•12. Bölüm•

951 25 0
                                    

Yaprak'tan
Uyandığımda,Ali hala yanımda uyuyordu. Onu uyandırmak istemedim,çünkü dün benden çok Ali yorulmuştu. Yanağına bi öpücük kondurdum ve yatakta oturdum. Elim yatağın yanındaki komidine gitti ve telefonumu aldım. Sonra Ali'nin bana attığı resimleri fark ettim. Ali sanırım çoktan paylaşmıştı.

Ali'nin hesabı:

oguzunal3p: Gardaşım gecenin saatinde ne işiniz vardı denizde? Bi pizza göndersene bana hadi gardaşım!🥴🍕

mervegok_:Ama yaa bukadar da tatlılık olmazz!😍

sinanyorullmaz:Harikasınız arkadaşlar,bidahakine bizde varız!😉💕

Yüzümde bi gülümseme vardı,yazdıkları yorumlar çok hoşuma gitmişti,ama o yorumu gördüğümde suratım asılmıştı ve sinirden patlıyacaktım.

sselin_11:Dm'ye gel😘

Hemen Ali'nin dm'lerini inceledim,ve tabi o kızı gördüm.
     
                         sselin_11

  Merhaba,naber?😘

Bi cevap vermemiştim,ama sinirden Ali'yi hırpalayarak uyandırdım.
Yaprak:Ali,kalk! ALİ KALK DEDİM!
Ali yerinde hoplamıştı.
Ali:Y-yaprak noluyo ya sabahın köründe?
Yaprak:Ali bu ne,açıklayacak mısın?!
Ali:Neyi?
Yaprak:Bak!
Ali telefonu alıp incelemeye başlamıştı.
Ali:Bu kim ya?
Yaprak:Selin denen kız sana yazmış! Bide yorumlarına "Dm'ye gel" yazmış!
Ali:Yaprak,benim gerçekten hiçbirşeyden haberim yok. Bak ben gerçekten ne olduğunu bilmiyorum,neden yazdığını da anlamadım.
Yaprak:Sen bunu takip mi ediyorsun?
Ali:Hayır tabi,ben bunun intagramı varmı onu bile bilmiyorum.
Yaprak:Ali şunu engelle,bak elimden bi kaza çıkacak.
Ali:Tamam,engelledim.
Yaprak:Ben bunu buralarda göreyim,bak napıyorum onu!
Ali:Yaprak,bak kötü bişey yapma.
Yaprak:Yok Ali yapacam,benim sevgilime dm den yazmak öpücüklü emojiler yollamak neymiş görsün!
Hemen duşumu aldım ve üstüme bişeyler giyinip saçlarımı kuruttum. Sonrada ayakkabılarımı giyinip dışarıya çıktım. Kendi kendime mırıldanıyordum.
Yaprak:Sen dur,bak ben sana neler yaşatacağım!
Hemen aşağı indim ,ama kız orda yoktu. Sonra sahile indim,Ali ise peşimden koşuyordu. Sonra bizimkileri gördüm ama selam bile vermeden geçtim yanlarından.
Merve:Aa kuzum nab-,Yaprak dur!
Oğuz:Bacımsu nereye?
Çete arkamdan koşarken ben yürüyordum,ama okadar sinirliydim ki koşar gibi yürüyordum. Sonra kızı gördüm,2 tane gençle konuşuyordu.
Hemen yanına gittim ve saçından tutup yere eğdim.
Yaprak:SEN KİMSİN DE BENİM SEVGİLİME DM DEN YAZIYORSUN! SEN NE HAKLA BENİM SEVGİLİMİN YORUMUNA ÖPÜCÜKLÜ EMOJİLER YOLLUYORSUN?! SENİ PARÇALARIM ANLADINMI PARÇALARIMM!!!
Selin:Ya bırak beni canım acıyor!
Yaprak:GEBER TAMAM MI GEBER!!
Hepsi beni tek tek o kızdan ayırmaya çalışıyordu,ama ben japon yapıştırıcısı gibi yapıştım kıza. Sonra Ali geldi ve kendi yöntemiyle o kızı benden ayırdı. Beni belimden tutup havaya kaldırdı ve o kızdan uzaklaştırdı. Ali,Ece,Merve ve Oğuz benim başıma toplanmıştı ve sakin olmamı sağlıyordu. Ben ise nefes nefeseydim.
Yaprak:Bırakın beni!!
Hemen hepsini bi kenara itip kızın üstüne tekrardan yürümeye başladım,sonrada beni Sinan ve Gökhan tuttu,ama zar zor. Sonra yine Ali geldi ve beni ordan uzaklaştırıp bi banka oturtturdu.
Ali sakinleşmem için başımı göğsüne koydu. Biraz olsun sakinleşmiştim,ama sinirim hala tepemdeydi.
Ali:Hadi Yaprak,odaya çıkalım.
Yaprak:T-tamam.
İkimizde el ele odaya çıktıktan sonra ben yatağın bi köşesine oturdum ve istemsizce ağlamaya başladım. Ali hemen bana döndü ve yanıma oturdu. Çenemden tutup gözlerine bakmamı sağladı. Sonra gözyaşlarımı sildi ve konuşmaya başladı.
Ali:Yaprak,neden ağlıyorsun?
Yaprak:B-bende bilmiyorum,galiba sinirden.V-ve..
Ali:Ne?
Yaprak:Kıskançlıktan.
Ali hafiften gülümsemeye başladı.
Ali:Yaprak,sende bunu çok iyi biliyorsun ki,benim gözüm senden başkasını görmüyor,görmeyecekte. Sen içini ferah tut,ben senin böyle ağlamama dayanamıyorum. Ben seni üzecek bişey yapmıyacağım,sen rahat ol.
Yaprak:Tamam.
Ali yanağıma bi öpücük kondurdu ve sıkıca sarıldı bana,bende ona. Sonra ayrıldım Ali'den ve minik ellerimle yanaklarını avuçladım. Hemen dudaklarına yapıştım ve Ali benim belimi kavradı. Sonra kendimi yatağa attım,Ali'de üstüme düştü. Dudağımdan ayrıldı ve boynuma yöneldi. Oraya da bi kaç öpücük kondurduktan sonra yine dudağıma yapıştı. Elim Ali'nin tişörtünün eteklerine gitti. Ali'de durumu anlayınca bana yardım etti ve tişörtünü çıkarmaya yardık etti. Tam ben tişörtümü çıkarıyordum ki,kapı çaldı.
Ali:Kim bu ya,bölüyor bizi.
Yaprak:Bilmem,bi bakayım.
Ali:E iyiydik böyle.
Yaprak:Aşkım dur da bi bakayım,tabi üzerimden kalkarsan.
Ali üzerimden kalkmıştı,ben ise kapıya bakmıştım. Kapıdaki Ece'ydi.
Ece:Kuzum,kahvaltıya gelmiyormusunuz?
Yaprak:Yok biz gelmeyecez.

Bugün ki bölüm bukadar dııı💙 biraz kısa bi bölüm olmuş olabilir(diğerlerine göre). Haydii bidahaki bölümde görüşmek üzere kuşlarımm❤️🕊

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin