22 + its been two years

662 61 7
                                    

young god | 22. bölüm : its been two years
________

Acının türlü türlü hali vardır. Bedensel olabilir, eğer bir bıçak darbesi yediyseniz. Zihinsel olabilir, eğer biri tarafından kandırıldıysanız. Ama aşık olduğunuz kişinin kollarınızdan, tane tane sökülerek ölmesi, nasıl bir acıydı? Bunun bir adı var mıydı? Varsa neydi?

Loki, iki yıldır sadece düşünüyordu. Her gözlerini kırptığında aklına gelen o an, artık onun en acı arkadaşı haline gelmişti. Yeşil gözleri yaşlara bulanırken, kalbini ele geçiren bir canavar vardı sanki. Ve gitgide güçleniyordu. Eğer elinde olsa, ondan her şeyini alan adamın, her zerresini paramparça ederdi. Ama elinden hiçbir şey gelmiyordu. Çaresizlik canını daha da yakıyordu. Canı yandıkça sinirleniyordu. Sinirlendikçe içi intikam ateşi ile doluyordu.

Ve özlüyordu.

Aelia'nın ona bakan masmavi gözlerinin içindeki pırıltıların her bir zerresini, ona sarıldığında yüzüne yayılan sapsarı bukleli saçlarının her bir telini, onu utandırdığında yanaklarındaki çillerin altını kaplayan pembeliği o kadar çok özlüyordu ki, delirmek üzereydi.

Sonsuz hayatında belki de ilk defa biri için çarpan kalbi artık boşluktaydı. Yeri dolduramayacak derecede yarım kalmıştı.

Ölümün onu gelip alması için bekliyordu ama ölüm, Loki'ye zaten doğduğu dün arkasını dönüp gitmişti.

________

Çalıştım.

young god : lokiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin