19- Deo

78 8 0
                                    

Rily's POV

"E sad da utvrdimo pravila."
"Pravila? Stvarno Calum pravila! Samo mi je jos to falilo."
"Cuti, budi srecna sto sam uopste I dopustio ovo. A sad kao sto rekoh pravila."
"A mozda samo da nas ostavite na miru?"
"A mozda samo da utvrdimo pravila. Prvo, nema javnog ljubljenja I ostalog izrazavanja emocija, bar ne pred nama, kad vec ne mozemo to skroz da zabranimo. Ovo vam je ujedno I najvaznije pravilo jer sam I onako stalno u iskusenju da ti otkinem glavu tako da mi bolje ne trenirajte strpljenje I zivce!" govori uglavnom se obracajuci Zaynu.
"Drugo pravilo, ustvari nema drugog, za sad, tako da bi vam bolje bilo da ga se pridrzavate."
"Nije jos gotovo! Jos jednom da ponovim upozorenje. Povredis li nam sestru mozes da zaboravis da smo ikad bili prijatelji ima da ti zagorcamo zivot. Jel jasno?" Michael sav ozbiljan pita. Kad malo bolje razmislim nikad ga nisam ni videla ovako ozbiljnog, osim mozda one noci.
"Jasno. Da jasno je, sve je jasno, jeste."
Zayn mucajuci izgovara. Ne znam ni sta je s njim, otkako je zavrsio razgovor sa njima mnogo se uozbiljio. Tako bih volela da saznam sta su mu sve rekli tamo, ali koliko god puta da pitam niko mi nista ne govori. Malo je reci da me ubi radoznalost.
"Koliko god meni ovo bilo zanimljivo za gledanje mislim da ga ipak malo preteraste, pa bih volela da znam jeste li konacno zavrsili?"
"Jesmo."
"E hvala bogu!"
"A daj Rily pa bas je postalo interesantno, ja mislio I kokice da napravim." Louis se ubacuje glumeci razocaranost.
"Dobro, ne pocinjite ponovo. Devojke I tako uskoro stizu. Zaboravio sam da pomenem Sophia dolazi da se upoznate, pravice vam drustvo n koncertu. Siguran sam da cete se lepo slagati, a I Calumova devojka dolazi isto, pa...." govori sa nekim cudnim izrazom lica pri izgovaranju zadnjeg dela recenice, ali to mi je sada najmanji problem Calum ima devojku a nije mi to rekao. Niko mi nista nije rekao. Zasto?
"Nisi mi rekao da imas devojku."
Razocarana sam, ne I vise sam nego razocarana. Ne mogu da verujem da mi nije rekao nesto tako vazno. Nikad nismo imali tajni, do sad. Na sekund pomislim da je Beth znala, ali odbacujem tu ludu pomisao cim vidim njen sokiran izraz lica.
"Kako dolazi, ja je nisam zvao?"
"Ja sam je pozvao mislio sam da ce to biti lepo iznenadjenje, mada ona nije bila srecna zbog toga sto je I uobicajeno za nju. Uglavnom Sophia je bila toliko ljubazna da je poveze." Liam odgovara
"Calum odgovori mi na pitanje!"
"Nije vazno Rily, ne pravi frku. Ovo je tako losa ideja, jos je rano za upoznavanje, ima da raskine sa mnom."
"Velike li stete." Luke mrmlja ocigledno za sebe, ali ne tako tiho posto ga svi cujemo, na sta mu Calum upucuje upozoravajuci pogled.
"Hoce li nam neko objasniti sta se ovde desava?" Beth se ubacuje, postavljajuci pitanje koje sam I ja sama htela da pitam. Nekad imam utisak da smo tako povezane da moze I misli da mi cita.
"Ja cu da objasnim!" Louis sav srecan (sto je za njega I uobicajeno) pocinje da objasnjava.
"Vidite, dok smo bili u klubu jedne noci Calum je upoznao tu tamo neku manekenku Evu I ona je uspela da ga zaludi, znate vec kako to ide."
"Louis pokazi malo postovanja!"
"Kakvog bre postovanja Calum dodji sebi. Uglavnom ona se nama ni malo ne svidja, ne znam sta uopste vidi na njoj, nije ni lepa. Ne prekidaj me! Uglavnom mi smo mislili da cete vi uspeti da ga urazumite. I to bi trebalo da bude to vi dovrsite ako sam ja nesto izostavio." govori naslanjajuci glavu na Bethino rame.
"Ne mogu da verujem! Hocete prestati da mi se mesate u zivot?"
"Calum smiri se, a I vi isto, sigurna sam da devojka nije tako losa, verovatno svi preterunete, kao I obi..."
Nestizem ni da zavrsim jer me prekida zvono na vratima. Pa dobro ne moze da bude toliko lose. Liam ustaje I odlazi da otvori vrata.
Nisam ovo ocekivala jutros, sva ova desavanja za jedan dan, mozda je I previse a jos nije ni podne. Sad je vec pocela da me hvata nervoza. Nisam bas dobra pri upoznavanju novih ljudi, uvek nadjem neki dobar nacin da se osramotim. Ono sto me najvise brine je da ta devojka mozda stvarno nije dobra za Caluma, mozda se ne budemo slagale. Ne znam sta bih uradila u tom slucaju, njemu je ocigledno stalo, mada danas se tek prvi put upoznajemo. Koliko lose moze da bude?
U daljem razmisljanju me prekida Zayn koji obmotava ruku oko mog struka privlaceci me sebi I ljubeci me u kosu.
"Nisu tako lose, zar ne?" pitam jos uvek se nadajuci da momci samo preteruju.
"Pa Sophia nije."
"Spremna?" Beth pita prilazeci nam "Nemoguce da ima tako los ukus." dodaje
"Pa spremne ili ne predstava pocinje." Louis sav smoren govori.
I bas u tom trenutku vrata od dnevnog boravka se otvaraju I u sobu ulazi prelepa brineta sa velikim osmehom na licu. Videla sam njene slike u novinama a I Liam mi ih je pokazivao, moram priznati da je uzivo jos lepsa. Iza nje ulazi smrknuta plavusa u prekratkoj haljini, sa vestackim trepavicama (mada ne bih rekla da je samo to vestacko na njoj), tonom sminke I nekakvim zgadjenim izrazom lica.
"Cao ja sam Sophia, drago mi je, ti mora da si Rily. Cula sam srecne vesti, cestitam, tako ste slatki zajedno. Sigurna sam da cemo se sjajno slagati. Moramo izaci nekad da se bolje upoznamo." govori sa osmehom uvlaceci me u zagrljaj
"Izvini mnogo pricam kad sam nervozna." dodaje
"Hvala I meni je drago sto se upoznajemo I da naravno I ja bih volela da nekad izadjemo."
"Dogovoricemo se I da srecno s njom, nije bas druzeljubiva." govori polako se odmicuci I odlazeci da se upozna sa Beth.
"Cao ja sam Rily, drago mi je." govorim pruzajuci ruku ocigledno nezainteresovanoj plavusi, koja bi trebalo da bude Eva.
Iskreno samv se nadala da je doslo do zabune I da ovo nije ona, ali po ponasanju ostalih znam da greske nazalost nema, to je ona.
"Kao god" govori ignorisuci moju jos uvek ispruzenu ruku "ti si znaci ta problematicna sestra, pricao mi je Calum o tebi, a I o tebi" govori okrecuci se ka Beth "ti si sigurno prilepak broj dva. Calum duso ti znas da sam ja uvek iskrena, prosto ne mogu da se pretvaram. Mozda ce te uvrediti ovo sto cu sada reci ali ja stvarno ne mogu da cekam I gledam kako te iskoriscavaju. Vi bi mogle da radite nesto korisno, a ne samo da cekate da on jadan placa vase racune, niste fer. Calum duso molim te da razumes a I malo podrske mi nebi bilo na odmet."
Tek kad me Zayn uhvati za ruku I spusti je privlaceci me sebi shvatim da sam je sve ovo vreme zapravo I drzala ispruzenu. Ovo definitivno nisam ocekivala, toliko toga bih zelela da kazem, da je ucutkam ali ne nalazim reci. Isuvise sam iznenadjena da bih reagovala na bilo koji nacin.
"Hej pazi sta pricas, ako ovde neko nekoga koristi onda si to ti!" Lukeov povisen glas me izvlaci iz transa, a ocigledno I sve ostale. Mislim da koliko god da su je smatrali losom ovo nisu ocekivali.
"Ne vi pazite, ne mozets tako da se obracate mojoj devojci." Calum ljutito govori sve nas iznenadjujuci.
Ovo je prvi put da nije stao na nasu stranu, da nije ni pokusao da nas zastiti.
"Ali nismo nista ni rekli." Beth govri drhtavim glasom.
"Ne morate nista ni da mi kazete. Ko ste vi da se meni obracate. On jadnik brine o vama dok vi tamo uzivate. Ali eto sad vam I ne treba ti koliko vidim imas njega" govori pokazujuci ka Zaynu " a I ti ces vec nekog naci. Dok vas ne ostave naravno, vas I onako svi ostavljaju. Ni ne cudi me sto su vas roditelji ostavili, kad vas vidim takve ne znam ni sto su se tako dugo zadrzali. Ne znam zasto vas Calum trpi. Calum duso ti znas da sam ja ovo njima mogla da kazem kad bi bile same ali ja sam iskrena osoba I volim te, a ne ko one I zato ovo radim pred tobom."
Osecam se ko da mi je samar udarila. Nikad nisam volela da pricam o svojim roditeljima I ljudi su uglavnom tu temu izbegavali. Ovo je prvi put da neko za njihov odlazak krivi nas I to mi se ne svidja.
"Sad je stvarno dosta, nemoj da me izazi..."
"Sta ces da uradis, da places, nemoj meni da glumis zrtvu. Ti si kao svetica cak nisi nista ni htela da imas s njim, pricaj to nekom drugom. Samo glumis, sigurno si htela da spavas s njim a sad se izvlacis na si...."
"Zacepi!" Zayn najednom progovara I imam utisak da jedva kontrolise svoj bes.
"Ja I tako idem u sobu necu dz provodim vreme sa ovim. Calum, duso idemo!" govori izlazeci iz dnevnog.
Sada je sva paznja usmerena ka meni u imam osecaj da cu svakog trenutka poceti nekontrolisano da placem. Ali to sene dogadja I znam da se nece ni dogoditi, nisam tako slaba, bar se nadam da nisam. Toliko dugo ucim da skrivam svoja osecanjai sve svoje slabosti i necu dopustiti da sav moj trud padne u vodu zbog jedne, uf ne znam ni kako da je nazovem. Jaca sam od toga ali Beth nije I vec u sledecem trenutku pokusava da obuzda suze u Louisovom zagrljaju.
"Ni ne pokusavajte" Calum najednom progovara obracajuci se pa, svima nama "zasto jednostavno ne prihvatite to da sam srecan. Ne terajte me da biram, mnogo mi je stalo do ove zene. Pustite me da vodim svoj zivot sa zenom koju volim."
"U pravu si" jedva nekako progovaram "to je tvoj zivot, a I ti si svoje vec rekao, srecno."
Nemam snage ni da ga pogledam. Nikad nisam ni pomislila da ce on da me povredi ovako. Ne mogu da verujem da joj je poverovao. Znam, nije nista rekao ali nije ni morao, njegov izraz lica je govorio umesto njega. Moj brat misli da ga njegova porodica iskoriscava. Trenutno sam I suvise ljuta I povredjena da pokusam da razgovaram sa njim. Ako zeli da nstavi svoj zivot ovako I konacno bude srecan, kad vec nije bio sve ove godine, niko ga nece sprecavati. Ne mogu da verujem da joj je rekao, dogovorili smo se da ne pricamo o tome, a on je to ispricao strancu. To se ipak tice mene I to nije niko trebao da zna, a sad ce verovatno znati ceo svet. Zrtvovao je mene, ne zrtvovao je nas zbog slave I nje, nadam se da ce mu se isplatiti. Ja necu pokusavati nista da promenim, on je I tako odlucio.
Upitni I zabrinuti pogledi oko mene me vracaju u stvarnost. Znam da ih zanima ali ne znaju kako da pitaju. Ko zna sta ce misliti o meni kad saznaju. Ljudi uvek osudjuju I upravo sam to pokusavala d izbegnem, ali sad je vec gotovo zahvaljujuci njemu. Ostaje mi samo da nekako nadjem snage da priznam, objasnim I da se nadam najboljem mogucem ishodu. Ovk nije trebalo ovako da se desi, tacnije nije trebalo nikako da se desi, ne sad, ne posle, nikad. Sta ako joj poveruju I pomisle da sam ja kriva? Sta ako me budu posmatrali drugacije? Sta ako me pocnu izbegavati? Nisam ja spremna za ovo.
"Ne brini, razumece." Zayn utesno govori uvlaceci me u topao zagrljaj.
"Mislis?"
"Ma siguran sam. Ako hoces mogu ja da im..."
"Ne ipak mislim da bi trebalo od mene da cuju. Um..."
"Sta nije u redu?"
"Ti znas da ja nisam s tobom znas vec zbog. Ne zelim da pomislis da ja..."
"Ej nema razloga da brines zbog toga, nikad nisam ni pomislio na to, niko nije." nezno govori ljubeci me u kosu. I upravo mi je to trebalo, samo jedan mali dokaz da mi veruje da nikad ne bih iskoristila njega ili nekog od momaka ni na koji nacin. Previse ih volim da bih uopste I pomislila na to.

~~~~~~~~~~~~~~
Hvala svima koji citaju I glasaju
Vote/Comm

Fear,Hate,LoveWhere stories live. Discover now