5. Deo

145 6 0
                                    

                                                                     Elena' POV

Probudio me je Beth-in glas, znala sam sa moramo odmah ustati jer moramo da idemo po Rily, vraća se nakon celih mesec dana.

Otisli smo na stanicu gde je bila neopisiva guzva, koja se sve vise uvećavala. Konacno smo ugledali Rily i pozdravili se sa njom.

Svi smo ponovo dosli kod njih kući. Tu bili i momci iz Calovog benda Ash, Michael i Luke, Martin naravno da bi bio podrska Rily i meni kada budemo pevali. S obzirom na to da smo odlucili da igramo karaoke. Izabrali smo da pevamo Locked out of haven, iskreno bilo je tesko odluciti ko je gori od nas troje, pa su nas ubrzo prekinuli. Verovatno zato ja vise slusam pesme poput Animals, Tremor, How we party....., one imaju 2-3 reci eventualno 1-2 recenice koje svi mogu da izgovore. To je bio i jedan od razloga sam se slagala dobro sa Martinom. Onda su pevali oni koji su to znali. Zaspala sam a da to nisam ni primetila na podu pored Luka i Michaela.

"O moj boze!" rekla sam kada sam videla da je već 11h, a u 12 sam morala da budem na stnici. Istrcla sam i mislim da sam nekoga nagazila kad sam ustala.

Usla sam u kuću i odmah otisla u sobu da se spremim. Dok sam se kupala cula sam mamu kako mi govori " Mogla si bar da kazes zdravo." Vratila sam se u sobu i zagrlila je, "Zdravo mamiii." rekla sam i poljubila je.

" Izvini zurim, nista neću stići da spakujem."

" Pa većinu si spakovala, a ja sam ostalo. Polako ne zuri i ne brini, sve će biti dobro. Ja ću da te odvezem na stanicu."

" Hvala, hvala najbolja si." ponovo sam je zagrlila samo jace. Ne znam sta bih da nema nje.

Sve sam proverila, obukla se i zavezala kosu, jer je bilo i previse toplo.

" Kad stignes javi mi se, nemoj da brinem. Vazi?"

" Dobro, zovem te cim stignem. Ćaooo." Poljubila sam je i usla u bus.

Ko god da je izmislio slusalice zelim da mu se zahvalim, jer ovih 4 sata do Getafea nikada ne bi proslo. Smestila sam se u svoju sobu u studentskom domu, javila mami i zaspala.

Ispite sam uradila i bolje nego sto sam ocekivala, tako da su mi te dve nedelje bile zabavne i brzo prosle. Rily me je javila da je upoznala momke iz ONE DIRECTIONA, bila je presrećna i uzbuđena zbog toga.

Dosavsi kući presrećna 'uletela' sam i dnevnu sobu gde je mama pricala sa Sarom Iscovom majkom. Bila sam ubeđena da nesto kriju jer kada sam usla one su ućutale. Pozdravila sam se sa njima i otisla u sobu da me ne bi lspitivale o tome kada ću konacno da nađem decka, jer posle izdaje koju sam dozivela od mog bivseg decka zamrzela sam sve muskarce koji zele nesto vise od prijateljstva.

Kada je Sara otisla mama je dosla kod mene u sobu.

" Lena samo da znas da nam sutra dolaze Alarconovi na veceru."

" Nemoj mi reći da dolazi i onaj krete."

" Ja stvarno ne znam zasto ga toliko mrzis, Isco nije los decko."

" Mama, on nije normalan i nervira me kao pojava."

" E izvini, ali dolazi i on samo Andrea (njegova sestra) neće doći."

" Pa dobro onda ja idem da spavam kod Beth."

" Ne. Moras da budes ovde, vazno je."

"Dobro"- rekla sam ne bas odusevljena da moram biti tu.

" Otisla sam kod Beth i Rily. Rily mi je ponovo presrećna pricala kako je upoznala One Direction. Pozelela sam i ja da ih sto pre upoznam. Nisam Directoner ali volim da slusam njihove pesme.

Fear,Hate,LoveWhere stories live. Discover now