3 Deo

188 8 0
                                    

Elena's Pov

"Elena, Elena ustaj!"- cujem mamin glas dok prilazi vratima moje sobe.

"Ahmmmm"

"Hajde ustaj moras da mi pomognes u radnji"

"Aha,samo jos 5 minuta, molim te."

"To si rekla i pre pola sata, ajde ustaj ne mogu sama"

"Dobro ustala sam"

Ustala sam iz kreveta i otisla u kupatilo da obavim svoju svakodnevnu rutinu. Vratila sam se u sobu i obukla prvo sto mi je palo pod ruku, pogledala sam na sat. Omg!!!

"Mamaaaaa!"- vikala sam kao da se borim za zivot. Ona sva preplasena ulazi u sobu i gleda po sobi da li je neki pauk, neki drugi insekt ili zivotinja tu, jer ja obicno tako reagujem kada vidim tako nesto ( znam da me nece pojesti ili slicno ali se bojim dodira bilo koje zivotinje), zbog cega vecina ljudi misli da sam luda.

"Sta je, ne vidim nista?"

"Sta ne vidis?"

"Pa neke nezeljene objekte, bube ili leptire."

"Ma ne to, mama jesi li videla da je tek 8h, svi normalni ljudi spavaju. I sta je tako vazno da ja moram da ustanem?"

"O boze moj, kako si me prepala. Pa rekla sam ti da danas moras da mi pomognes, imam dosta posla" (Mama je imala malu poslasticarnicu sa preukusnim tortama i kolacima)

"Jesi li spremna?"

"Da idemo."

Na putu ka malom lokalu koji je iznajmila, svratili smo u nekoliko prodavnica da kupimo sta nam treba. Iskreno da nema potrebe za nosenjem namernica i jos nekog pomocnog rada kao sto je pranje sudova i seckanje, ona me uopste ne bi zvala jer svaki pokusaj kolaca koji ja napravim zavrsi u najblizoj kanti za smece. :/ ....

Napokon malo odmora. Pozvala sam Beth da joj kazem da veceras idemo u klub, da se malo opustim od spremanja ispita i crtanja projekata.

Jedina pozitivna stvar u vezi sa mojim ocem, za koga ja inace ne postojim i na sta sam se navikla, jeste to sto mi placa arhitektonski fakultet koji sam oduvek zelela. On je pukovnik u vojsci i svi misle da on placa sve za mene i mamu, ali on samo ispunjava sve hirove moje mladje sestre Sofie i svoje ne znam ni koliko mlađe nove verenice, koja izgleda kao i sve savremene sponzoruse koje zanima samo novac.

Za tri dana ponovo odlazim na faks da polozim jos dva ispita koja su mi ostala za ovu godinu, pa onda mogu da uzivam u letnjem odmoru.

Vreme je neverovatno brzo proslo, vec je bilo 7 sati, poljubila sam mamu i otisla kuci. Nije da mi treba tako dugo da se spremim, ali nikada ne znam sta da obucem pa isprobam sve moguce i na kraju uvek bude prvo sto sam probala. Predugo kupanje u toploj kupki zbog cega mi majka govori da ce i koza da mi spadne je zavrseno, sada na oblacenje.

Izabrala sam bagy iscepkane farmerke i belu kosulju uz bele starke. Stavila sam malo tonirne kreme i maskaru, ne volim previse sminke.

Calum, brat od Beth i Rily, moj jedini prijatelj muskog roda, cekao me je ispred kuce da zajedno odemo na zurku. Na brzinu sam uzela svoj telefon i kljuceve i potrcala prema njemu, cekao me je već 10-ak minuta. S tuznim izrazom na licu prisla sam Calu i zagrlila ga.

"Izvini sto kasnim"

"Ma ok, nije ti prvi put, navikao sam." namiguo je dok se smejao.

"To nije smesno, znas." govorim laznim ozbiljnim tonom.

"Izvini. Ajde moramo da pozurimo, ako zakasnimo zadaviće me."

"Verovatno će prvo Beth da te zadavi zato sto si uzeo auto."

" A da."

Za nekih 15-ak min stigli smo, cak nismo ni zakasnili. Ubrzo su stigli Martin i Beth, usli smo zajedno u klub i Cal je narucio piće.

Nije bilo previse zabavno, ali pri samoj pomisli da za tri dana pa naredne dve nedelje je samo ucenje za ispite. Uz malo vina, ostala alkoholna pića ne pijem, sve je bilo dobro.

Videla sam Beth kako izlazi ispred da prica na telefon. Martin i ja smo izasli za njom, kada je zavrsila razgovor i krenula prema nama po njenom osmehu videla sam da je pricala sa Rily. Njih dve su za razliku od mene i moje 'sestre' bile nerazdvojne i super se slagale, na cemu sam im zavidela, jer ja nikada nisam imala takav odnos sa Sofiom. Vise su mi njih dve bile kao sestre nego ona.

Rily je trebalo da dodje sutra, sto je bilo savrseno, mogla sam da je vidim pre odlaska.

Kada smo ulazili Martin je nesto govorio Beth na uvo, na sta sam ja samo prevrnula ocima. Neki kreteni su dobacili nesto Beth, na sta se Martin okrenuo i poceo da ih bije. Beth i ja nismo imali dovoljno snage da ih razdvojimo pa je Cal i jos neko dosao i razdvoili ih.

Sve se smirilo. Njih dvoje su otisli, a kada je Cal zavrsio sta je trebao i mi smo se vratili kod njih kući. Polako smo usli u kuću da ne bi probudili njihovu baku i seli na kauc u dnevnom, malo smo pricali i zaspali tako.

Fear,Hate,LoveWhere stories live. Discover now