young god | 11. bölüm : the faith has come true
________gif tam bir caeloki😻
________
Etrafımda binlerce yıldız şarkı söylerken sanki evrenin hiç bilinmeyen bir noktasında öylece süzülüyordum. Kalbimin ritmi öylesine bozulmuştu ki, sanki bir daha asla eski haline gelmeyecek gibiydi. An itibariyle saat gece yarısını geçmişti ve kader gerçekleşmeye başlamıştı.
Dudaklarımız ayrıldığında nefes nefeseydik. Böyle bir şey yapmasını beklemediğim için de şaşkındım o yüzden tek kelime edemiyordum. Alınlarımız birbirine yaslandığında, gözlerimi bir nefeslik mesafemde ki Loki'ye çevirdim.
"Eğer bana inanmıyorsan, söz verdiğim gibi... gideceğim." dedi dudaklarıma fısıldayarak. Yutkundum ve büyük bir cesaretle, "Gitme." diyerek onu tekrar öptüm. Bir elimle ensesini, bir elimle yanağını tutarak onu kendime çekerken, onun elleri belimi kavramıştı ve göğüslerimizi birbirine yaslamıştı. Dudaklarımız sanki yıllardır birbirini arıyormuş gibiydi, bitmek bilmeyen bir açlıkla dokunuyorduk birbirine. Ellerimi ensesinde birleştirdiğimde, onun bir eli belimden sırtıma çıkmıştı. Parmaklarını tenimde hissetme düşüncesi bile kalp ritmimi bozarken, şu an nasıl hayattaydım, bilmiyordum.
Onu öpmeyi bıraktığımda, birbirimizden uzaklaşmadık ama daha ileriye de gitmedik. Kolları hala belimi ve sırtımı tutarken, dudağının hafifçe kıvrıldığını ve dudaklarını ıslattığını gördüm. Ona, derin nefesler alıp vererek bakarken, içim o kadar rahatlamıştı ki, sanki kopuk bağları tekrar kenetlenmiş, kayıp parçalar tekrar bir araya gelmiş gibi hissetmiştim.
"Benden korktuğuna inanamıyorum," dedi gözlerini yumup başını iki yana sallarken. İnce bir çizgi halini alan dudaklarını tekrar öpmek istedim ama şu an açtığı konu yüzünden hem kendimi kötü hem de oldukça haklı hissediyordum. "Sana zarar verebileceğimi nasıl düşünürsün?"
"Korkmuştum çünkü bilmediğim şeyler vardı ve gözlerimin önünde zaman geçirdiğim birini öldürdüğünü sandım." dedim. Sonunda duygularımı ifade edebileceğim kelimeler bulduğum için sevinmiştim.
"Her ne olursa olsun, her kimin tarafında olursak olalım sana zarar vermem," dedi Loki, ciddi bir sesle yüzümü avuçlarının içine alarak. "Şu bin yıllar süren hayatımda, zarar veremeyeceğim tek kişi sensin."
"Peki öyleyse, ya ben bunu kullanmaya kalkarsam?" dedim dudaklarımı büzüp onu denerken.
Loki gülerek dudaklarını birbirine bastırdı ve "Eh, o zaman olacaklara katlanmak zorunda kalacaksın, prenses?" dediğinde göğsüne durdum. Sahte bir inleme sesi çıkarttığında "Teknik olarak bir prensessin." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
أدب الهواة"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia