Z pohľadu Justina:
Len čo som sa skoro ráno zobudil, utekal som do školy. V kútiku duše som dúfal, že dnes Rose nestretnem ale keďže sme spolu, je to viac ako nemožné. Budem musieť vymyslieť plán aby som ju nemusel opustiť a zároveň aby Jace držal zobák. Síce neviem ako to urobím ale som si istý, že do konca týždňa na niečo prídem.
Auto som zaparkoval na mojom obvyklom mieste na parkovisku. Ako som povedal, Rose ma už čakala pred školou a mala nečitateľný výraz v tvári. Žeby sa s ňou včera večer Jace rozprával? Nevedel som, čo mám čakať. Ale podľa toho ako sa tvárila, to nebolo nič dobré. Prišiel som k nej a dal jej pusu na tvár.
"Tak ako sa máš, zlato?" usmial som sa na ňu čo najmilšie, tak ako som vedel len aby som mohol vyčítať, čo chce urobiť. "No...mám sa fajn ale mám pár otázok na to, že si sa včera večer rozprával s Jaceom." takže to predsa len vie. Sklonil som hlavu a následne som sa pozrel do jej očí.
"Ale no tak. Vbehol mi do cesty tak sme sa o tom rozprávali. Hovoril som mu aký je to magor a on sa proste bránil, Nič viac. Nemysli na to." myslel som si, že to dobrá lož. Priam skvelá. Ale cez Rose mi to neprešlo tak ako by som bol čakal. "Ale Jace bol včera u mňa a povedal mi, že došlo k nejakému vydieraniu. Čo to má znamenať?" zkrivila obočie. Musím povedať, že mračenie jej vôbec nepristane. A hlavne teraz nie. No na moje šťastie k nám pribehol Marcus za čo som mu bol neskutočne vďačný. "Ahojte. Čo riešite?" zasmial sa aj keď som nerozumel prečo to urobil.
"Justin, odpovedz mi." odsekla Rose. Pozrel som sa na Marcusa a potom na ňu. Nevedel som, čo jej povedať. Jace mi predsa včera povedal, že Rose sa o ničom nedozvie. Mám predsa týždeň! Tak prečo porušuje pravidlá?!
"Ale...prvá hádka v novom vzťahu?" povedal Marcus. "Možno by som vás mal nechať." dodal ale ja som ho zastavil.
"Nie. Musíme ešte niečo prebrať čo sa týka včerajšieho zápasu. Rose, niekedy ti to poviem ale teraz vážne nemôžem." viem, že ju to sklame a naštve sa. Ale inú cestu nevidím! Buď ju budem držať tento týždeň od pravdy čo najďalej alebo sa dozvie úplne všetko a začne ma nenávidieť. "To je len hlúpa výhovorka. Vidíš?! Chcel si byť so mnou ale po prvých hodinách to už ničíš! Si nemožný Justin!" zakričala a rozbehla sa do triedy. Pozrel som sa po ďalších študentoch a zistil som, že sa všetci na našu menšiu hádku pozerali. Pošúchal som si čelo a šiel spolu s Marcusom.
"Kamoš, vysvetlíš mi čo sa to teraz stalo? Myslel som si, že vám to vydrží naozaj dlhšie." pokrčil som ramenami. Šli sme po chodbe a mňa niečo napadlo. Jace jej nič hovoriť nemal. Tak sme sa predsa dohodli. To znamená, že porušil pravidlá. Má týždeň na to aby som Rose nechal ísť. Aj keď to nebude ľahké, musím. A on sa do toho nemal pliesť. To znamená, že aj ja môžem porušiť pár pravidiel aby sme si boli rovní.
"Potom ti to vysvetlím."
"Ale to si povedal aj Rose a mám taký pocit, že jej to nakoniec nepovieš." zamračil sa. Prečo sa na mňa všetci tak mračia. Ja nemôžem za to, že som doslova v pasti!
"Máš pravdu ale tebe všetko poviem pretože potrebujem tvoju pomoc. Spomínaš si na Jacea?" opýtal som sa ho. V hlave sa mi vytvoril plán, ktorý by mohol stáť za to. Poruším rovno všetky pravidlá. Nebude všetko tak ako on povie!
"Ten stalker? Áno pamätám sa, čo s ním? Nejaký problém?" povytiahol obočie a potom sa otočil k svojej skrinke. Práve zazvonilo tak som mu to rýchlo všetko vyklopil.
"Áno, dosť veľký problém. Jace ma vydiera. Za čo, to ti poviem neskôr. Chcem len aby si na neho našiel nejakú špinu. Niečo,čo urobil v minulosti a nikto to o ňom nevie,dobre?" potľapkal somho po ramene a vydal sa do mojej triedy na prvú hodinu. Mal som ju s Rose, matika. Pozrel som sa na ňu a keď ma zbadala, rýchlo odvrátila pohľad. Povzdychol som si a išiel som za ňou.
"No tak. Predsa sa na mňa nebudeš hnevať kvôli takej somarine." čupol som si pred ňu a sledoval mimiku jej tváre. Všimol som si, že pár hláv sa za nami aj otočilo ale nebral som to vážne. "To nie je somarina. Ty mi nechceš niečo povedať, máš tajomstvo. Možno nie jedno. Ak nám to má fungovať Justin ak si musíme hovoriť všetko. Nie ako je to teraz. To bysme si ohli dať hneď koniec." nevedel som, čo na to povedať, pretože mala pravdu.
"Nie miláčik. Sľúbili sme si, že to skúsime, tak to tak aj urobíme okey? Fajn, priznávam, že nie je správne maťpred tebou tajomstvo ale sľubujem ti, že sa ho čoskoro dozvieš len mi daj čas. Je to vážne a ja to na teba nemôžem len tak vysypať, dobre? Veríš mi?"
"Fajn,verím ti. Ale povieš mi to. A všetko!" pohrozila mi a práve v tú chvíľu vošiel do triedy učiteľ. Tak som Rose stihol len prikývnuť.
"Pán Bieber, sadnite si láskavo na svoje miesto. Zvonilo! Chcete absolvovať ďalšiu návštevu riaditeľne? Veď už ste tam ako doma!" zakričal. Neznášal somtoho starého blána. Vždy si na mňa zasadol.
"No...mne osobne by to nevydilo ale to je na vás." zasmial som sa dosť nahlas čím so v ňom vyvolal ešte väčší hnev. Počul som ako sa Rose potichu zachichotala ale následne mi pošepkala aby som si predsa len sadol. Ale ja som to v pláne nemal. Mal som v pláne toho starca poriadne naštvať.
"Podľa mňa by sa vám to hodilo. Do riaditeľne! A zavolám vašej mame!" zakričal z plného hrdla až pár študentov podskočilo na stoličkách. So mnou to však nič neurobilo pretože som bol na také jeho správanie voči mne zvyknutý. Prešiel som k dverám a keď som opúšťal triedu, povedal som mu "A nezabudnite sa opýtať, čo je na obed. Nech nevyrí francúzku polievku, tú neznášam." žmurkol som na neho a sledoval jeho výraz. Bol červený ako paradajka a z uší sa mu dobre neparilo. Mal som chuť sa smiať, ale to by už nebolo také originálne.
"Von!!" zasmial som sa a opustil triedu. Šiel som po chodbe a keď som zabočil na hlavnú chodbu kde sa nachádzala riaditeľňa, do niekoho som narazil. Pozrel som sa kto to je a všimol som si dievča. Neznáme dieča. Nováčik? Pomohol som jej vstať keď sa na mňa zrazu pozrela a ja som vedel o koho sa jedná.
"Carol?"
Nová časť!!! Ako sa vám páčila?? Ja viem, je hrozná! Teda...viac ako hrozná, vôbec s ňou nie som spokojná. Prečo mám taký pocit, že posledné časti, ktoré píšem sú čoraz viac nudné? :D Možno je to len môj pocit. Terazk časti....rozhodla som sa, že Carol bude hrať Barbara Palvin tak dúfam, že s tým budete spokojní. :) Čo myslíte, ako to, že Justin pozná Carol? A kto to vlastne je? Čo Marcus nájde na Jacea a čo s tými informáciami Justin potom urobí? Novú časť čakajte už čoskoro, dúfam, že sa vám páčila a vopred sa ospravedlňujem za chyby, ktoré nájdete. Som si istá, že je ich viac ako dosť :D Budem neskutočne rada za každý vote či komentár a za vyjadrenie názora!!
Na boku Justin a nová postava Carol.. :)