Gördüğümüz şeyle şaşırmıştık,salonun ışığı yanmıştı birden,halbuki saat çok geçti.
Ali:Allah allah,saat çok geç herkesin uyumuş olması lazım.
Yaprak:E kim açtı peki ışığı?
Ali:Şimdi anlarız.
Ali ve Yaprak yataktan kalkar ve aşağı inerler. İlk olarak yine koltukta uyuya kalmış çeteyi görürler. İyi de herkes uyuyorsa kim açtı bu ışığı?Ali:Yaprak benden ayrılma,herkes uyuyor ve ışık açılıyor birden,gerçekten çok garip.
Yaprak:Ali n-noluyor?
Ali Yaprağın yanaklarını avuçlar.
Ali:Yaprak sakin ol,ben varken sana kimse zarar veremez,sen yanımdan ayrılma,o bana yeter.
Yaprak:T-tamam.Ali ve Yaprak heryere bakarlar,ama bitek banyo kalmıştır. Tam kapıyı açacakken,Merve cilt bakımı maskesiyle dışarıya çıkar.
Ali-Yaprak:Aaahhhhh!
Merve:Noluyo ya napıyosunuz?!
Ali ve Yaprak salona kaçar,çete ise uyanmıştır.
Sinan:Oğlum hayırdır ne bağrıyosunuz?!
Yaprak:Orda yaratık var,banyodan çıktı!
Gökhan:Ne yaratığı ya ne saçmalıyosunuz?!
Oğuz:Hemen tanışmam lazım!
Ali:Oğuz bi boş yapma ya!Merve içeriye gelir.
Yaprak:(Ali'ye sarılarak)geliyo işte,geliyo,geliyo,geldiiiii!
Ali:Yaprak tamam sakin ol.
Ece:Hıh,siz bu maskeli yaratıktan mı bahsediyorsunuz?
Merve:Ya benim arkadaşlar,benim Merve!
Yaprak:Merve ödümüzü koparttın ya!
Ali:Ne yalan söyliyeyim bende korktum birden seni öyle görünce.
Gökhan:E bende görseydim bende korkardım,Merve ne ya o salatalıklar yüzüne doluşturmuşsun?!
Oğuz:Canım çekti lan,yok mu bi salatalık falan?
Sinan:Lan bi saçmalamada dur sonra yersin hıyarını.
Ece:Neyse tamam herşey yolunda yatsın herkes. İyi geceler.
Ali:Oğlum sizde kalkın yerinize yatın bu ne böyle salonda yatmalar filan herkesin odası var.
Yaprak:Valla doğru söylüyor sabahları arkanızdan toplamaktan bi hal olduk.
Gökhan:Tamam neyse hadi iyi geceler.
Ali:İyi geceler.Yaprak'tan
Ali ve ben odamıza çıktık ve yatağa yattık yine.
Yaprak:Ali yarın bişeyler mi yapsak bi kaç gündür gezemiyoruz falan.
Ali:Olur sevgilim nereye istersin?
Yaprak:Bilmem bi yemeğe çıkarız,sahile ineriz,gezeriz işte.
Ali:Olur tabi. He bide aklımdayken bişey diyecem sana. Yaz tatili yaklaşıyor. Bizde çeteyle bi tatile falan çıkalım mı,bilmem bodruma gideriz.
Yaprak:Aa,çok güzel olur aslında,çok eğleniriz.
Ali:Neyse ozaman ben otellere bakayım yarın,bide alışverişe çıkarız ihtiyaçlar için.
Yaprak:Olur tabi.
Ali:Hadi iyi geceler aşkım❤️
Yaprak:İyi geceler birtanem❤️
Ali dudağıma uzun ama bi okadar da zarif bi öpücük kondurduktan sonra Ali'nin göğsüne yattım ve beline sarıldım,Ali'nin kolları ise beni kendisine çekiyordu. Öyle uyuya kalmışız.Bu bölüm biraz kısa ve bi okadar da saçma olmuş olabilir😊Ama söz size yarın daha güzel bi bölümle gelecem❤️Bay bay kuşlarımm💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomansaYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)