14 + why did you hide?

999 109 77
                                    

young god | 14. bölüm : why did you hide?
________

NOT: YENİ BİR KURGUYA BAŞLIYORUM! Aslında biraz içimi dökmek için bunu yazmaya karar verdim. Biraz duygusal biraz karanlık bir hikaye olacak. Normal hikaye yazmayı başaramadığım için yine fanfiction olacak. Profilimde hikayeyi görebilirsiniz. See You Again - Pietro Maximoff. Bir göz atarsanız çok sevinirim. xx

________

________- 14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________
- 14. BÖLÜM -

"Aelia!" dedi incecik bir ses ben odamdan çıktığımda. Arkamı döndüğümde Pepper ve bana doğru koşan Morgan'ı görmemle resmen mutluluğun zirvesine bir anda ulaşmıştım. Bu şey gibiydi biraz annem ve kardeşimi görmem? "Seni özledim!"

Morgan bana koşup kollarını boynuma doladığında, onu kucağıma alıp sarıldım. "Ben de seni özledim!"

Pepper da ben Morgan'a sarılırken ikimize de sarılarak beni öptü ve nasıl olduğumu sordu. Birbirimizden ayrıldığımızda Pepper bana "Lia baban seninle konuşmak istiyor." dedi.

"Biliyorum, ben de onunla konuşmak istiyorum ama duyacaklarımdan korkuyorum," dediğimde omzumu sıvazladı.

"Konuş onunla. Halledebilirsiniz," dedi ve Morgan elimi tuttuğunda beraber yürümeye başladık.

"Tony biliyordu," dediğimde gergin bir yüz ifadesiyle başını salladı. "Sen de biliyordun, değil mi?"

"Sadece üçümüz biliyorduk ama her şey seni korumak içindi, tatlım," dediğinde sinirlenmemeye çalışarak babamın, Tony'nin ve diğer ekip üyelerinin bizi beklediği odaya doğru ilerlemeye başladık.

İçer girdiğimizde Avengers'ın çekirdek kadrosunun yanı sıra Wanda, Pietro ve Peter Parker vardı.

"Loki nerede acaba?" diye içimden düşündüğümde, parmaklarımın arasında soğuk parmaklar hissettim. Elime baktığımda hiçbir şey yoktu ama zihnimde bir ses yankılanmıştı. "Hemen yanındayım."

İçimin rahatladığını hissederken, aynı zamanda da onu hissetmenin bana güç verdiğini fark ettim ve kimse görmeden gülümsedim.

"Sanırım hepinizin bilmesi gereken bir şey var," diye söze başladığında Tony ona bakmadım. Gözlerim odadakilerin üzerinde gezinirken Pietro'nun bana bakıp baş parmağını havaya kaldırdığını ve gülümsediğini gördüm. "Aelia sandığınız gibi yalnızca bir Mistik Sanatlar öğrencisi değil... O, Nex'in kızı."

Herkesin yüz ifadesini tekrar gözden geçirmeye kalktığımda, hepsinin mimiklerinin değiştiğini ve yüzlerinin gerildiğini gördüm. Loki, parmaklarımı saran parmaklarımı bana güç vermek adına sıktığında gözlerimi kapatıp neler olacağını bekledim.

young god : lokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin