Konum attığı yere vardığımda süslenmiş bir çardak dışında hiç bir şey yada hiç kimse yoktu. Elimi saçlarıma götürüp çekiştirmeye başladım. Gözyaşlarım istemsizce akıyordu.
Ali:Yapamadım,koruyamadım onu...
Hala ordan oraya doğru yürürken bir ses duydum,ağlama sesi. Oraya doğru gittiğimde Yaprak'ı gördüm. Yerde oturmuş ağlıyordu. Şokla ona bakıyordum.
Ali:Yaprak?
Başını kaldırıp bana baktı.
Yaprak:Ali!
Birbirimize doğru koştuk ve sıkıca sarıldık. Kokusunu iyice içime çektim. Boynuna gömüldüm.
Ali:Yaprak,çok korktum.
Yaprak:B-bende çok korktum Ali. Sana b-bir şey oldu diye çok korktum.
Ali:T-tamam sakin ol.Ondan ayrılıp alnını uzunca öptüm. Sonra gözlerine bakıp konuşmaya başladım.
Ali:Yaprak,ben seni çok seviyorum.
Gözlerime bakmaya başladı.
Ali:Ne olur gitme benden, eğer sen gidersen ben nefes alamam. Sen benim nefesimsim,kalbimsin,ruhumsum. Kısacası her şeyimsin. Eğer şimdi gidersen yanında her şeyimi de sürüklemiş olursun. Lütfen tekrar eskisi gibi olalım. Biz olalım.Eğer gitmek istersen sana engel o-olmayacağım. Çünkü sana acı çektirmeye hakkım yok. Ne olur affet beni,tekrar eskisi gibi olalım.
Yaprak'tan
Ali konuşmasını bitirdiğinde adeta boğazıma bir yumru oturdu, konuşamadım. Zar zor da olsa bir şey söyledim.Yaprak:A-Ali...
Ali:Anladım Yaprak. Kendine iyi bak, ama unutma ben seni hep seveceğim,sonsuza kadar.Ali'yi ilk defa ağlarken görüyordum. Tam gidecekken elinden tutup aniden kendime çevirdim ve bir anlığına dudaklarına yapıştım. Şok içinde bana baktı. Sonra tekrar dudaklarımı dudaklarına bastırdım.
O sırada Oğuz-Aylin-Merve-Ece
Oğuz:Oha oha oha! Oldu!
Aylin:Şarkı aç şarkı!
Merve:Bluetooth hoparlöre bağlı değil mi?
Ece:Evet evet,bağlı. Hadi çabuk açın şu şarkıyı.
Oğuz:Tamam,buldum!Sezen Aksu-Ben Sende Tutuklu Kaldım
Ne senden öncesi
Ne senden sonrası
Ne senden öncesi
Ne senden sonrasıAyrılık aman
Ölümden yaman
Geçmiyor zaman
GeçmiyorNe anam,babam
Ne hoş hatıram
Yetmiyor canım
YetmiyorBen sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım
Bana mısın demiyorBen sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım
Bana mısın demiyorSakladım gözlerimi
Sustum hep sözlerimi
Yandım yar közlerimi
Ahh..
Savur savur bitmiyorBen sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım
Bana mısın demiyorBen sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım
Bana mısın demiyorBen sende tutuklu kaldım
Kendi hayatımdan çaldım
Yedi cihan dolandım
Bana mısın demiyor(Şarkı medyada👆🏻)
Yaprak'tan
Yaklaşık 5 dakika öpüştük. Ayrıldığımızda gözlerimize bakıyorduk.Ali:B-bu ne demek oluyor?
Yaprak:(gülerek) Sence?
Ali:Affettin mi?
Yaprak:Hı hı.Ali birden beni kucağına alıp etrafında döndürmeye başladı.
Yaprak:Ali dur! Düşeceğiz!
Birden birazcık uzaktan Oğuz,Ece,Aylin ve Merve alkışlayarak yanımıza geldi.
Oğuz:Hayırlı olsun babuşlar!
Ali:Siz-
Merve:Evet her şeyi biz planladık.
Aylin:İyi ki de planlamışız. Valla sizi bir arada görmeyi çok özledik.
Ece:Aynen ya. Ay çok duygulandım şuan. Benim hormonlar yine pert oldu.Ece ağlamaya başladı. Bende Ali'nin kucağından inip Ece'nin yanına gittim ve sarıldım.
Yaprak:Ağlama kuzum.
Ece:Yaprak şu yeğenlerine bir şey söyle onlar yüzünden her gün ağlamaktan geberiyorum.Ece'den ayrılıp karnını okşamaya başladım.
Yaprak:Halalarının bir taneleri,anneyi üzmeyin ama olur mu?
Ece'nin yanağında öpüp hepsine tek tek sarıldım. Ve sonra arkadan çetenin diğer üyeleri de geldi.
Oğuz:Bunlar bizi nereden buldu lan?!
Selin:Hayırdır Oğuz? Benden habersiz neler yapıyorsun sen?! Sana bir hafta boyunca pizza yok!
Oğuz:Mese kraliçem yapma! Ama sende hemen Yaprak'a söylüyorsun,plan bozulurdu.
Selin:Doğru söylerdim. Ama yine de yok sana pizza!
Merve:Siz bizi nereden buldunuz?
Gökhan:Kızım benim telefonumda uygulama var ya,oradan buldum sizi.
Sinan:Alikuş ve Yaprak başkan. Gelelim size.
Ali:Gelelim kardeşim.
Barış:Siz şimdi yine birliktesiniz değil mi?
Yaprak:Hı hı.
Barış:Oh be!
Gökhan:Harbi ya oh be!
Oğuz:Siz o kadar plan yaptınız hiç biri bir boka yaramadı. Bende yengoşlarımla plan yaştım ve sonuç.Oğuz Ali'yle kenetlediğim elimi havaya kaldırdı.
Aylin:Neyse biz kaçalım. Eren'i annemlere bırakmıştık.
Barış:Aa doğru. Hadi görüşürüz.
Sinan:Ece,sende çok yorulmuşsun.
Ece:Hayır ben yorulmadım.
Sinan:Yoruldun bak belli. Güzelim sen üç canlısın yorulmaman gerek. Gençler bizde kaçıyoruz.Herkes tek tek gitti ve Ali'yle baş başa kaldık.
Ali:Ee güzelim. Biz ne yapalım?
Yaprak:Ali ben bu akşam sende kalmak istiyorum. Ama benim eşofmanım falan evde. İstersen alalım öyle sana geçelim.
Ali:Gerek yok güzelim. Ben sana veririm bir şeyler.
Yaprak:Peki gamzelim.Ali'yle birlikte evine doğru yol aldık. Evine girdiğimizde ilk önce Ali çıktı ve üstünü giyindi. Bende o sırada kahve falan yapıyordum. Ali bana bir şeyler vermek için beni çağırdı.
Ali:Güzelim beni eşofmanlar sana çok büyük gelir.
Yaprak:O zaman bir tişört ver. Zaten bana elbise gibi olur.
Ali:Doğru. Hadi sen giyin ben seni aşağıda bekliyorum.
Yaprak:Tamam gamzelim.Ali alnımdan öptü,bende yanağından öptüm. Ali odadan çıktığında bende üstümü giyindim ve aşağıya indim. Allahtan işten izin almıştım yoksa sabahın köründe uyanmak zorunda kalırdım.
İndiğimde Ali film seçiyordu. Bende yanına oturdum ve bir film seçip izlemeye başladık. İkimiz de koltuğa uzandık. Ben Ali'nin göğsünde yatıyordum,Ali de beni belimden kavramıştı ve beni kendisine çekiyordu.
Film'i izlerken yavaşça gözlerim kapanıyordu. En son hatırladığım Ali'nin kulağıma yaklaşıp "Seni seviyorum" demesi ve benim gülümsemem. Gerisi yok...
Sonunda kavuşturdum çifte kumruları heheheh.Hadi öpüldünüüüzz🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)