•15. Bölüm•

932 20 4
                                    

Ali'den
Sohbete daldığımız için saatin farkında değildik.
Yaprak:Anakraliçem saat baya geç olmuş biz daha valizleri toparlayacağız falan.
Ali:Evet yapacak çok iş var. Oya teyzem ellerine sağlık herşey mükemmel olmuş.
Oya:Afiyet olsun oğlum,ne yaptım ki herzamanki sofra işte.
Yaprak:Hadi biz kaçalım.
Hepimiz ayağa kalktık,Oya teyze ve Taner amca ise bizi kapıya kadar geçirmişti. Onlara da veda ettikten sonra Yaprak çantasını unuttuğunu fark etti ve tekrardan içeriye girdi. Ben ise arabaya doğru yol almıştım ve arabaya yaslanıp elime telefonu aldım. Biraz öyle takıldıktan sonra hiç beklemediğim birisi geldi...
Bade:Merhaba Ali,nasılsın?
Ali:İyiyim de,senin burda ne işin var?
Bade:Hiç,öyle geçerken gördüm seni bi selam vereyim dedim. Uzun zamandır ortalıkta yoktunuz,nerdeydiniz böyle?
Ali:Neden soruyorsun?
Bade:E soramaz mıyız?
Ali:Sorma,seni ilgilendiriyor mu ki?
Tam o sırada Yaprak geldi ve hemen koluma girdi.
Yaprak:Bodruma gittik de,tatilden dönüyoruz işte. Aaa, bu arada saat de baya geç olmuş,hadi Ali'cim biz gidelim de,evde bizi çok iş bekliyor. Tatil şeyisi işte,anlarsın ya.
Bade:Anladım,Görüşürüz.
Bade gitti ve ben hafiften sırıtmaya başladım.
Ali:Gerçekten zamanlamana hayranım sevgilim.
Yaprak:İşimizi biliyoruz canım,hadi atla da gidelim.
Arabaya bindik ve bi 5-10 dakika sonra eve vardık. İçeriye girdiğimizde herkes oturmuş korku filmi izliyorlardı.
Ali:Ooo,keyifler yerinde bakıyorum da.
Sinan:Öyle kardeşim,sizde gelin de hep beraber izleyelim.
Yaprak:Olur aslında,zaten yorulmuştuk.
Ali:Biz üstümüze rahat bişeyler giyinip gelelim.
Gökhan:Tamam kardeşim.
Yatak odasına girdik ve üzerimize rahat bişeyler geçirip salona indik. Oturduk ve Yaprak eline ilk olarak patlamış mısır kabını aldı ve yemeye başladı. Ben ise kolumu omzuna attım ve bende yemeye başladım. Aradan biraz vakit geçti ve bazıları kalkıyordu. Oğuz kendisi gibi pizza delisi birini buldu,aklınca onu stalklamak için odasına geçti. Gökhan ve Merve ise odalarına geçti ve valizleri boşaltıyorlardı. Bitek Sinan,Ece,Yaprak ve ben kalmıştık. Sonra patlamış mısır bitti,Sinan ve Ece patlamış mısır patlatmak için mutfağa gittiler. Yine Yaprak ve ben kalmıştık.
Ali:(bağırarak) Kardeşim film bitti hala olmadımı?
Sinan:(bağırarak) Ali koş, yandı bu!
İkimizde mutfağa koştuk ve mutfağı zaten duman kaplamıştı.
Yaprak:Açın ya şurdan pencere bişey!
Ece pencereyi açtı ve duman biraz olsun ortalıktan kaybolmuştu.
Ali:Oğlum siz hastamısınız,görmediniz mi lan patladı işte hepsi!
Ece:E gördük..
Yaprak:Siz ne yapıyordunuz o arada?! Yangın çıkartacaktınız lan!
Sinan:Ya boşverin işte,geçti gitti.
Gökhan ve Merve şaşkınlıkla inmişti yanımıza.
Merve:Noluyor ya?
Ali:Nolacak, bu ikisi yangın çıkartıyordu.
Gökhan:Ne yangını oğlum,niye böyle kokuyor burası?
Yaprak:İşte mısırlar yandı bunlarda bakmamış içeriye girdik bizde toz duman tabi heryer.
Sinan:Tamam biz yaparız yenisini.
Ali:Kardeşim siz geçin şöyle,anlaşıldı başımıza kaldı yine.
Yaprak:Neyse biz yaparız yenisini,siz salona geçin. Tencerede ne hale gelmiş ya!
Ece ve Sinan salona geçti,Gökhan ve Merve ise yukarıya odalarına çıkmıştı. Biz ise mısırların patlamasını bekliyorduk. Mısırlar yavaşça patlıyordu,Yaprak ise bi kap almaya çalışıyordu,ama boyu yetmiyordu.
Yaprak:Ali beni kaldırır mısın,yetişemiyorum.
Ali:Peki,gel bakalım buraya.
Yaprağı kaldırdım ve kabı alıp aşağı indirdim. İndirdiğimde burun buruna geldik,ben ise tezgah ve Yaprak arasında kalmıştım. Tam yaklaşmıştık ve birbirimizi öpüyorduk ki,Ece'nin sesini duyduk.
Ece:Arkadaşlar,mısırlar!
Yaprak:E-evet doğru,neyse Ali ben mısırları bu kaba dökeyim sende içeriye götür.
Ali:Peki.
Ece sırıtarak içeriye gitti,muhtemelen yaşananları Sinan'a anlatacaktı.
Yaprak:(fısıldayarak) Yakalandık😁
Ali:Öyle oldu dimi?😁 Ama bi öpücük almadan şurdan şuraya gitmem!
Yaprak:E yine yakalanırsak?
Yaprağın söylediği bu cümleden sonra benim yüzüm düşmüştü,neden bende bilmiyorum.
Ali:N-neyse ben mısırları içeriye götüreyim.
Tam gidiyordum ki Yaprak önüme geçti,beni tişörtümden tutup kendisine çekti ve dudaklarıma uzun ama bi o kadar da naif bi öpücük kondurmuştu. Bi süre sonra yavaşça ayrıldık.
Yaprak:İstediğin oldu ha tekelioğlu? 😌
Ali:Benim istediğim şey çoktan oldu zaten.
Yaprak:Nasıl?
Ali:Ben bitek seni istiyordum,her anımda,her saniyemde yanımda olmanı istiyordum o da sonunda gerçekleşti..❤️
Yaprak:Ben seni hak edecek ne yaptım acaba,çok merak ediyorum. Çünkü sen herkesin sahip olamayacağı bi sevgilisin...❤️
Tam yine birbirimize yaklaşıyorduk ki,bu sefer Sinan bağırmaya başladı salondan.
Sinan:Kardeşim nerde kaldınız ağaç olduk burda?!
Ali:G-geliyorum!
Yaprak:Neyse,sen git bence beklemesinler.
Ali:Tamam.
İçeriye girdim ve herkesin kabına payından biraz patlamış mısır döktüm ve yerime oturup yemeye başladım.
Ece:Yaprak nerde?
Ali:İçeriyi toparlıyorda gelir şimdi.
Tam o sırada Yaprak geldi ve yanıma oturdu. Sinan ve Ece biz gelmeden önce başka bi film koymuşlar,çünkü diğeri bitmişti. Bi yarım saat sonra Yaprak omzumda uyuya kaldı. Sanırım bugün biraz yorulmuştu. Ece ve Sinan daha önceden çıkmışlardı odalarına. Bu film de bitmişti bi süre sonra. Televizyonu kapattım ve bi kaç küçük ışık açtım. Sonrada battaniye getirdim ve Yaprağı yatırıp bende yanına yattım. Yatar yatmaz Yaprak ensemden tutup boynuma gömüldü ve kokumu içine çekiyordu. Sonrada kendi kendine mırıldanmaya başladı.
Yaprak:Seni çok seviyorum❤️
Bende kulağına eğildim ve konuşmaya başladım.
Ali:Bende seni çok seviyorum❤️
Başına bi öpücük kondurdum ve bende uyudum.

Ertesi gün
Yaprak'tan
Sabahın 7'sinde kapı sesleriyle uyandık. Herkes aşağı indi ve Ece delikten baktı.
Ece:Bunun burda ne işi var ya?
Sinan:Ece kim gelmiş söylesene!
Ece:Barış gelmiş.
Ali hemen yerinden kalktı ve kapıya doğru gitti.
Ali:Ben şimdi göstericem ona sabahın köründe kapımıza dayanmayı!
Ben ise peşinden koşuyordum.
Yaprak:Ali sakin ol!
Ali kapıyı açtı ve sinirli bi şekilde konuşmaya başladı.
Ali:Ne işin var lan senin burda?!!
Barış:Sevdiğimi almaya geldim!
Ali:Nediyosun oğlum sen?!
Barış hemen içeriye daldı,kolumdan tuttu ve beni sürüklemeye başladı.
Yaprak:Ya bırak beni!!
Ali'nin sinirden gözü dönmüştü. Hemen beni Barış'tan ayırdı ve Barış'a yumruk atmıştı. Gökhan,Sinan ve Oğuz onu tutmasaydı daha da çok girişecekti Barış'a.
Ali:Sen kimin sevgilisini alıyorsun lan!! Seni gebertirim oğlum anladın mı öldürürüm lan seni asla yaşatmam!!!
Ben ise o şok ile yere düşüp ağlamaya başlamıştım. Ece ve Merve yanıma gelmişti ve beni sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Ben ise dayanamadım ve Ali'nin yanına gittim.
Yaprak:Ali lütfen sakin ol!
Ali:Tamam Yaprak sen korkma seni kimse alamayacak benden!
Barış:Yaprak yürü gidiyoruz!
En sonunda öyle bi bağırdım ki herkes sustu.
Yaprak:Sen kimi götürüyorsun be!? Benim sevgilim var oğlum sevgilim,sen nasıl bi insansın ki sevgilisi olan bi kıza göz dikiyorsun?! Ben seni sevmiyorum bile,ben bitek birini seviyorum,o da Ali anladın mı?!
Ali'nin elini tutup havaya kaldırdım.
Gökhan:Bak Barış,s*ktir git lan şurdan benim sinirimi zıplatma!
Barış:Bu iş burda bitmedi tamam mı!
Ali:Bak hala konuşuyor,lan seni doğduğuna pişman ederim rahat dur!!
İçeriye girdik ve kapıyı kapatır kapatmaz midem bulandı. Umursamamaya çalıştım ama olmadı,elim ağzımda hemen banyoya koştum.
Ali:Yaprak noldu?!
Ali hemen arkamdan koştu,ben ise banyoya girdim ve kapıyı kapattım.  Hemen tuvaletin yanına diz çöküp kusmaya başladım. Bi süre sonra elimi yüzümü yıkadım,ve kapıyı Ali tıklattı.
Ali:Yaprak girebilir miyim?
Yaprak:Gelebilirsin.
Ali içeriye girdi ve hemen yanaklarımı avuçladı. Ben ise gözlerim dolu bi şekilde ona bakıyordum.
Ali:Yaprak iyi misin?
Yaprak:İyiyim Ali.
Ali:Hastaneye gidelim mi?
Yaprak:Y-yok gerek yok,yediğim bişey dokundu herhalde.
Ali:Emin misin?
Yaprak:Eminim,hadi salona geçelim de kahvaltı hazırlayalım.
Ali:Tamam.
Salona indik ve beni hemen soru yağmuruna tuttular.
Oğuz:Babuş noldu ya?
Ece:Kuzum iyi misin?
Sinan:Yaprak kötü bişey mi oldu?
Yaprak:Arkadaşlar sakin,biraz kustum o kadar. Yediğim bişey dokundu herhalde ama iyiyim merak etmeyin.
Gökhan:E tamam hastaneye götürelim.
Merve:Evet aynen.
Ali:Bende dedim gidelim diye ama istemedi. Bende zorlamadım.
Oğuz:Neyse ben çok acıktım,hadi bişeyler hazırlayalım da yiyelim,ben daha Selin'le buluşacam.
Gökhan:Selin kim kardeşim?
Sinan:Aramıza bi yenge daha mı ekleniyor?
Oğuz:Yakında bi yengeniz daha olabilir,bugün buluşacaz işte.
Ali:Vay yakışır kardeşime,menemen yapayım mı,ne dersiniz?
Sinan:Ellerinden öper derim.
Oğuz:Oğlum inadına mı yapıyorsunuz,ben sevmiyorum işte menemen! Geçen de yaptınız aç kaldık burda.
Gökhan:E napalım,çok biliyorsan sen yap yiyecek bişeyler Oğuz efendi!
Yaprak:Dün Anakraliçe bize baya yiyecek bişeyler verdi,onları ısıtabiliriz çabucak.
Yemekleri dolaptan çıkardığımız an çetenin gözleri pörtledi ve ağızları sulanmaya başladı. Yemekleri ısıttık ve sofraya koyup hep beraber yedik.
Gökhan:Oya teyzem can ya!
Sinan:Lan varya biz Oya teyzeyi de alalım bu eve bize her sabah o kahvaltı hazırlasın!
Hepimiz Sinan'ın bu söylediğine gülmeye başladık. Herkes yemekleri götürürken,ben kendimi zorlayarak yemek yiyordum.

Ali'den
Yaprak'ta garip bişey vardı. Rengi de iyice solmuştu. Masadan kalktı ve tabağını aldı .
Oğuz:Başkan hiç bişey yemedin.
Yaprak:Canım pek bişey istemiyor Oğuzkuşum.
Tam tabağını tezgaha koyacaktı ki,elinden düştü ve kırıldı. Yaprak ise bi eliyle tezgahı tutuyordu bi eli ise alnındaydı. Hemen Yaprağın yanına koştum.
Ali:Y-yaprak iyi misin?
Yaprak:Ali,bana bişeyler oluyor..
Yaprak birden...

Bu bölüm de bukadar dı❤️ Bi süre aktif olamayacağım,o yüzden biraz uzun bi bölüm atayım dedim.

Bölüm nasıldı?❣️

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin