4 yıl sonra
Yaprak'tan
Evet doğru,tam 4 yıl geçti. Size o 4 yıl içerisinde ne olduğunu anlatayım. Öncelikle Aylin'in bebeği doğdu. Annesi ve babası gibi sarışın bir oğlan,ismi Eren. Ece ve Sinan evlendiler. Ece şu an 3 aylık hamile. Merve ve Gökhan evlilik planları yapıyorlar. Oğuz da Selin'den ayrıldı. Ama sonradan İrem diye bir kız geldi. Tam Oğuz'un kafa dengi. İkisi de çok iyi anlaşıyorlar.Sıra geldi Ali'ye ve bana... Biz 4 yıldır ayrıyız. Neden mi? Beni Melis diye bir kızla aldattı. Bade yüzünden kavga etmiştik bir kere. Onda affetmiştim onu. Ama affettiğim gün onu her gün ikimizin de bulunduğu yatak odasında Melis diye bir kızla gördüm. Ali'ye sarılıyordu... O kız Ali'ye karşı dolduruyordu beni. Tabi Ali'nin kızlara zaafı vardır bilirsiniz. Ona kıyamadı ama bana kıydı. Güya 12 yıl seviyordu. Sevgisi bu muydu yani?
Neyse o gün annemlerin yanına Antalya'ya geldim. Üniversitemi Antalya'da bitirdim ve o süre içerisinde ne onunla ne de çeteyle konuştum. Çünkü onlara da kırgındım. O kızı benim yerime kabul etmeleri çok koydu bana.
Doktor olduğum için mesleğimden dolayı İstanbul'a geri dönüyordum. Ve evet,onların olduğu yere. Tek bir isteğim var, o da onlarla bir daha karşılaşmamak.
Havaalanından annemlerin İstanbuldaki evine doğru yol aldım. Yarım saat sonra eski evimize vardım ve orayı ne kadar özlediğimi fark ettim. Evi biraz temizledim,eşyalarımı da yerleştirdim ve kendimi uykunun o güzel kollarına bıraktım,ne de olsa yarın ilk iş günümdü.
Ertesi gün
Sabah yine alarmın o iğrenç sesiyle uyandım. Yatağımdan kalkar kalkmaz annem aradı.Telefon konuşması
Yaprak:Efendim anakraliçem?
Oya:Kızım uyandın mı? Nasılsın?
Yaprak:Uyandım anneciğim uyandım. İyiyim bende sen nasılsın babam nasıl?
Oya:İyiyiz bizde kızçem,neyse ben kapatıyorum baban yine kravatını bağlayamıyor beni çağırıyor.
Yaprak:Tamam anneciğim ben de hazırlanacaktım. Hadi görüşürüz kendinize iyi bakın.
Oya:Sende kızım.
Telefon konuşması biterTelefonu kapatıp kenara koydum ve hazırlanmaya başladım. Üstüme dar bir kot pantolon,beyaz bir gömlek ve ten renginde bir topuklu ayakkabı giydim. Çantama gerekli olan eşyalarımı da doldurunca evden çıktım ve yeni iş yerime doğru yol aldım.
2 saat sonra
Yeni işime başlayalı daha iki saat oldu. Hastanedekiler çok arkadaş canlısı ve tatlı insanlar. Odamda masamdaki kağıtları incelerken Esma hemşire kapıyı tıklattı ve benden onay alınca içeriye girdi.Esma H.: Hocam hamile bir kadın kontrole gelmiş. Siz gelip bakar mısınız?
Yaprak:Esma'cığım şuan çok yoğunum. Kuzey Hoca müsait değil mi?
Esma H.: Yok hocam. Hiç birini bulamadım.
Yaprak:Neyse bir bakalım.Esma'yla birlikte Hamile kadınların kontrol edildiği kata doğru yol aldık. Asansöre bindik.
Esma H.:Hocam galiba bebeğinin cinsiyetini öğrenecek. Başımın etini yediler doktor bul diye.
Esmanın söylediğine gülmeden edemedim.
Yaprak:Neyse geldik. Hadi gel bakalım madem bekletmeyelim daha fazla.
Esma H.: Tamam hocam.Asansörden çıktık ve ultrason odasına doğru yol aldık. Tam köşeyi döndük ki...
Kuşlarım bu bölüm biraz kısa olmuş olabilir. Biraz değişiklik olsun diye 4 yıl sonrasına aldım. Umarım bu değişikliği beğenirsiniz. Keyifli okumalar🐣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomanceYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)