•29. Bölüm•

666 23 2
                                    

Sabah erkenden kalktım ve rutin işlerimi halledip üstümü giyinip evden çıktım. Hastaneye girdiğimde ilk önce Esma'yı gördüm.

Esma:Günaydın Yaprak hocam.
Yaprak:Günaydın Esmacım. Nasılsın?
Esma:İyiyim teşekkürler. Bu arada Kuzey hoca sizi sordu az önce. Odasında bekliyormuş sizi.
Yaprak:Tamam Esma sağol.

Kuzeyin odasına doğru yol aldım ve odasına geldim.

Kuzey:Oo hoşgeldin yaprak.
Yaprak:Hoşbulduk. Noldu Kuzey bir sorun mu var?
Kuzey:Yok yok sadece bir kaç hasta var onlarla bugünlük bakabilir misin diyecektim.
Yaprak:Tamam tamam ben bakarım sorun değil.
Kuzey:Sağol Yaprak.
Yaprak:Ne demek Kuzeycim görevimiz.

-Akşam 18:30-

Kuzeyin dediği bir kaç hastayla ilgilendikten sonra odama gidip kağıt kürek işleriyle uğraşıyordum. Bir anda telefonum çaldı. Arayan Aylin'di.

Yaprak-Aylin telefon konuşması
Yaprak:Alo Aylin?
Aylin:Yaprak sana bir şey diyeceğim.
Yaprak:Kötü bir şey yok değil mi?
Aylin:Ay yok yok kötü bişe yok. Sadece bugün saat sekiz de Eren'in doğum gününü kutlayacağız. Sen de gel.
Yaprak:Ya Aylin bilmem ki şimdi. Zaten biliyorsun olan biteni.
Aylin:Ya Yaprak bari Eren için gel lütfen. Cidden çocuk sabahtan beri "halam halam" diye ortalıkta dolaşıyor. Hem birbirinizi görmüş olursunuz.
Yaprak:Peki tamam. Ben beş-on dakika sonra çıkarım. Görüşürüz.
Aylin:Tamam ben Barışa söylerim seni yedi buçuk gibi alır. Hadi görüşürüz.
Yaprak-Aylin telefon konuşması biter

On dakika sonda hastaneden çıkıp Eren'e hediye almaya gittim.
Hediye👇🏻

Sonra eve doğru yol aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonra eve doğru yol aldım. Eve vardığımda üstüme bir şeyler giyindim ve beklemeye başladım.

Biraz oyalanırken telefonum çaldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Biraz oyalanırken telefonum çaldı. Arayan Barıştı.

Yaprak-Barış telefon konuşması
Yaprak:Alo Barış?
Barış:Yaprak ben kapıdayım bekliyorum seni.
Yaprak:Tamam geliyorum.
Yaprak-Barış telefon konuşması biter

Çantamı alıp dışarıya çıktım. Barış arabada beklerken arabaya bindim ve partinin olacağı yere doğru yola koyulduk. Yaklaşık on dakika sonra Aylinle Barışın evine vardık. Arabadan indiğimizde Eren kucağıma gelmek istedi.

Barış:Oğlum halayı yorma bak eve geldik.
Yaprak:Yok babası Eren ister de halası onu kucağına almaz mı?

Ereni kucağıma alıp evin kapısına doğru geldik ve zile bastık. Bilinçsiz bir şekilde kalbim küt küt atıyordu. Kapıyı Aylin açtı. Eren kucağımdan inip eve doğru koşarken bende Ayline sarıldım.

Aylin:Hoşgeldin kuzum.
Yaprak:Hoşbulduk canım.
Aylin:Bu arada beni kırmayıp geldiğin için çok teşekkür ederim. Gerçekten gelmeseydin Eren bu partide çok mutsuz olacaktı.
Yaprak:Olur mu öyle şey? Benim yeğenim yeterki mutlu olsun istediği yere giderim.
Aylin:Neyse hadi içeriye geçelim.
Yaprak:P-peki.

İçeriye doğru gittiğimde kalbim iyice ağzıma atıyordu çünkü onun orda olduğundan adım gibi emindim.

Oğuz:Ooo hoşgeldin bacımsu.
Yaprak:Hoşbulduk Oğuzkuşum.
Gökhan:Naber başkan?
Yaprak:İyidir Gökkuşum sizi sormalı.
Merve:Gökhanı biliyorsun kuzum yine çok bilinen hareketlerini yapıyor.
Yaprak:Tabiki senin eteğinin firmasına sövüyor.
Sinan:Yeminle kulağım kanadı ya! Bu nasıl bir yaratıcılıktır?!
Yaprak:Ece,bu arada yeğenim nasıl?
Ece:İyi halası uğraşıyoruz işte onunla. Bu arada kuzum cinsiyet ne zaman öğrenilir?
Yaprak:Kaç aylık hamilesin?
Ece:Dört ay oldu.
Yaprak:Yarın gel hastaneye öğrenirsin.
Ece:Tamam gelirim.
Melis:Oo yaprak nasılsın?

Derin bir nefes aldım. Cidden şu kıza çok sinir oluyordum. Sonra bende konuşmaya başladım.

Yaprak:Gayet iyiyim,hatta çok mutluyum!
Melis:İyi iyi,umarım hep mutlu olursun.
Yaprak:Olurum sen merak etme.
Melis:Dikkat et ha,birileri o mutluluğu bozabilir.
Yaprak:O birileri kim köpek ki benim mutluluğumu bozacak? Benim sevdiklerim yanımda oldukça ben her yerde mutlu olurum.
Gökhan:(fısıldayarak) Şşt başkan sakin. Boşver görmezden gel.
Yaprak:Gökhan söyle o zaman konuşmasın benimle. Sanki onlarla muhattap olmak için geldim buraya!

Bu arada hiç Alinin yüzüne bakmıyordum, bakmam da istemiyordum açıkcası. Neyse Eren'in doğum gününü kutlamaya başladık. Mumlar üflendi, pasta kesildi,hediyeler verildi derken zaman baya geçti.

Biz otururken kapı çaldı. Ece kalkmak istedi ama Sinan bırakmadığı için kapıyı ben açtım. Ve karşımda kimi gördüğümü tahmin edersiniz? BADE!

Dışarıya çıkıp kapıyı kapattım ve konuşmaya başladım.

Yaprak:Senin burda ne işin var?!
Bade:Yaprak bak dinl-
Yaprak:Neyi dinleyeceğim be?! Bade lütfen git bak elimden kaza çıkacak!
Bade:Bak Yaprak söyleyeceklerim cidden çok önemli,ben artık bu yalana katlanamıyorum,yemin ederim her gün vicdan azabı çekiyorum!
Yaprak:N-ne yalanı be?
Bade:Yaprak,ben aslında daha önceden sana bunları söyleyecektim,ama sen Antalya'da olduğun için sana hiç ulaşamadım ve inanır mısın bilmiyorum ama ben bu dört yıl içerisinde çok vicdan azabı çektim.
Yaprak:Bade sadede gel.
Bade:Melis var ya.
Yaprak:Ne olmuş ona?
Bade:M-Melis aslında,...

Vee bir bölüm sonu daha. Umarım beğenmişsinizdir.

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin