young god | 5. bölüm : first lesson, relax
________
________
- 5. BÖLÜM -
Asgard'a ayak bastığımda gerçekten ilk saniyeden büyülenmiştim. Havada inanılmaz güzel çiçek kokuları ve binlerce kuşun gürültüsü vardı. Thor'a burayı ne kadar beğendiğimi söylemek için dönmüştüm ki, bir an donup kaldım. Dünyadayken üzerinde olan normal kıyafetler gitmişti, onun yerine kırmızı bir pelerin ve demirden döşenmiş bir zırh gelmişti. Onun da üstü değişmiş mi diye bakmak için Loki'ye döndüğümde, siyah takım elbisesinin tamemen kaybolduğunu, yerine koyu yeşil ve demir siyahı ağırlıklı oldukça şık bir asil kıyafeti gelmişti. "Vay canına, demek normalde böyle görünüyorsunuz."
"Beğendin mi?" dediğinde Thor, başımla onayladım ve düşündüm. Bu kıyafetinden kollarını çevreleyen kasları daha çok belli oluyordu ve olduğundan daha da iri görünüyordu. Sanki bir savaşın baş askeriymiş gibiydi Thor. Oysaki Loki, kıyafetinin içinde adeta bir prens gibiydi. "Hadi gidelim, annem seninle tanışmak için sabırsızlanıyordu."
"Annen mi? Kraliçe ile mi tanışacağım? Tanrım, üstümün başımın haline bak." dedim kendime binlerce kez tayt giydiğim için lanet okuyarak.
"Bir şey olmaz," dedi Thor, ona oranla çok sessiz olan kardeşinin yanından geçerek. "Sana zaten bir sürü kıyafet ayırtmıştır bile."
Kendimi tam olarak gelin olmuş ve çeyizimi almaya gidiyormuş gibi hissediyordum.
Sarayın bahçe kapısına yaklaştığımızı gören askerler ilk önce prensleri daha sonra beni selamladıktan sonra kocaman kapıları açtılar ve sarayın bahçesine girmemizi sağladılar. Kısa bir süre daha yürüdükten sonra sonunda sarayın ana giriş kapısı görüş alanıma önünde bir sürü nedime ve gardiyanla bekliyen kraliçe ile birlikte girmişti.
"Anne," dedi Thor annesine yaklaştığımızda geniş bir gülümseme göndererek. Thor annesine kollarını doladı ve annesi Thor'dan ayrıldıktan sonra Loki'ye de sarılmak için hamle yapacaktı ki, Loki yalnızca annesini selamlayarak yanından geçip saraya girmeyi tercih etti. Kraliçenin yüzünde buruk bir gülümseme oluştuğunda, Loki'nin bunu yapmasına gerçekten sinirlenmiştim ve aynı zamanda da üzülmüştüm. Benim bir annem bile yokken, onun üvey de olsa vardı ve böyle davranması beni de kırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
Fanfiction"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia