•10.Bölüm•

994 31 1
                                    

Tam arkamı döndüğümde Merve ile karşılaştım,yine o maskesiyle çıktı karşıma,ama artık korkmuyordum,alışmıştım sonuçta. Ama heyecandan biraz irkildim.
Yaprak:M-merve ne yapıyorsun?
Merve:Asıl siz ne yapıyorsunuz?
Yaprak:Y-yok bişey kuzum,hadi gel de yatalım.
Merve:Kuzum 1 gece ya,dayanamadın mı?
Yaprak:Napim,bana okadar güzel şeyler dedi ki,dayanamadım gitti.
Merve:Ece'nin yarın haberi olcak ama bundan,Haberin olsun.
Yaprak:İyi tamam,hadi yatalım.
Merve:İyi.
Ertesi gün
Yaprak'tan
Bizi yine Merve uyandırmıştı.
Ece:Noluyo ya??
Yaprak:Merve ne yapıyorsun ya?!
Merve:Ya kalkın hadi çabuk hazırlanmamız lazım! Güzel olalım ki ,bizi kıskansınlar birazcık.Hee Ece dimi senin dün gece olanlardan haberin yoktu..
Ece:Noldu,anlatın çabuk.
Merve:Tamam hazırlanırken anlatırım.
Hepimiz kalkmıştık ve herkes sırasıyla duş almış elbisesini giymişti. Hazırlanırken de Merve Ece'ye dün gece olanları anlatıyordu.
Ece:Oha yani Yaprak,bi gece dayanamadın mı?
Yaprak:Napim,çok güzel şeyler söyledi,bende işte,brni tanıyosunuz işte yaa..Dayanamıyorum.
Ece:Tamam,ama bu ilk ve son olsun!
Yaprak:Okey.
Hepimiz güzel ama hafif bi makyajla ve güzel saçlarımızla dışarıya çıkıyorduk. Çıktığımızda da bizimkiler duvara yaslanmış bi şekilde bizi bekliyordu. Ece ve Merve çıktı,ama sevgililerine hiç pas vermiyorlardı. Gökhan ve Sinan arkalarından koşmaya başladı.
Sinan:Ece,Ecee!
Gökhan:Sarışınım dur!
Ben kapıyı kilitliyordum,kilitledim ve tam gidiyordum ki,Ali kolumdan tutup beni kendisine çekti ve sımsıkı sarıldı,bende ona. Sonra ayrıldık ve Ali bana hayranlıkla bakıyordu.
Ali:Elbise çok yakışmış.😍
Yaprak:Bakıyorum da bizde kıyafetlerimizi giymişiz,ama çok yakışmış.😍Hadi ben kızlara gidiyorum sonra beni aramasınlar.
Ali:Tamam bende geliyorum.
İlimizde aşağı indik,ve herkes barışmıştı. Sonra bende Ali'nin elimi tuttum ve biraz bakıştıktan sonra çetenin yanına gittik.
Yaprak:Bakıyorum da,barışmışız.
Ece:Napim kıyamadım işte.
Ali:Neyse,hadi bi kahvaltı yapalım sonra da bişeyler yaparız.
Gökhan:Aynen ben çok acıktım.
Yaprak:Oğuz nerde?
Tam o sırada Oğuz yanımıza gelir.
Oğuz:Oo millet,bakıyorum küslük bitmiş.
Ali kolunu omzuma koydu,bende kolumu beline.
Ali:Öyle kardeşim. 😁
Sinan:Ee kahvaltıya gitmiyor muyuz?
Yaprak:Aynen hadi gidelim.
Hepimiz bi masaya oturduk ve kahvaltımızı yaptık. Ardından Ali ile sahilde el ele dolaşmaya başladık.
Ali:Ee sevgilim,napalım bugün?
Yaprak:Bilmem,bi yemeğe falan çıkarız,sen bilirsin yani bana hepsi uyar.
Ali:Tamam yemeğe çıkarız,yemekten sonrada bi eğlenceye gideriz,ne dersin?
Yaprak:Olur,çeteyle mi gidecez?
Ali:

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin