Herkes sabahın 12'sinde uyanmıştı. Bugün okula gitmeyeceklerdi,kendilerine bu günü özel ayırmışlardı,biraz olsun birlikte vakit geçirmek için. Tatil konusu daha açılmamıştı. Ama Ali biten bi sohbetin ardından girmişti konuya.
Ali:Arkadaşlar bişey diyorum,biz bu yaz tatilinde bodruma falan mı gitsek,hem biraz kafa dağıtmış oluruz,biraz gezmiş oluruz, ne dersiniz?
Yaprak:Valla bana uyar.
Merve:Ayy,ben uçarak gelirim!
Sinan:Olur aslında fena olmaz.
Ece:Valla Sinan kusura bakma geliyosun orda biraz vakit geçiririz ne böyle istanbulda boğuluyoruz azcık bi deniz yüzü görürüz en azından.
Oğuz:Yenge haklısın aslında ama ben tek bi şartla gelirim ordaki kantinlerde falan pizza varsa gelirim yoksa beni unutun.
Gökhan:Bilemedim ki şimdi gelsem mi..
Yaprak:Aa,gökkuşum bak herkes geliyo sende gel herkes gider biri kalır olmaz öyle.
Ali:Aynen kardeşim Yaprak doğru söylüyor öyle ayrı gayrı olmaz gideceksek hep beraber gideriz.
Gökhan:E iyi tamam.
Oğuz:Göttuşum biz bi odada kalırız dimi,yarım kalan işimiz vardı da onu hallederiz diye düşündüm.
Gökhan:Oğuz adamı hasta etme geliyo bak uçan tekme!
Sinan:Ya oğlum bi susun!
Ali:He o zaman bugün avm'ye gideriz ordan herkes ihtiyaçlarını alır alışveriş yaparız biraz mesela işte deniz için bilmem eğlenceler için. Ama çok üst baş almayın ordanda alırız bişeyler.
Yaprak:Bencede bugün ihtiyacımız olduğu kadar yapalım alışverişimizi gerisini orda hallederiz.
Sinan:Süper fikir,ozaman kahvaltıdan sonra hazırlanalım çıkarız.Herkes kahvaltısını yapar,sofrayı toplar ve çıkarlar. Avm'ye vardıklarında herkes çift halinde ayrılır. 2 saat sonra sözleştikleri bi cafe'de buluşurlar.
Tabi ilk önce Ali,Yaprak ve Oğuz orda olur.Yaprak:Bunlar daha nerde kaldılar ya?
Oğuz:Bacımsu bende anlamadım yani bu neyin alışverişi?
Ali:Neyse biraz daha bekleyelim sonra ararım.
,demesiyle Ece ve Sinan cafe'nin kapısından girerler.
Sinan:Naber çete.
Ali:İyidir kardeşim de,burda ağaç olduk sizi beklemekten.
Sinan:Valla anca trafikten dolayı falan anlarsın işte.
Oğuz:He canım he bahaneside dünden hazır.
Sinan:Yav tamam bi susun da,Gökhanlar nerde?
Ali:Bilmem ki,bi arayayım.*Telefon konuşması
Ali:Gökhan oğlum nerdesiniz?!
Gökhan:Ali oğlum kurtarın beni valla bi mağazaya getirdi beni daha da çıkmıyor!
Ali:Ya ne mağazaymış abi gelin artık herkes geldi bi siz kaldınız!
*Merve telefonu alır.
Merve:Ali biraz daha bekleyin geliyoruz şimdi.
*Yaprak telefonu alır.
Yaprak:Valla kuzum daha bekleyemicem tükendik burda gidicez sonra gelin artık ya!
Merve:Ay tamam be geliyoruz,şu hesabı bi ödiyelim.
Yaprak:Tamam bekliyoruz hadi bay bay😘
Merve:Bay bay kuzum!
*Telefon kapanır.15 dakika sonra Gökhan ve Merve içeriye birsürü kocaman poşetlerle girer.
Oğuz:Oha naptınız abi siz?!
Ece:Kuzum mağazayı satın alsaydın ya,naptınız böyle?
Yaprak:E orda alışverişe çıkcaktık ne bu acele Merve hanım?
Merve:Napim okadar güzel yeni trend elbiseler vardı ki dayanamadım.
Gökhan:Ne trend miş arkadaş kredi kartı limitim bitti resmen,seni orda hiç düşünemiyorum Merve.
Merve:Ya Gökhan tamam abartılacak bişey yok.
Ali:Neyse tamam oturun da bişeyler söyliyeyim.
Herkes bişeyler söylerler ve yiyip hesabı ödedikten sonra kalkar ve biraz eğlenirler.1 Ay sonra
Ali:Şimdi karar verin kim kiminle gidiyor.
Yaprak:Ben,Ali,Sinan ve Ece bizim arabayla gidiyoruz,sizin için uygunsa tabi.
Gökhan:Bu ne ya Oğuzlada 6 saatlik yolculuk geçmezki!
Oğuz:Göttuşum bak darılıyorum ama,muah!
Herkes güler,tabi Gökhan yine sinirlenir.
Gökhan:Bin lan şu arabaya,zevzek!
Merve:Gökhan tamam sorun yok zaten arkada yalnız oturuyo biz ikimiz öndeyiz ki.
Gökhan:Merve senin için susuyorum ama bakalım ne zaman açılacak bu ağzım!
Yaprak:Gökkuşağım hiç açılmasın bence!
Ali:Tamam herkes yerlerine yolculuk başlasın!
Herkes arabalara biner ve yolculuk başlar.4 saatlik bi aradan sonra benzinlikte durur ve dinlenirler.
Yaprak:Ali sen çok yoruldun sanki,Sinan sürsün mü arabayı?
Ali:Yok sorun değil aşkım ben idare ederim.
Sinan:Kardeşim yok ben sürerim arabayı zaten enerjiliyim bari atarım o enerjiyi,sende dinlenirsin.
Ali:Peki öyle olsun.
Gökhan:Oğuzda bi işe yarasa şaşarım,daha ehliyet bile alamadı bebe,neyse 2 saat daha idare edicez.
Oğuz:Lan napim 5 kez ehliyet sınavına girdim hiçbirini de başaramadım,ama napim onlar öğretmiyolarki.
Sinan:Evet oğuz haklısın he he.
Yaprak:Neyse arkadaşlar oyalanmıyalım da devam edelim.
Sinan:Tamam atlayın çete.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)