•13. Bölüm•

980 23 1
                                    

Ece:Rahatsız mı ettim Yaprak?
Yaprak:Yok ya,biraz yorgunumda o kadar.
Ece:Neyse hadi sonra görüşürüz.
Yaprak:Görüşürüz kuzum.

Yaprak'tan
Kapıyı kapattım ve Ali'ye baktım. Biraz morali bozuktu. Yanına oturdum ve yanağını sıktım.
Yaprak:Nolmuş benim sevgilime,niye suratın asık? Nerde bakalım gamzeler?
Ali:Yok bişey,neyse ben gidip bi duşumu alayım,alamamıştım da sabah.
Ali yerinden kalkmıştı ve tam banyoya girecekken ayağa kalktım.
Yaprak:Ali,bana mı kızdın?
Ali:Yok sevgilim,ne alakası var. Sana niye kızayım ki?
Ali yanıma geldi ve ellerimden tuttu.
Yaprak:Şey,hani biz şey,anladın işte. Ben sonra Ece geldi bende işte kalktım ya falan.
Ali:Sevgilim,bunda kızacak ne varki? Olabilir,sonuçta normal bişey. Gel bakim alayım bi dal.
Yüzüm gülümsemeye başladı ve Ali'nin ensesini tuttum. Ali ise herzaman ki gibi belimi tuttu. Birbirimize yaklaştık ve öpüştük. Sonra yine kapı çaldı. İkimizde ayrıldık ve kapıya baktık. Sonra da birbirimize baktık.
Yaprak:Napalım?
Ali:Neyse boşver takmayalım.
Tam yine birbirimize yaklaşıyorduk ki yine kapı çaldı,ama bu sefer daha da ısrarla çalındı.
Yaprak:Bence bakalım.
Ali:Bencede,önemli bişey olabilir.
Ali'nin üzerinde bişey olmadığı için önce kim olduğunu öğrendi.
Ali:Kim o?
Oğuz:Gardaşım benim.
Ali:Sen kimsin lan?
Oğuz:Lan Oğuz ben Oğuz,aç kapıyı.
Ali kapıyı açtı,tabi üzerinde bişey olmadığı için Oğuz dalga geçmeye başlıyordu.
Oğuz:Napıyordunuz len,böldüm mü sizi babuşlar.
Benim yanaklarım kıpkırmızı olmuştu tabi,hemen banyoya kaçtım. Ali ise bana bakıyordu ve Oğuz'a döndü.
Ali:Oğlum saçmalama,sen niye geldin hayırdır.
Oğuz:Okumadın mı yorumları,bana bi pizza borçlusun😉
Ali:Nediyosun oğlum,ne yorumu bişey görmedim ben.
Oğuz:Dur göstereyim.

Yorumlar
oguzunal3p:Gardaşım gecenin saatinde ne işiniz vardı denizde? Bi pizza göndersene bana hadi gardaşım!🥴🍕

Ali:Lan nekadar istiyorsun,söyle!
Oğuz: Bi 50lik versen yeter be babuş.
Ali:Çüş,oğlum ne yapacaksın 50liği?
Oğuz:E kardeşim 4 al 3 öde kampanyası varmış hemen değerlendirmem lazım!
Ali:Bir tame demiştik ama,20lik veriyorum,hayrını gör!
Oğuz:Ver lan ver!
Oğuz'da gitti,ama ben hala çıkamamıştım banyodan.
Ali:Yaprak,hadi çık Oğuz gitti.
Dışarıya çıkmıştım.
Yaprak:Noldu Oğuz niye geldi?
Ali:Yorumlarda pizza mı ne istemiş borçlanmışım güya para verdim gitti.
Yaprak:Hee tamam,neyse biz-
Ali yanaklarımı avuçladı ve beni öpmeye başladı,bende karşılık verince ellerimi omuzlarına koydum. Ali'nin bi eli belime gitti beni kendisine çekiyordu,bi eli ise bacağıma gitmişti,çünkü şort giymiştim. Ben ise bi elimi Ali'nin ensesine götürmüştü,diğer elimi de saçlarına ve saçlarını okşuyordum. Yavaşça yatağa doğru gidiyorduk ve yavaşça yatağa yattık. Sonra bende tişörtümü çıkardım ve Ali boynuma doğru yöneldi ve boynuma öpücükler konduruyordu. Sonra benim birden telefonum çaldı. Ama hiç umursamadık ve devam ettik. Sonra tekrardan telefon çalmıştı,ama yine umursamadık ve devam ettik. Ali boynuma bi kaç imzasını kondurduktan sonra yine dudaklarıma yapıştı. Öpüşmemiz çok sertleşmişti ki,biri beni yine arıyordu. Bu sefer yine umursamadım. Devam ediyorduk ve aramaları hiç umursamıyorduk. Hatta bi kaç aramada reddetiyorduk arayan kişiyi. Bu sefer 15. Defa falan aramıştı ve Ali'den ayrıldım.
Yaprak:Ali bu ısrarla arıyor ya,bi durmadı gitti.
Ali:Açsak mı acaba?
Yaprak:Açayım bakalım ne olmuş.Ali,Anakraliçe görüntülü arıyor,çabuk üstünü giyin,benim tişörtüm nerde?!
İkimizde üstümüzü giydikten sonra yatağa oturup açtık telefonu.

Telefon konuşması başlar:
Yaprak:Anakraliçe,Baba nasılsınız?
Ali:Oya teyze Taner amca nasılsınız?
Oya:İyiyiz çocuklar iyiyiz,sizi sormalı.
Taner:Kızım telefonu niye açmıyorsun meraktan öldük burda.
Ali:Şey Taner amca biz aşağıda kahvaltı yaptık da siz bizi kahvaltıdayken aramışsınız,odaya çıktığımızda fark ettik sizin bizi aradığınızı.
Oya:Anladım oğlum anladım,ee tatiliniz nasıl geçiyor anlatın bakalım.
Yaprak:İyi geçiyor eğleniyoruz yani çeteyle falan. Ee siz napıyorsunuz sizden de hiç ses soluk yok.
Oya:Kızçem iki gün önce geldik seyahatten,anca toparlandık.
Yaprak:Peki anladım. Hadi anne biz hazırlanacaz çeteyle sözleşmiştik avm ye gidecektik de.
Oya:Bak kızım lütfen abuk subuk şeyler alma,hadi annenin hatırına bi elbise al.
Ali:Alırız Oya teyzem sen hiç merak etme alırım ben.
Oya:Ali oğlum pembe olsun nolur!
Yaprak:Anakraliçe elbise alırım ama pembe elbise almam unut onu!
Taner:Oya sıkıştırmasana çocuğumu,çocuklar siz ne istiyorsanız alın.
Ali:Tamam Taner amca,hadi görüşmek üzere.
Oya-Taner:Görüşürüz çocuklar,ama tatilden geldikten sonra bizi ziyarete gelin!
Yaprak:Tabi geliriz,hadi bay bay!
Telefon konuşması biter.

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin