Dve sestre Elizabeth i Rily Hood izgubljene u okrutnom svetu u kome zive,povredjene od osoba koje su najvise volele i kojima su najvise verovale.Zele da uspeju u zivotu,da postanu neko kako bi svima koji su sumnjali dokazale da su dovoljno jake da se suoce sa svetom punim lazi i prevara.Naucile su da je lista ljudi kojima stvarno mogu da veruju kratka i da se sastoji samo od tri osobe njihovog brata Caluma,bake Elizabeth i najbolje drugarice Elene.
3/5 godina
Jos kao male devojcice Rily i Beth se sucavaju sa teskim zivotom.Nakon 5 godina zivota na Novom Zelandu Beth je primorana da se sa bratom blizancem i dve godne mladjom sestrom preseli u Spaniju.Gde ce ziveti kod bake Elizabeth koju nikad pre nisu videli, jer njihovi roditelji ne zele vise da brinu o njima.Iako je imala samo 5 godna bila je svesna situacije,volela je roditelje i pokusavala je na sve nacine da ubedi roditelje da ih ne napuste.Rily sa svoje 3 godine nije znala sta se desava,bila je ubedjena da samo idu u posetu baki i nije razumela cemu Bethine suze.
Samantha i Jonathan nakon 5 godina provedenih brinuci o svojoj deci,mislili su da ce im oni samo unistiti zivot,karijeru i da ce im praviti probleme,te da im je bolje bez njih.Kako su ih ipak voleli odlucili su da ih umesto u sirotiste posalju kod Samanthine majke u Madrid,jer ce ih ona bolje paziti.
Utorak,Rily poskakujuci od uzbudjenja otvara vrata iza kojih se nalazi zena 60-ih godina,niska rasta,prosede kose,toplog pogleda i sirokog osmeha.Iako je nikad pre nije videla,Rily je odmah znala ko je, baka."Zdravo duso ti mora da si Rily",Rily sa osmehom limnu i ispruzi ruke ka baki kao znak da je podigne.S osmehom na usnama i Rily u rukama zena udje u dnevni boravak gde su bili ostali clanovi porodice."Dobro je,stigla si,imate let za sat vremena,da ne duzimo trebalo bi da krenete",rece Samantha ni ne pogledavsi svoju decu ni majku."Znate da cete se kajati,zar ne?" "Dobro mama ne duzi,vreme je da idete" "Dacu vam nekoliko minuta da se oprostite" "Nema potrebe samo idite". Sa suzama u ocima Cal,Beth i Rily zajedno sa bakom napustise kucu.
Let je iako dug prosao mirno.Rily i Cal su ga uglavnom prespavali,dok Beth od uzbudjenja nije mogla da spava i svo vreme je sa bakom pricala o Madridu."Svidece vam se tamo duso,mirno je ,a vreme je slicno kao na Novom Zelandu".
Kuca je bila kao i sve kuce u naselju,na dva sprata,sa omanjim dvoristem,garazom i kamenim prilazom.Unuta kuca je imala kuhinju,dnevni boravak,sobu i kupatilo i dve sobe na spratu."Ovo je moja soba,vase su na spratu,idite odmorite se let je bio dug,zvacu vas kad rucak bude spreman"rece Elizabeth.Rily i Beth su bile zajedno u sobi ljubicastih zidova sa dva kreveta.Dok je Cal kao jedini decak bio sam u sobi pored.
16/18 godina
Nakon 13 godina provedenih zajedno Elizbeth,Rily,Cal i Beth su postali prava porodica.Glavni dogadjaj svakog dana bila je porodicna vecera,gde bi se svi skupljali i pricali dogadjaje tog dana.Cest gost na veceri bila je Elena,devojka iz komsiluka koja je bila kao clan porodice.
Baka,sad vec u 70-im vise nije bila u mogucnosti da radi,pa su Cal,Beth i Rily bili prinudjeni da se zaposle.Beth i Rily su radile kao konobarice u lokalnoj piceriji,dok je Cal nastupao sa svojim bendom (5SOS) u klubu *Star*.Iako nisu zaradjivali mnogo,ono sto bi zaradili bilo je sasvim dovoljno da porodica i dalje zivi normalnim zivotom.
Sadasnjost....
Elena 5 godisnja devojcica zeljna oceve i sestrine ljubavi smatra da u zivotu ima samo majku koja joj je ujedno i najbolja drugarica.Svu ljubav koju joj je otac uskratio njena majka je nadoknadjivala,uvek joj je pomagala i bila joj je podrska u svakom trenutku.Zeljna drustva,osecaja sigurnosti,zeljna ljubavi.Na izgled njen zivot je sjajan, ali da li je stvarno tako?
Jos dok je bila mala Elena je morala da se navikne na cinjenicu da je otac nikada nije voleo. Nakon razvoda sa Eleninom majkom vidjala ga je samo kada je dolazio da vidi njenu mladju sestru Sofiu. "Tata" rece Elena kada ugleda oca na ulaznim vratima "Mnogo si mi nedostajao" rece trcreci prema njemu "Da, kako god, je li Sofia spremna?" Nakon toliko nedelja koliko se nisu videli Elena se nadala je otac shvatio da je voli, ali je za njega kao i uvek postojala samo Sofia.
Pored Marine, Elenine mame imala je podrsku i ljubav od dede Ivana, kod koga su ziveli kada su se njeni roditelji razveli. Iako je njen otac bio imucan nju nije zanimalo koliko neko ima novca.
Kada upozna Rily i Beth i kada joj kazu za svoje roditelje ona shvata da se ni njen otac nece promeniti i odlucuje da pridobije njihovu ljubav.U medjuvremenu njena sestra odlucuje da zivi sa ocem.S vremenom je pocela da se oseca kao clan porodice Hood,odlazila je kod njih na vecere sa svojom porodicom.Kada je Elena imala 20 godina njen deda je umro,ostavivsi poslednju zelju,koja ce u potpunosti promeniti njen zivot.
(Elizabeth je dobila ime po baki )
Vote/Comment