Oğuz'dan
Sabah uyandığım gibi mutfağa gidip pizza yemeye başladım. O sırada bizim çeteyi düşünüyordum, özellikle Ali'yi ve Yaprağı..Biliyorum hala birbirlerini seviyorlar. Zaten bakışlarından belli. Bende bunları tekrardan sevgili yapmazsan Oğuz Ünal değilim ulan!
Ama bu işi tek başına yapamazdım. Bizim çeteden birleriyle yapmaya karar verdim. Gökhan,hayatta olmaz. Barış,olmaz. Sinan da olmaz. Selin'i tanıyorum hemen Yaprağa söyler. Tamam! Yengelerim'le yapacağım.
Operasyon vol 483849384
'Yeğenimin anası' kişisini eklediniz
'Gökkurtumunki' kişisini eklediniz
'Çorap manyağına katlanan koca yürekli yengem' kişisini eklediniz
Oğuz:Selamın welcome yengesularım!
Aylin:Yine kimi birbirine düşürücez yengem?
Oğuz:Yok yengesu bu sefer birbirine düşürmicez, barıştırıcaz.
Ece:Hömmm,kimmiş onlar?
Oğuz:Kurbanlar: Bacımsu ve Gamzeli
Merve:Ayyy süper ikili!
Oğuz:Yengelerim hepiniz okeyseniz planımı açıklıyorum. Ama sonradan caymak yok!
Aylin:Söz konusu bu ikiliyi tekrar bi araya getirmekse ben sonuna kadar varım!
Ece:+1
Merve:+1
Oğuz:Ayyy yengoşlarım müqsünüz! Neyse plan şöyle....
Planı anlattım. Ama sadece bizim aramızda olacaktı. Şimdi plan şöyle; Ben photoshop konusunda bir dahi olduğum için Ali ve Yaprağa photoshop yaptığım resimi gizli numaradan göndereceğim. Ali'ye sanki Yaprak bir sandalyeye bağlanmış deniz kenarındaymış gibi bir resim göndereceğim, ama Photoshop olacak. Yaprağa da aynı şekilde bir resim göndereceğim. Sonra işte 'Gelmezsen sevdiğin ölür' gibi mesajlar atacağım. Mekan olarak Ali ve Yaprağın ilk birbirlerine açıldığı yeri ayarlayacağız. Aynı o günki gibi olacak. Neyse bunlar gelecek işte bizde o sırada saklanacağız ve bunları izleyeceğiz. Zaten gerisini onlara bırakacağız.
Madem kimseden fayda yok, ben de yengoşlarımla hallederim her şeyi.
Yaprak'tan
Sabah gözümü alarmımın sesiyle açtım.Yaprak:Zıkkımın kökü! Uyandık uyandık beynimizi sikme!
Yerimden kalkıp üstüme şık bir şeyler geçirdim ve saçlarımı açık bıraktım. Çantama gerekli eşyaları koydum ve hastaneye gittim.
Hastaneye vardığımda baya bir hastayla ilgilendikten sonra odama geçtim. Biraz orda kağıt işleriyle meşgul oldum. Sonra içeriye birisi girdi. Başımı oraya çevirdiğimde Melis'in geldiğini gördüm ve ayaklandım.
Yaprak:Hayırdır?
Melis:Ne hayırdır'ı?
Yaprak:Niye geldin?
Melis:Neden soruyorsun?
Yaprak:Benim odama elini kolunu sallaya sallaya girdiğine göre benim de sorma hakkım var, tabi sen amip beyinli olduğun için anlamazsın.
Melis:Ne diyorsun sen ya?
Yaprak:Duydun işte! Hadi oyalanma da söyle,beden geldin?
Melis:Neden yaptın bunu?
Yaprak:Bir de soruyor musun?! Ali'nin koca bir yalanda yaşamasına göz yumacağımı mı sandın?!
Melis:Sana ne kızım?! Sen niye karışıyorsun?
Yaprak:Bana bak,birincisi bu özellikle Ali olduğu için bunu yapmadım,kim olursa olsun aynısını yaparım! İkincisi ben senin yaptıklarına asla göz yumamazdım! Şimdi defol git yoksa kendim gönderirim!Melis odamdan çıktı. Bende yerime oturup işime devam ettim. Mesaim bitince kalkıp eve gittim ve ayakkabılarımı çıkartıp içeriye girdim. Üstümde zaten bir pantolon bir de benye vardı.
Kendi kendime film izlerken bir yandan çikolatalı sütümü içiyordum. Birden telefonuma bir mesaj geldi.
Bilinmeyen N:Selam güzellik :)
Yaprak:Höst lan! Kimsin olum akşam akşam?!
Bilinmeyen N:Sevdiğin elimizde,ya gelip kurtarırsın ya da yarın onu morgta bulursun.
Yaprak:Sen ne dediğinin farkında mısın lan?! Bak Ali'ye bir şey yaparsan nerede olursan ol seni bulup kendi ellerimle gebertirim!
Bilinmeyen N:Pek sanmıyorum küçük hanım. Hadi geliyorsan gel,yoksa olacakları biliyosun :)
Yaprak:Ali'yi kaçırdığını nerden bilicem? Ya bana yalan söylüyorsan?
Bilinmeyen N: *fotoğraf*
(Oğuz'un photoshop'u)Yaprak:Konum at geliyorum.
Bilinmeyen N:Ha şöyle yola gel :)
Bilinmeyen N: *konum*
Yaprak:Allah seni kahretsin!
Bilinmeyen N:Ha bu arada orada yoksa ölmüştür kesin,bilgin olsun ;)
Hemen spor ayakkabılarımı giyinip evden çıktım ve konum attığı yere doğru yol aldım. Allahım inşallah Cankuş'uma bir şey olmamıştır...
Ali'den
Salonda otururken birden telefonuma bildirim geldi. Bilinmeyen bir numara yazmıştı.Bilinmeyen N:Selam yakışıklı :)
Ali:Hop hop yavaş gel! Kimsin ve derdin ne?
Bilinmeyen N:Sevdiğin elimde desem, gelmezsen ölecek desem?
Ali: Siktir lan! Yaprak senin elinde değil biliyorum! Kekleme beni!
Bilinmeyen N: *fotoğraf*
(Oğuz'un photoshop'u)Bilinmeyen N:Şimdi de mi inanmicaksın?
Ali:Ulan pezevenk! Eğer yapraka dokunursan senin yedi ceddini sikerim!
Bilinmeyen N:Sakin ol cankuş :)
Ali:Bana cankuş deme! O sadece sevdiğime özel bir kelime sen ağzına almayacaksın!
Ali:Konum at lan şerefsiz oraya gelicem!
Bilinmeyen N: *konum*
Bilinmeyen N: Orada yoksa ölmüştür haberin olsun CANKUŞ :)
Ali: Olum bana cankuş lan deme o yaprağa özel! Hazır ol yedi ceddini sikmeye geliyom lan oç!
Bilinmeyen N:Çabuk ol,zaman daralıyo ;)
Direkt ayakkabılarımı giyinip ceketimi aldım ve evden koşarak çıktım. Konum attığı yere doğru koşmaya başladım. Allahım inşallah Küçük Titan'ıma bir şey olmamıştır...
Evet bu bölümü de burda noktalıyorum. Ben bu çifte kumruları barıştırmadan duramam yaağğ😂 hadi kuşlarım kendinize iyi bakın, öpüldünüz💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)