•31. Bölüm•

668 25 8
                                    

Yaprak:Evet,sizi çağırmamın sebebi tam olarak şu. Kardeş olduğunuza dair DNA testi yaptıracağım.

Melis şok olmuş bir ifadeyle bana baktı.

Ali:Yaprak biz o testi zaten yaptık. Ve kardeş çıktık.

Ah be Ali,olanları bir bilsen cidden yıkılırsın. Tabi Bade yalan söylemiyorsa...

Yaprak:Yaptığınızı ben de biliyorum. Ama ben açıkcası şüpheliyim bu konuda,o yüzden emin olmak için bu testi yapacağım.
Melis:Ben istemiyorum,yapmayacağım bu testi!
Yaprak:Yapar mısın demedim zaten,bu test yaptırılacak dedim.
Ali:Yaprak,tamam anlıyorum. Anlaşamıyorsunuz. Ama biz bu testi yaptırdık ve-
Yaprak:Ali,itiraz istemiyorum. Dediğim gibi yapacağım dediysem yaparım ben! Sizi diğer odaya kadar götüreceğim,bir kaç hemşire sizinle ilgilenecek. Ama bu konuda özellikle ben ilgileneceğim bunu bilin. Hadi gidelim.
Melis:H-hayır ben istemiyorum.
Yaprak:Hadi dedim!

İkisini de bir odaya götürdüm ve bir kaç hemşireye teslim ettim. Sonrasında bir kaç hastayla ilgilendim.

Bir süre sonra ikisi de yanıma geldi.

Yaprak:Bu arada Ali,senden bir şey isteyeceğim.
Ali:Evet dinliyorum.
Yaprak:Hani siz DNA yaptırmıştınız ya önceden,o testin sonuçlarını bana getirir misin?
Melis:Sanane ya! Ayrıca sen niye bu kadar taktın-
Ali:Melis! Haddini aşma,doğru konuş! Tamam Yaprak yarın sabah getiririm.
Yaprak:Peki teşekkürler. Bu arada testi getirirken ikinizde gelin.
Ali:Tamam geliriz. Neyse biz gidelim, Görüşürüz.
Yaprak:Görüşürüz.

Yanlarından ayrıldım onlarla ilgilenen hemşirelerin yanına gittim. Esma da oradaydı.

Yaprak:Esma'cım. Bir gelir misin?
Esma:Tabi Yaprak hocam.
Yaprak:Esma'cım buraya bir kız ve bir oğlan DNA test için kan vermeye geldiler. Onlarla kim ilgilendi biliyorsan söyler misin?
Esma:Hocam onlarla ben ilgilendim. Verdikleri kan'ı az önce laboratuvar'a gönderdim.
Yaprak:Tamam çok güzel. Ama gözün laboratuvardakilerin üstünde olsun, bir hata falan çıkmasın. Çünkü bu gerçekten önemli bir mesele.
Esma:Tabiki hocam siz merak etmeyin ben ilgilenirim.
Yaprak:Tamam teşekkürler. Tabi bende gelip göz atacağım buralara yani bu konuda özellikle ilgileneceğim ama eğer bir sorun falan çıkarsa bana bildir olur mu?
Esma:Peki hocam.
Yaprak:Tamam o zaman,ben çıkıyorum. Hadi güle güle.
Esma:Güle güle hocam.

Hastaneden çıktım ve eve gittim. Eve girdim ve hemen çıkıp duşumu aldım. Sonra üstüme beyaz bir elbise giyindim. Altına ise spor ayakkabılarımı. Saçımı açık bıraktım ve hafif bir makyajdan sonra Ece ve Sinan'ın evine doğru yol aldım.

Bu akşam Ece'nin bahsettiği babyshower vardı. O yüzden herkes orada olacaktı.

Evlerine vardığımda zile bastım ve beni karşılayan Sinan oldu.

Sinan:Bitanem sen niye kendin geldin ki? Beni arasaydın ben gelip alırdım.
Yaprak:Yok Sinankuşum geldim işte.

Salona geçtiğimizde herkes oradaydı. Tabi her yer pembe ve mavi renklerle süslenmişti.

Eren hemen yanıma koştu.

Eren:Hoşgeldin hala.
Yaprak:Hoş bulduk halasının birtanesi.
Oğuz:A-aa satıldım ama,ayıp halacım ayıp!
Eren:Sen benim amcamsın ama! Halam değilsin.
Gökhan:Lan Oğuz çocuğun psikolojisini bozma!
Oğuz:İyi de ben onun halasıyım.
Barış:Kes lan. Çocuk her gün yanıma geliyor 'Oğuz hala mı? Oğuz amca mı?' diye!
Aylin:Aynen ya. Bana da aynı soruyu sorup duruyor.
Selin:Ya tamam gitmeyin mese'min üstüne!

Öylece devam sohbet ederken Ece konuştu.

Ece:Arkadaşlar ben daha fazla duramayacağım! Çabuk patlatalım şu balonu.

Arka tarafa baktığımda bir masanın üzerinde birsürü çeşit yemek vardı. Masanın arkasında kocaman siyah bir balon ve duvarda pembe ve mavi süsler.

Ece ve Sinan balonun yanına gittiler ve ellerine bir iğne aldılar. Merve ise onları fotoğraf çekiyordu.

Hepimiz üç'ten geriye saydık ve Ece'yle Sinan balonu patlattılar ve içinden yavaşça pembe tüyler dökülmeye başladı. İkiside sıkıca birbirlerine sarılırken Eren elinde bir balonla daha geldi. Ece direkt bana baktı.

Ece:Yoksa düşündüğüm şey mi?
Yaprak:Evet,hadi patlatın ya!

Yine üç'ten geriye saydık ve yine balon patladı. Bu sefer içinden mavi tüyler döküldü ve yine sıkıca birbirlerine sarıldılar.

-ertesi gün-
Sabah güneşin yüzüme yansımasıyla uyandım ve yerimden kalkıp hazırlandım. Hastaneye gittim ve Ali'yle Melis'i beklemeye başladım.

Sonunda ikisi de geldiler ve karşımdaki koltuklara oturdular. Sonra Ali bana önceden yaptıkları testin sonuçlarını verdi ve biraz incelemeye başladım.

Bir-iki dakika inceledikten sonra Bade'ye biraz hak vermiştim galiba.

Yaprak:Evet,öncelikle bir şey sormak istiyorum. Burada neden bir doktor imzası yok?
Ali:Bilmiyorum ki bende.
Yaprak:Peki doktoru hatırlıyor musunuz?
Ali:Tı ben hatırlamıyorum,Melis sen hatırlıyor musun?
Melis:H-hayır hatırlamıyorum.
Yaprak:Ve fark ettiğim bir şey daha var. Burada isimlerin baş harfleri küçük ve bazı yazım hataları olmuş. Mesela 'muayene' değilde 'muayne' yazılmış,ve buna benzer bir kaç hata daha. Normalde bu tip kağıtlarda yazıya ve hata yapmamaya özen gösterilir. Yani bence bu kağıt sahte ve test sonuçlarıyla oynanmış.
Ali:Ne? Yaprak saçmalama.
Yaprak:Benim saçmaladığım falan yok. Ben tahmin ettiğimi söyledim. Ayrıca kağıdı biraz incelersen görürsün.
Melis:Sırf kıskandığından mı yapıyorsun bunu? Aklınca beni abimden ayıracaksın, resmen kıskan-
Yaprak:BİRİNCİSi! Benim kimseyi kıskandığın falan yok,hele senin gibi birini ölsem kıskanmam emin ol. İkincisi de ben sadece gerçeklerin peşindeyim, koskoca bir yalanın içinde yaşayıp mutlu olmaktansa gerçeklerle yüzleşip mutsuz olmayı tercih ederim!
Ali:Ya sakin olun! Dün yaptırdığımız testin sonuçları ne zaman çıkar?
Yaprak:Yarın,bilemedin öbür gün çıkar. Ben zaten size haber veririm.
Ali:Tamam teşekkürler.
Yaprak:Rica ederim.

İkisi de gittikten sonra her gün olduğu gibi bir kaç hastayla ilgilendim ve sonradan eve gidip direkt uyudum.

-ertesi gün-
Sabah kalktım ve rutin işlerimi halledip üzerime şunları giyindim:

-ertesi gün-Sabah kalktım ve rutin işlerimi halledip üzerime şunları giyindim:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tam evden çıkacaktım ki Esma aradı beni.

Yaprak-Esma telefon konuşması
Esma:Günaydın hocam. Uyandırmadım değil mi?
Yaprak:Yok canım,bende çıkıyordum şimdi. Bir sorun mu var?
Esma:Yok hocam sorun yok. Sizin bahsettiğiniz testin sonuçları çıktı.
Yaprak:Ne,çıktı mı? Tamam hemen sonuçları odama bırak,ben çıktım şimdi. Tekrardan teşekkürler Esmacım.
Esma:Ne demek hocam görevimiz. Görüşürüz.
Yaprak:Görüşürüz.
Yaprak-Esma telefon konuşması biter

Evden çıktım ve nasıl geldiğimi anlamadan hastaneye vardım. Hemen odama çıktım ve masamda öylece duran zarfı gördüm.

Zarfı elime aldım ve açtım....


🖤💫🖤
Sizce Melis Ali'nin kardeşi mi yoksa değil mi?
🖤💫🖤

Eveett yeni bölüm de geldi. Umarım beğenmişsinizdir. Yazarkuş öptü siziiii🧡

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin