Sabah gözlerimi Ali'nin güzel yüzüyle açtım. Birazcık yüzünü inceledim ve içimden 'allah neler yaratıyor be' diye geçirdim. Elimi yüzünde gezdirirken uyandı ve gözlerime bakmaya başladı.
Ali:Günaydın meleğim.
Yaprak:Günaydın aşkım. Bu gün ne yapsak?Ali belimden tutup beni kaldırdı ve kucağına oturtup yanağımdan öptü.
Ali:Bilmem,ne yapsak?
Yaprak:Ya Ali sende hemen fesatlaşıyorsun!
Ali:Güzelim ben o anlamda mı dedim? Fesatlaşan sensin.Diyip gülmeye başladı. Tabi benim yanaklar yanıyor. Tam yine yanağımdan öpecekken başımı çevirdim ve dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum.
Ali:Bu kadar çok istediğini bilmiyordum güzelim.
Yaprak:Ya Ali sen beni utançtan bukalemun'a mı çevireceksin?
Ali:Ama utanınca daha tatlı oluyorsun.İkimiz de gülünce Ali'nin gözleri dudaklarıma kaydı. Ben ondan önce davranıp dudaklarımı dudaklarıyla buluşturdum.
Tam o sırada Gökhan,Oğuz ve Sinan içeriye girdi. Benim üstümde Ali'nin tişörtü olduğu için ve Ali yarı çıplak olduğu için tabi yanlış anladılar.
Gökhan:LAAAANNN!
Sinan:HASSİKTİR! Ne oluyor oğlum?!
Oğuz:Ayy minik Tekelioğulları yolda, hala oluyorum!
Yaprak:Ya siz yanlış anladınız-
Sinan:Ya daha dün tekrar sevgili oldunuz bu neyin acelesi?!
Ali:Lan bir susun! Düşündüğünüz gibi bir şey yok gerizekalılar! Hem siz nasıl girdiniz?
Gökhan:Yedek anahtarların sağolsun. Allahtan bu anahtarlar da var he,yoksa bunlar burda kesin si-
Oğuz:AYYY! Saçmalama kocacım bak çocuğumuza kötü örnek oluyorsun!
Sinan:Yaprakçım Ali'nin kucağından insen mi artık?!Sinan öyle dedikten sonra kendime baktım ve hala Ali'nin kucağında olduğumu anladım. Hemen kucağından inip yanına oturdum.
Yaprak:Gökkuşum elindeki poşet ne?
Gökhan:He bu mu? Merve sana kıyafet falan gönderdi. Ama sen bunu giyinme tamam mı, Ali'den bir eşofman falan al onu giyin. Zaten Merve bana yetiyor bir de senin yüzünden katil olmayayım.
Ali:Sus lan! Karışma kıza ne isterse onu giyer.
Yaprak:Sen versene şunu! Ne yapayım üstümde bir tişörtle mi çıkayım?Gökhan poşeti verdiği gibi yukarıya çıktım ve banyoya girdim. Poşeti açtığımda bir elbiseyle karşılaştım. Kendi kendime Gökhan'a söylenmeye başladım.
Yaprak:Ulan Gökhan bunu mu abartıyorsun?! Harbi Merve de sabır taşı çıktı!
Elbiseyi giyinip saçlarımı açık bıraktım. Banyodan çıktığımda karşımda Ali'yi beklemiyordum açıkcası. Ali de siyah bir pantolon, koyu gri tişört ve siyah deri ceket giyinmişti.
Yaprak:Bu gün biraz fazla mı yakışıklıyız Tekelioğlu?
Ali:Sizin kadar olmasada bizde de bir şeyler var Ayvaz.
Yaprak:Hadi gel inelim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomantizmYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)