Barış kapıyı açtı ve şok oldu.
Ali:Barış kim gelmiş?!Yaprak'tan
Ali ile mutfağı toparlıyorduk. Ali Barış'a seslendi ama Barış bir cevap vermedi. Ali merak edip Barış'ın yanına gitti.Ali:Senin ne işin var burada?!
Ali'nin sesini duyunca bende gittim kapıya,ve tabiki Bade gelmişti. Tam bir baş belası!
Bade:Ne var ya sevdiğimizin yüzünü de göremeyecek miyiz?
Yaprak:Kendisi bir başkasına ait ise göremezsin! Hadi canım ikile!
Bade:Yakında sen bu evden ikileyeceksin biliyorsun değil mi?
Yaprak:Senin hayallerin benim gerçeklerim güzelim,merak etme. Ha bu arada güzelim diyorum ama lafın gelişi yani.
Aylin:Hadi canım güzel görüncemle benim seni dövmemi istemiyorsan seni şöyle alalım.
Barış:Aylin sen geçsene içeriye hadi güzelim.Barış Aylinle yukarıya giderken karşımdaki yelloz bana hala laf atmaya çalışıyordu. Tabiki de beceremiyordu.
Yaprak:Ya sen laf sokma tamam mı,midem kalkıyor da. Hadi canım bay bay bir daha da gelme.
Bade:Gitmiyorum canım hadi kolaysa gönder bakalım.
Ali:Ben seni göndermesini çok iyi bilirim!Ali bir anda beni kendisine çevirdi ve dudaklarıma yapıştı. Bende o sarı çiyan iyice kudursun diye karşılık verdim tabiki. Bir süre sonra Bade bu manzaraya daha fazla dayanamayıp ağlayarak evden ayrıldı. Biz hala öpüşürken Sinan bizi gördü ve üzerimize atladı.
Sinan:Bırak lan yapraksuyumuuu!!
Ali:Lan ayı, mal mısın oğlum sen?!
Yaprak:Aşkım sorman hata görmüyor musun. Ulan gerzo belim kırıldı!
Sinan:Siz de öpüşmeyin lan ulu ortada! Aile var burada!
Ali:Sende bir daha Eceyle öpüşmeyeceksin lan!
Sinan:Karıştırma oğlum şimdi Eceyi.
Yaprak:Karıştır Ali karıştır! Ali beni öpemiyorsa sende Eceyi öpemeyeceksin!
Sinan:Tamam lan bir şey demedik..Ama öpüştüğünüzü görmeyeceğim!
Ali:Ya sabır bir akıllı da bizi bulmaz mı?!Ali söylenerek kalkarken Oğuz ve Selin gülmekten çatlıyorlardı.
Yaprak:Gülmeyin be!
Oğuz:Oğlum bu Sinan Gökhandan da beter çıktı!
Ali:Aynen ya başımıza ikinci Gökhan kesildi hayvan!
Sinan:Kesin goy goyu da ben acıktım abi.
Yaprak:Biz kahvaltımızı yaptık vallahi,siz de artık kendiniz mi yaparsınız dışarıda mı yersiniz bilemem.
Selin:Dışarıda yiyelim.
Oğuz:Pizza yiyelim!
Selin:Evet!
Ece:İçimiz dışımız pizza oldu zaten! Hadi dışarıda bir kafede kahvaltımızı yaparız.Bizimkiler hazırlanıp dışarıya çıktılar. Barış ve Aylin ise yürüyüşe çıkacaklarını söyleyip evden çıktılar,yani Aliyle ben evde yalnızdık. Ali koltuğa oturmuştu. Bende Alinin yanına gidip yanına kıvrılmıştım ve telefonumla takılmaya başladım,Ali ise televizyonda kanallara göz gezdiriyordu.
Yaprak:Ali,bak bu fotoğraf nasıl? İnstaya atayım mı?
Ali:Güzel meleğim. İstersen atabilirsin.
Yaprak:Peki atıyorum.ayvaaz_yaprak: her şey seninle güzel sevgilim❤️ @ali_tekelioglu
Yorumlar
karademirr_gokhan: Kız yaprak çekil şuradan! Ali yaklaşmaaaa! 🤬
mervegok_: @karademirr_gokhan Gökhan karışma! Kuzum siz bakmayın buna fotoğraf müq!🤤
sinanyorullmaz: Aliii çekil lan oradan!
ali_tekelioglu: seninle de herşey çok güzel meleğim❤️
ali_tekelioglu: @karademirr_gokhan @sinanyorullmaz kaarşim özele gelsenize bi!
Yorumları okurken gülmeden edemedim. Bu Sinanla Gökhan bir gün elimizde kalacak ama ne zaman bilmiyorum! İçimden Aliye sıkıca sarılma isteği geldi ve tabiki Aliye kocamaaaan sarıldım. Alide bana sarıldı ve saçlarımı öptü.
Yaprak:İyiki varsın aşkım. ❤️
Ali:Sende iyiki varsın güzelim. ❤️
Yaprak:Beni hiç bırakma olur mu?
Ali:Bırakır mıyım hiç,o nereden çıktı?
Yaprak:Bırakmazsın da,yinede bana beni bırakmayacağına dair söz ver.
Ali:Söz,son nefesime kadar bırakmayacağım seni,CanKuş sözü..❤️Evet bu bölüm de bu kadardı. Pek içime sinmedi ama olsun. Hadi bakalım iyi geceler,öpüldünüz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)