18-Deo

95 8 0
                                    

Rily's POV
"Da idemo da im kazemo?" pitam sva uzbudjena ali bez neke stvarne prevelike zelje.
"Neka nas jos malo." govori I ni ne pokusavam da ga odgovorim, samo se jos vise uvlacim u njegov zagrljaj. Mogu oni I da sacekaju.
~~~~~~~~~~
"Ovako, jeste svi tu? Smirite se. Imamo nesto vazno da vam kazemo." Zayn pocinje
"Da ali prvo Calum srce moje da ti sednes malo prvo, ne bih da udaris glavu ako se onesvestis." govorim znajuci da Calum, Michael, Ashton I Luke ovo nece dobro primiti. Calum ipak najgore. Posle onoga sto se desilo postali su previse zastitnicki nastrojeni.
Moramo ovo polako da im saopstimo da ih ne bi infarkt strefio I da budemo oprezni za slucaj da dobiju ogroman nagon da ubiju Zayna.
"Sta se desava?"
"Nista, sve je u redu, ajde sedite."
Kada se svi konacno lepo smeste Zayn pocne.
"Kao sto rekoh imamo nesto vazno da vam kazemo" govori gledajuci me krajickom oka "mi smo zajedno."
Sobom najednom zavladava mukla tisina, ko na sahrani daleko bilo, ali za par minuta svi dolaze sebi. Izgledaju iznenadjeno ali poprilicno srecno, ako tako mogu da kazem pa cak I Luke ima blagi osmeh. Dobro je proslo. Ponovo pocinjem da disem I ne mogu ni da se setim kad sam prestala. Ali moje olaksanje nestaje kada se susretnem sa tri nervozna, mozda cak I ljuta para ociju.
"Sta?"
"Pa kad? Kako?" neka su od pitanja koja pocinju da nam postavljaju kad dodju sebi I
"Ne, ne, ne, ne, nema sanse!" od strane tri meni veoma bitna momka.
"Rily mi ne mozemo ponovo da prolazimo kroz sve ovo, ne mozemo da te ponovo gledamo slomljenu." Michael prvi pocinje da govori, ako iskljucimo prethodno ponavljanje ne, ne, ne pripisacu im to na stranu soka.
"Sta ako ti slomi srce, ako te prevari, ostavi?"
"Ili jos gore, sta ako, znas vec." Asthon I Calum zavrsavaju.
Iako me trenutno uzasno nerviraju znam da ovo rade zato sto me vole I brinu o meni. Ali dobro bar imam Lukea na svojoj strani, ubedicu I ovu trojicu.
"Ni ja se ne slazem!" I tako I on rasprsuje moje nade o lakom ubedjivanju (ubacite tuznu muziku ovde).
Luke, osoba koju volim, koja sam mislila da ce da mi drzi stranu, da mi pomogne, on md ovako izdaje, dodje mi da zaplacem, nemogu da... uglavnom da se vratimo na stvar ima da ga zadavim, ali prvo ubedjivanje.
"Znam sta mislite, ali ja sam sad jaca, nisam vise ona ista devojka od pre tri godine, nije me tako lako slomiti. U jednom trenutku bi svakako morala krenuti dalje, ne mozete me zaustaviti. Ako nekome treba da bude tesko onda sam to ja."
"Sta ako ovaj put kada se nesto desi mi ne budemo bili tu da ti pomognemo, sta bi bilo da nismo dosli na vreme onda, uh ne smem ni da mislim o tome I dalje ne mogu d verujem da smo te ostavili samu sa onim idiotom. Ashton govori I samo potvrdjuje ono sto vec znam, oni krive sebe, jos uvek.
"Prestanite da krivite sebe, niste vi krivi sto je on kreten, da nije bilo vas ko zna sta bi se desilo. Dajte mi sansu da dokazem da mogu da se brinem sama o sebi, da mogu da nadjem normalnog decka, da nastavim dalje. Dajte ovoj vezi bar jednu malecnu sansu." govorim uzbudjena u nadi da ce shvatiti da ne mogu zauvek da me drze pod 'staklenim zvonom'.
Ne odgovaraju nista samo izdisu I svi namrgodjeni ponovo sedaju. Ovo je teze nego sto sam mislila da ce biti. Hvatam Zayna za ruku u potrazi za nekom vrstom ohrabrenja.
Vidim Bethin iskreni osmeh I znam da na nju mogu da se oslonim, ona je tu za mene, cak I kad su svi ostali protiv. U sebi zahvaljujem bogu sto imam nju kao sestru a ne nekog mrguda I zlocu kao sto ima Elena.
"Pa ni ne poznajete se dobro, mesec dana nije dovoljno dugo." Michael ponovo progovara.
"Imam ideju!" Harry najednom progovori skacuci sa kauca.
"Rily dodji ovde" govori dajuci mi znak da sednem pored Beth "a ti ovde" govori Zaynu pokazujuci rukom na fotelju, pre toga je premestajuci da bude ispred kauca kako bi mogli da gledamo jedno u drugo.
Ne znam sta je smislio ali po njegovom osmehu vidim da ce biti neprijatno.
"Cestitam, bas ste slatki zajedno, a I krajnje je vreme bilo." Beth sapnu uvlaceci me u zagrljaj.
"E sad kad ste se svi smestili da objasnim, ja, Niall, Liam I Louis cemo te ssda upoznsti sa Zaynovim osobinama, cisto da znas u sta se upustas, da mozes da pobegnes na vreme. Ja cu prvi! Mnogoo spava."
"A I mi se ne slazemo!" dobacuju Calum, Luke, Ash i Michael
"Mnogoo je dosadan."
"Stalno namesta kosu."
"I mi se ne slazemo!"
"Provodi dosta vremena ispred ogledala, bas bas dosta vremena."
"Strasno je neuredan, ja posle moram da cistim za njim." Harry dodaje sa zgrozenom facom
"I mi se ne slazemo!"
"Misteriozan je."
"Cutljiv."
"Ima tetovaze." Niall dodaje I u trenutku su svi momci okrenuti prema njemu.
"Dobro, dobro samo kazem."
"Da nastavimo, mamin sin mozda cak I malo razmazen."
"Nije tacno Lou!" Zayn pokusava da se odbrani ali Louis samo okrece glavu
"Ima dobro srce."
"Liam, stvarno mi ovde treba lose stvari da kazemo secas se." Harry ga prekida
"Ja mislio da smo prekinuli, ali dobro onda da nastavimo." Liam se ispravlja.
I tako dok oni nastavljaju da iznose Zaynove lose osobine I dok on sav pokisao sedi sa zgrozenom facom ja I Beth bukvalno crkavamo od smeha.
"A I mi se"
"Ne slazete, znam cula sam." govorim vise iznervirana njihovim upadicama. Ne bilo bi I suvise jednostavno po moj zivot kad bi oni samo prihvatili moju odluku.
"Znam u sta se upustam ali svejedno hvala na upozorenju momci." govorim jos uvek se smejuci.
"E pa ond mu tu vise nista ne mozemo da uradimo, cestitamo" Niall sav srecan govori.
"Zayn ajde sa nama, moramo da popricamo." Calum se ubacuje dok zajedno sa Lukeom, Michaelom I Ashtonom krece ka vratima ali zastaje da saceka Zayna.
"Srecno brate, trebace ti!!!" momci dobacuju dok Zayn izlazi iz sobe. Cim zatvore vrata za sobom svi se okrecu prema meni sa upitnim pogledima.
"Hocemo detalje." Louis govori namestajuci se na kaucu
"Sta se tacno sinoc desilo? Taman ces stici sve lagano da nam ispricas, posto svi znamo da oni nece skoro. Dakle detalje, ajde, samo prvo sedi." dodae pokazujuci rukom na mesto pored sebe.
Pa izgleda da se ni ja necu tako lako izvuci.
~~~~~~~~~~~~~
Jos jedan bas bas kratak nastavak je tu. Hvala svima koji citaju uprkos svim ovim desavanjima. Verujem da cete se sloziti sa mnom da ovaj mart bas I nije bio nas mesec.
Jos jednom hvalaa :*
Vote/Comm

Fear,Hate,LoveWhere stories live. Discover now