•4. Bölüm•

1.5K 46 3
                                    

Oğuz:Şey...
Ali:Ney?
Sinan:Ya bişey yok klasik Oğuz işte ne dediğini bilmiyoki.
O sırada Sinan Oğuz'un ayağına sertçe vurdu ve Oğuz sessizce sövmeye başladı.
Oğuz:Oğlum ben senim gelmişini geçmişini..
Oğuz cümlesini bitirmeden Gökhan atladı içine.
Gökhan:Ya böyle konuşuyoruz da okula geç kaldık saat kaç bi baksanıza.
Yaprak:Aynen ya doğru hadi çıkalım zaten fizikçi taktı bana bide geç kalırsak iyice delirecek.
Ali:Tamam hadi ben kahvaltıyı topluyorum sizde hazırlanın.

Ali'den
Ben sofrayı toplarken Yaprağın yanakları kızarmıştı. Biraz sırıtmıştım ama hala ne olduğunu anlamamıştım. Sonra çıktık ve okula vardık. Tabiki kapıda bizi karşılayan Barış oldu,YİNE!
Barış:Oo,kimler gelmiş,nab-
Tam elini yaprağın omzuna atacaktı ki,kolunu tutmuştum.
Ali:Sakın deneme bile!
Barış:Sen hayırdır Yaprağı ko-
Ali:Bak beni cinlen-
Yaprak:Tamam Cankuşum ya takma bu gerizekalıyı amacını bilmiyormusun sanki.
Ben hala sinirle Barışa bakıyordum, o da bana.
Ali:Dua et,yoksa seni fena yapardım!
Barış sırıtarak gitti,Yaprak ise kolumdan tuttu beni çekiyordu.
Yaprak:Tamam boşver Cankuşum ya zaten gerizekalılar da hep bizi buluyor.

Sınıfa girmiştik ve sıraya oturmuştuk. Ben ve Yaprak en arkadaki sıradaydık.

Yaprak'tan
Sıraya yerleşmiştik ve dersi dinliyorduk. Tam kafamı çevirdim ki,Bade Ali'ye bakıyordu. Amacının ne olduğunu bilmiyordum,ama nasıl olduysa,başımı Ali'nin omzuna yasladım ve Bade'ye sinsi bakışlar atıyordum. Ali de başını benim başıma koydu,ama ben orda uyuya kalmışım.

Barış'tan
Yaprağı Ali'nin omzunda uyuya kaldığını görünce sinirlenmiştim. Ben Yaprak ve Ali'nin bi yanındaki sırada Melis diye bir kızla oturuyodum. Kız sürekli bana sulanıp duruyordu.

(Saat:16:00)
Ali:Yaprak,hadi güzelim kalk,okul bitti.
Yaprak:Aa,ben burda kaç saat uyumuşum ya?
Gözlerimi ovalıyordum ki,Ali,
Ali:Bütün gün.,demişti. Gözlerimi pörtleterek ona baktım. Ali ise gülmeye başladı ve tabi o dünyalar güzeli gamzesi çıkmıştı. Hemen parmağımı soktum,hiç kaçırır mıyım?😁
Eve doğru yürürken,aklıma 7 gün sonra olacak doğum günüm gelmişti aklıma. Sanırım bizimkiler unutmuştu,tabi suratım asılmıştı.
Ali:Yaprak,noldu niye suratın asıldı birden?
Yaprak:Y-yok bişey Cankuşum,b-ben eve gidiyorum,hadi görüşürüz!
Ali:Görüşürüz Yaprak.
Sinan: Beybiler,7 gün sonra Yaprağın doğum günü,napalım yani nerde kutliyalım?
Ali:Bence güzel bi doğum günü partisi olsun,sonuçta 18 oluyor.
Oğuz:Vay be babuş,bizim başkan da 18 oluyor,biz şimdi en küçük olduk iyimi.
Gökhan:Sus lan bebe!
Ali:Ya bi susun,nerde kutluyalım sizce?
Sinan: Benim bildiğim güzel bi cafe var,genelde orda kızları tavlarım,yani mekan iyi, orda kutlasak?
Ali:Olur aslında,güzel bi parti düzenleriz orda,hediye olarak ne alcaksınız? Ben güzel bi kolye bakacam,beşimizi temsil eden,nasıl olur?
Sinan:İyi fikir be brom, ben ne baksam acaba?
Oğuz:Gezeriz bakarız işte be babuş,Göttuşum da gelirse tabi.
Gökhan:Lan gelmezdim de,konu başkan olduğu için gelecem!
Oğuz:Yaşasınn,hehehe!
Ali:Siz gidin isterseniz,bende biraz gezerim bi kolye bakarım dediğim gibi.
Sinan:Olur kardeşim,hadi görüşürüz.
Ali:Görüşürüz brom.
Ben bi kuyumcuya girdim ve kolyeleri inceledim. Bir kolye buldum,üzerinde bir bulut vardı,ama sadece kenarları vardı,ortası da boştu. Kuyumcuya sordum.
Ali:Abi,bu kolyenin içine S,O,Y,A ve G harflerini yerleştirebilirmiyiz,ama Y harfi ortada ve biraz büyük ve kalın olsun.
Kuyumcu:Olur kardeşim,kolay iş. Ne zamana kadar hazır olsun?
Ali:Mümkünse biraz çabuk olsun abi,he bide bişey sorcaktım,parasını şimdiden versem olur mu?
Kuyumcu:Tabiki kardeşim,parası sorun değil,kolye yarına kadar hazır olur yarın alabilirsin.
Ali:Tamam abi sağol.

Yaprak'tan
Evde odamdaydım ve moralim bozuktu. Bugün çocukların evinde kalmıyacaktım,biraz kafamı dinleyecektim,hatta yarın okula gitmeyecektim.
Ertesi gün
Sabah mesaj sesleriyle uyanmıştım. Yazan kişi ise Ali'ydi.

Cankuşum💙:Yaprak,nerdesin? Arıyorum açmıyorsun.

Cankuşum💙:Yine uyuya kaldın dimi?😁 Hadi uyan güzelim bak okula geç kalcaz.

Cankuşum💙:Bak uyanmazsan ben gelip alacam seni!

Cankuşum💙:Geliyorum bak!

Cankuşum💙:Geldim!

Tam o sırada kapım açılmış ve Ali içeriye girmişti. Şaşırmıştım açıkcası.
Yaprak:Ali senin burda ne işin var?
Ali:Yaprak hadi kalk okula!
Yaprak:Ali gerçekten kendimi iyi hissetmiyorum. Gitmiycem ya işte!
Ali:İyi tamam küçük titan,sen inatsan bende inatım. Bende burda kalıyorum ve okula gitmiyorum. Sen nereye ben oraya hadi bakalım.
Biraz sırıtmaya başlamıştım.
Ali:Bari okula gitmiyoruz,bizim eve gideriz olur mu? Hadi hazırlan gidelim.
Yaprak:Peki cankuşum ben hazırlanıp geliyorum aşağı.
Ali:Tamam beklicem seni aşağıda ama çabuk ol küçük titan😉
Yaprak:Peki gamzeli inatçı prens😆
Bu söylediğime gülmüştük.
Ben hazırlandım ve aşağı indim sonrada bizimkilerin evine gitmiştik. Tam kapıyı açmıştık ki,Bade ve sırıkla karşılaştık.
Ali:Sizin ne işiniz var burda?!
Yaprak:Siz nasıl ne hakla giriyorsunuz buraya?!
Barış:Yanlız yedek anahtarı çok kolay biyere koymuşsunuz,insan hiç paspasın altına koyarmı anahtarı?
Bade:Aynen ya,hadi oturun da bi film izliyelim bari.
Bade birden Ali'nin koluna girmişti. Sinirden gözüm dönmüştü. Hemen Bade'nin elini yoldum ve Ali'nin koluna ben girdim. Bu duruma Barış sinirlenmişti,ve buda Ali'nin hoşuna gitmişti.
Yaprak:Sen kimin koluna giriyorsun ya?! Bana ait hiç birşeye dokunamazsın tamam mı!!
Ali bu söylediğime şaşırmıştı,Barış ise iyice sinirlenmişti. Bade hemen olayı yanlış anlayıp evden ayrıldı,Barış da hemen arkasından gitti.
Yaprak:Oynon yo,hodo otoron do bo folm ozloyolom bori,yoluk kafalı konuşan fondöten.
Nedense bu Ali'nin hoşuna gitmişti ve gülüyordu.Hemen omzuna yavaşça vurdum.
Yaprak:Yaa gülmesene,hak etmedimi?!
Ali:Hemde sonuna kadar. Valla çok sağol Yaprak ben sanırım bu kızdan kurtulamicam.
Yaprak:Neyse boşver sen onu hadi bi oturalım da bişey yiyelim.
Ali:Tamam ben bişeyler hazırlıyorum sende belliki yorgunsun hadi yat koktuğa uyu biraz.
Yaprak:Peki Cankuşum.

Ali'den
Yaprak uzandığı an uyuya kalmıştı. Tam yemek hazırlıyacak ken Yaprağın kolyesi geldi aklıma. Hemen gidip aldım ve eve döndüm. Kolyeyi inceledim,Kuyumcu gerçekten özene bözene yapmış ve çok güzel olmuş. Hediyeyi sakladıktan sonra bende Yaprağın yanına geçtim ve başını göğsüme koydu. Sonra Yaprağa doğum gününde ikimize özel bi akşam ayarlıyacaktım biyerde. Neresi daha çok hoşuna gider diye düşünürken bende uyuya kaldım.

Bugünki bölüm de bukadardı. Biraz saçma bi bölüm olmuş olabilir ama neyse. Yeni bölüm biraz gecikebilir,haberiniz olsun! Hadi bay bay kuşlarım!🕊💙

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin