•6.Bölüm•

1.4K 33 4
                                    

Ali'den
Sabah uyandığımda Yaprağın o güzel yüzüyle karşılaştım. Yüzünü biraz inceledikten sonra yanağına bi öpücük kondurup kalktım ve biraz olsun kendime geldim. Saate baktığımda okula daha 2 saat vardı.
Ali:Yaprak,hadi kalk sevgilim okula gideceğiz.
Yaprak:Ya 5 dakika daha nolur!
Ali:(gülümseyerek)Tamam,ama 5 dakika sonra gelicem ve uyanmış olacaksın,tamam mı?
Yaprak:Hıhı.
Yaprağın yanından ayrıldım ve banyoya doğru yol aldım. Banyoda elimi yüzümü yıkadım,rutinlerimi hallettim ve Yaprağa gittim. Hala uyuyordu.
Ali:Yaprak:Hadi kalk sevgilim.
Yaprak:Tamam ya kalkıyorum.
Ali:Hadi üstünü giy istersen. Ben hazırım kahvaltıyı hazırlıyorum. Sen gelirsin o zaman.
Yaprak:Peki.
Ben odadan çıkmamıştım ve dolabıma yaslanmış Yaprağa bakıyordum.
Yaprak:Noldu sevgilim sen niye beni izliyorsun?
Ali:Güzelliğine doyamıyorum. Bırakta biraz bakayım😍
Yaprak:Ama sen beni çok fena şımartırsın.
Yaprak kollarını boynuma doladı,ben ise kollarımı beline kavradım.
Ali:Bi şans öpücüğünü hak ediyorum ama dimi?😏
Yaprak:Ya varya sen çok fenasın,işimiz var seninle Tekelioğlu,gel buraya bakim!
Yaprak dudağıma küçük bi öpücük kondurduktan sonra odadan çıktım ve aşağıya kahvaltı hazırlamaya gittim.
Aşağıdada ne göreyim,bizim çete ve hatunları sızmışlar. 🤦🏻‍♂️
Ali:Oğlum kalkın okul var okul,heey Gökhan kalk hadi. YA KİME DİYORUM BEN KALKSANIZA!
Yaprak koşarak yanıma geldi.
Yaprak:Ali,noldu bağırdın öyle birden.
Ali:Şunlara bak Yaprak ya hepsi sızmış gece nereye gittilerse ne içtilerse,bide sesleniyorum kalkmıyolar.
Yaprak:Allahım ya ,neyse istersen sen kahvaltıyı hazırla ben bi şekilde uyandırırım bunları.
Ali:Peki,ama nasıl uyandırcaksın?
Yaprak:Kendi yöntemimle😉hadi gelde bi kova su hazırlayalım hepsine teker teker su dökecez.
Ali:Yöntem iyiymiş,akıllı sevgilime bak sen😏
Yaprak:Bak ben boşuna demiyorum ben birgün çok şımaracam ama sebebi de sen olcaksın. Gel bakim öpeyim şu gamzelerden😍
Yaprak gamzemden öper,bende yanağından bir dal alırım ve ikimizde güleriz.
Ali:Hadi aşkım geç kalcaz bunları bi an önce uyandıralım.
Yaprak:Aynen sevgilim.
Yaprak bi kova getirir ve içine su doldururuz. Ardından salona geçeriz ve herkese payından biraz su dökerek uyandırırız.
Gökhan:Oğlum siz hastamısınız bu nasıl uyandırma şekli.
Yaprak:(Ali'ye sarılarak)Valla gökkuşum hiç kusura bakma benim sevgilimin burda sizi uyandırmak için bağırmaktan sesi gidiyodu.
Oğuz:Off başkan yalnız siz niye bizi uyandırıyosunuz ki? Bi gün de uyuyalım,hayatımızı yaşıyalım,ne bu her gün okul ya bıktık abi.
Ece:Aynen ya Oğuz haklı.
Ali:Valla böyle giderse devamsızlık artıcak haberiniz olsun,ama biz sizi düşündüğümüzden yani..
Sinan:Lan tamam hadi kahvaltı mı yapmışsınız ne yapmışsınız bişey yiyelim.
Merve:Aynen ya çok acıktım.
Gökhan:Valla ben gelmicem benim kafa kazan.
Ali:Neyse ozaman siz evde kalın biz gideriz.
Yaprak:Merve sen geliyomusun?
Merve:Yok benim sevgilim nereye ben oraya💕
Gökhan:Sarışınım benim😘
Ali:Yaprak tamam biz yapalım kahvaltımızı sonrada giyinir çıkarız.
Yaprak:Benim kıyafetlerim evde.
Ece:Yok kuzum ben okul kıyafetlerini getirmiştim çantamda.
Yaprak:Cansın😘
Ece:Sende😘

Yaprak ve Ali kahvaltılarını yaparlar. Kahvaltı bittikten sonra Ali hazır olduğu için koltuğa oturur ve telefonuyla takılır,Yaprak ise yukarda hazırlanır. Yaprak Ece'nin çantasını açar ve şok olur.
Yaprak:Lan,bu etek! Of mecburen giymem lazım başka türlü olmaz ki.
Yaprak kıyafetleri giyer ve saçını açık bırakır.

Yaprak'tan
Hazırlandım ve aşağı indiğimde Ali telefonuyla takılıyordu.
Yaprak:Aşkım hadi gel gidelim.
Ali:Pek-,Yaprak bu etek fazla kısa değil mi?
Yaprak:Ali napim benim burda kıyafetim yok Ece'nin çantasında vardı allahtan yoksa hiç gidemezdim okula.
Ali:İyi tamam.
Yaprak:Sen beni mi kıskandın?
Ali:E sevgilimsin tabi kıskanırım.
Yaprak:Oy yerim ben seni benim sevgilin beni mi kıskanıyormuş.Gel öpeyim bitane😍
Ali:Hadi gel gidelim geç kalacaz.
Yaprak:Tamam çıkalım.

Ali'den
Yaprak ile okula el ele girmiştik. Herkes Yaprağı ilk defa etekle görünce şaşkınlıkla ona bakıyorlardı.
Ali:Ne bakıyosunuz lan,dönün önünüze!
Yaprak:Tamam sevgilim sakin.
Yaprakla devam gürürlen birden önümüze Barış çıktı. Hemen Yaprağı arkama aldım. Yaprak ise elimi sımsıkı tutuyordu.
Barış:(ellerine bakarak)Oo,bakıyorum sevgili olmuşsunuz. Ne ara?
Ali:Sanane,hem sen kimsin böyle karşımıza geçip bizi sorguya çekiyosun?!
Yaprak:Ali tamam hadi sınıfa geçelim.
Ali:Dua et Yaprak burda,yoksa senin işin bitmişti!
Sınıfa girdiğimizde Bade yine yüzüne makyajı basıyordu. Herzamanki yerimize oturduktan sonra Yaprak biraz korkmuş haldeydi sanki. Hemen kafasını göğsüme yasladım ve biraz öyle kaldıktan sonra Bade geldi.
Bade:Vaay,siz hayırdır sevgili mi oldunuz bide?
Yaprak sinirden ayağa kalktı,tabi bende kalktım.
Yaprak:Sanane kızım,seni zerre kadar ilgilendirmez!
Bade:Nedemek o,sevdiğim adama göz dikmişsin,tabi ilgilendiriyor!
Yaprak:Bana bak sevgilim hakkında öyle konuşma sana dünki gibi saç baş girişirim,ANLADINMI BENİ?!!
Bade:Sen kim-
Ali:Bade,birincisi ben seni sevmiyorum,ben Yaprağı seviyorum. Sende benim peşimi bırakacaksın artık! İkincisi de Sevgilim ile öyle konuşma,sana bu okulu dar ederim,bu okul neki sana dünyayı dar ederim! Şimdi çekil git gözümün önünde bidaha da karşıma çıkma,hiçbir şekilde!
Bade ağlayarak sınıftan ayrıldı,Yaprağın ise hoşuna gitmişti,belliydi.
Yaprak:Benim sevgilim ne güzel ayar veriyormuş. Ama gerçekten de iyi yaptım yoksa kızın cesedi çıkacaktı!
Ali:Belki bu kadar ağır konuşmazdım ama gerçektende çok bezdirdi beni.
Yaprak:Haklısın benide. Neyse unutalım biz boşver hiç olmamış gibi davran.
Ali:Aynen artık hiç takmak istemiyorum bunları,sanki bitek sen ve ben varmışız gibi yaşamak istiyorum.
Yaprak kafasını omzuma koydu,aynı zamanda bende kafamı onun kafasına koydum.

(Saat:18:23)
Yaprak ve Ali sahilde el ele yürüyordu.
Yaprak:Ali istersen bizim eve gidelim. Ben bi kaç eşyamı alacam. Sonrada sizin eve geçeriz.
Ali:Yani artık bizde kalıyorsun.
Yaprak:E tabiki.
Ali gülümsemeye başlar.
Yaprak:Neyse hadi fazla oyalanmıyalım benim anahtarım var gireriz içeriye.
Ali:Peki.
Yaprak ve Ali Yaprağın evine gidip Yaprağın eşyalarını büyük bi valize yüklerler ve evlerine giderler.
Oğuz:Oo,hoşgeldiniz babuşlar.
Yaprak:Hoşbulduk oğuzkuşum.
Ece:Hadi gelin bi film izleyelim.
Ali:Yok ben yoruldum yatacağım.
Yaprak:Evet bugün baya ders vardı geç çıktık bide bizim eve gidip eşyalarımı getirdik.
Sinan:E iyi tamam ozaman biz film izleriz.
Ali:Hadi size iyi geceler.
Gökhan:Sizede!

Yaprak'tan
Ali ile odaya çıkmıştık. Odaya girdiğimizde Ali tişörtünü çıkarmıştı ve tabi benim yanaklarım kızarmıştı. Gerçekten çok yapılı bi vücudu vardı.
Ali:(gülümseyerek)Utanma,sonuçta biz sevgiliyiz olabilir böyle şeyler dimi?😏
Yaprak:Siz çok biliyorsunuz Bay Tekelioğlu.😄neyse ben bi duş alıp geliyorum.
Ali:Peki ayvaz hanım😘
Yaprak:😘
Duşumu aldım ve pijamamı giydiğimde Ali odada yoktu. Sanırım aşağıdaydı. Oda biraz dağınıktı ve toplamak isterken birden ışık kapandı ve biri beni duvarla kendisi arasına almıştı.
Yaprak:Ali,napıyorsun?
Ali:Napıyor gibi görünüyorum?
Yaprak:Yaa bak Ali ço-
Bişey beni susturmuştu. Evet bu Ali'nin dudaklarıydı. Bende kollarımı boynuna doladım,Ali ise beni belimden dolayıp kendisine çekmişti. Çok naif öpüyordu. Hiç acıtmadan..Sonra Ali'den dudaklarımı ayırdım.
Ali:Noldu Yaprak?
Yaprak:Ali ışığı açalım mı?
Ali:Tamam açıyorum.
Ali ışığı açtı,açarken nasıl olduysa ayağı takıldı ve yatağa düştü. Ben onu tutmak isterken bende düşmüştüm.
Sonra biraz bakıştıktan sonra Ali yine dudaklarıma yapışmıştı. Gözlerim kapalıydı ama açtım ve yavaşça Ali'nin dudaklarından ayrıldım.
Yaprak:Hadi sevgilim yatalım sabah kalkamiyacaz sonra.
Ali:E iyiydik böyle😏
Alinin omzuna vurdum ve gülmeye başladı. Ardından yatağa geçtik ve ben alinin göğsüne yaslandım. Ali ise saçlarıma gömülmüştü ve saçlarımı kokluyordu. İkimizde birbirimize sarılıyorduk. Sonra ben kafamı yavaşça kaldırdım ve Ali'ye baktım.
Yaprak:iyi geceler sevgilim.
Ali:İyi geceler. Seni çok seviyorum❤️
Yaprak:Bende seni çok seviyorum❤️
Ali dudağıma uzun ama bi o kadarda güzel bi öpücük kondurmuştu,sonra birden gördüğümüz şeyle şaşırmıştık...

Açıkcası heyecanlı biyerde bitirdim. Hadi bakalım,yeni bölüm biraz geçikebilir,çünkü bi günde iki uzun bölüm attım,ama belli olmaz dediğim gibi,hadi kendinize iyi bakın kuşlarımm❤️🕊

CanKuş | AlYap |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin