Ali'den
Sabah yüzüme yansıyan güneş ışığı ile uyandım ve yanımda yatan yaprağı gördüm. Ben bu kıza her baktığımda düşüyorum,bu bir kere kesin. Çok güzel ama dayanamıyorum. Yanağına küçük bir öpücük kondurup aşağıya indim.Kahvaltıyı hazırlarken Gökhan geldi yanıma. Onu biraz zorladım ve kahvaltıyı birlikte hazırladık. Tabi hazırlarken depresyona sokan küfülerine maruz kalmadım değil. Bu çocuk bu kadar yaratıcı küfürleri nereden buluyordu ya?!
Herkes teker teker aşağıya indi. Hepsi sırıtarak bana bakıyordu,bende anlamadım ne olduğunu. Merak etmedim değil ama sormaya üşendim.
Yaprak:Ya bir şey diyeceğim,çocuklar siz gidin kendi kafanıza göre takılın bu gün. Biz kızlarla temizlik yapacağız.
Selin:Evet evet temizlik yapacağız.
Gökhan:İyi kahvaltıdan sonra çıkarız. Temizliğiniz ne zaman biter?
Merve:Akşam 7-8 gibi gelin. Ama daha erken gelmeyin yoksa temizlik yapamayız.
Sinan:İyi bakalım.Yazardan
Herkes kahvaltısını yapmıştı. Erkekler hazırlandılar ve çıktılar.Yaprak'tan
Çocukları evden gönderdik sonunda! Aslında temizlik yapmayacaktık. Bu gün Ali'nin doğum günü. Ve biz çocukları evden yollatıp burada doğum günü hazırlıkları yapacaktık. Kızlarla evi süslemeye başladık. Yaklaşık 1-2 saatimiz gitti. Sonra pasta,kek,börek,kurabiye falan da yaptık. Ali için sipariş ettiğimiz doğum günü pastası da geldi sonunda.Büyük bir masaya dizdik yemekleri. Selin ısrar etti,zorla pizza da koydu. Kimin sevgilisi?! Hepimiz duş aldık ve üstümüze temiz bir şeyler giydik.Ben üstüme şunu giydim:
Kapı çaldı. Hepimiz kapıya yöneldik. Benim heyecandan kalbim ağzıma atıyordu resmen. Işıkları kapatıp saklandık. Ece gitti ve yavaş yavaş kapıyı açtı. Karanlık olduğu için kimse fark etmedi onu. Aslında Ali hariç herkes biliyordu,o yüzden bir tek Ali şaşırıyordu bu duruma. Ece ışığı açtı ve hepimiz "SÜPRİZ" diye bağırıp alkışlanaya başladık. Ali kısa bir şok geçirdikten sonra gülümsemeye başladı. Hemen gidip Ali'min boynuna atladım.
Yaprak:İyi ki doğdun aşkım.
Ali:E ben siz unuttunuz sanıyordum.
Yaprak:Hiç unutur muyuz Alikuşum?Ali yüzüne o aşırı derecede düştüğüm gülümsemesini getirdi. Hemen adeti yerine getirip gamzesine parmak soktum.
Ali bana sıkıca sarıldı.Ali:İyi ki varsın birtanem.
Yaprak:Sende gamzelim.
Sinan:Ohooo satıldık bakıyorum da.
Ali:Gelin lan buraya sığırlar.
Selin:Barış'la Aylin nerede?
Merve:Elticim Aylin'in babası çağırmış acil falan demiş gittiler.
Ali:Bir dakika,Oğuz nerede?
Oğuz:Bono mo orodon Olioşkom? (Beni mi aradın Aliaşkım?)
Yaprak:Höst yavaş gel o benim aşkım!
Ece:Hadi hadi yemekler soğudu!Hepimiz yemek yiyorduk. Yerken 'D mi C mi?' oynuyorduk. Gökhan Oğuz'a soruyordu.
Gökhan:Oğuz D mi C mi?
Oğuz:Tabiki C.
Gökhan:Peki,o zaman Kate Upton'un bir fotoğrafının altına 'Senden nefret ediyorum çirkin karı' yaz!
Oğuz:Gökhan yapma be! Bak 1 hafta pizza yemem ne olur yapma!
Gökhan:İtiraz istemiyorum,hadi bak telefonumu açtım yorumu bekliyorum!
Oğuz:Şuursuz'un önde gideni pislik!
Gökhan:Hadi hadi boş yapma!Oğuz ceplerini aradı ama telefonunu bulamadı.
Oğuz:Lan ben telefonumu arabada unutmuşum! Valla hiç gidemem çok üşeniyorum şuan! Gökhan sen git sen verdin cezayı.
Gökhan:Ben niye gideyim oğlum senin telefonun,Sinan gitsin!
Sinan:Aga yeni çorap var ayağımda ben bunlarla hayatta yere basmam. Ali sen git!
Gökhan:Hadi Ali hadi!
Ali:İyi tamam.Ali dışarıya çıktı ve bir süre gelmedi. Merak etmedim değil.
Yaprak:Çocuklar ben Ali'ye bir bakıp geliyorum.
Oğuz:Kesin bakma bahanesiyle Ali'yle orada yiyişecek emin olun.
Gökhan:Öldürürüm lan o Ali'yi!
Yaprak:Ya saçmalamayın,Oğuz sende ortalığı karıştırma! Neyse ben bakmaya gidiyorum merak ettim.Kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım. Açmaz olaydım,çünkü o manzarayı gördüğümde adeta yıkılmıştım...
Evet yeni bölüm de geldi. Umarım beğenmişsinizdir,çünkü benim içime hiç sinmedi. Neyse yazarkuş sizi öptüü🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CanKuş | AlYap |
RomansYaprak,Ali'ye 6 senedir aşık,ama söylemeye cesaret edemiyor. Ali ise aynı,ama 12 senedir aşık Yaprağa. Ali'de reddedilir diye korkuyor,belki karşılıksız diye..evet size keyifli okumalar kuşlarım! (+18 ŞEYLER İÇEREBİLİR! İSTEMEYEN OKUMASIN!)