve Kuzey masamın karşısındaki koltukta karşılıklı kahve içiyorlardı.Yaprak:Selin!
Selin:Yaprağım!Selin yanıma koştu ve resmen üzerime atladı. Biraz hasret giderdikten sonra ben masama oturdum ve kendime bir kahve istedim. Kahvem geldikten sonra bende sohbete katıldım. Ama Kuzey'in bir ameliyatı olduğu için çıkmak zorunda kaldı,biz de yalnız kaldık.
Selin:Ee Yaprağım,nasılsın?
Yaprak:Nasıl olayım Selin,aynı işte.
Selin:Yok,aynı değil. Ne oldu anlat bakalım.Seline baştan sona olanları anlatınca Selin de şok olmuştu,belliydi.
Selin:Ya bu klişeler niye hep bizim başımıza geliyor acaba?!
Yaprak:Valla bende bir bilsem Selincim.
Selin:O-onlar da oradaydı değil mi?
Yaprak:Maalesef evet kuşum.
Selin:Ee sevgilileri var mıydı?
Yaprak:Seninkinin-
Selin:Yaprak seninki falan deme,o benim hiç bir şeyim artık! Bak yoksa bende derim!
Yaprak:Tamam tamam! Oğuzun sevgilisi yoktu,ama Melis denen kız yine onun yanındaydı.
Selin:Nasıl ya?!
Yaprak:Benim anlamadığım,bu adam geldi ve beni 12 yıl sevdiğini söyledi,sevgili olduk ve benden başka kimseyi sevmeyeceğini söyledi,ayrıca beni asla bırakmayacağına dair söz verdi. Sonra da bir yellozun dolduruşlarına gelip bana patladı,kısacası sözünde durmadı.
Selin:Sen en azından insan çıktın,verdiğin sözü tutuyorsun.
Yaprak:Ne sözü?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)