young god | 10. bölüm : giving birth to a legend
bu bölüm hikayedeki en önemli bölümlerden biridir. dikkatli okuyun. x
________
- 10. BÖLÜM -
Zorluklarla yapılmış kocaman bir binanın, bir sallantıda tamamen çökmesi gibiydi, güven. Ama eğer temeli sağlam olmuş olsaydı, bina sadece zarar görürdü ve yıkılmazdı. Aynı böyle hissediyordum şu an. Loki'ye güvenmek istemiştim ama o gözlerimin önünde masum bir kızı öldürmüştü.
Yastığıma kollarımı daha sıkı dolayarak, gözyaşlarımın düşmesine izin verdim. "Aelia!" dedi Loki, tekrar odamın kapısın vurarak. "Kapıyı aç, lültfen!"
"Git buradan!" dedim artık onun sesine tahammül edemezken. "Yalnız kalmak istiyorum!"
"Yalnız kalmanı istemiyorum!" diye bağırdı, Loki tekrar kapımdan bağırarak. "Beni dinlersen her şeyi açıklayacağım."
"İstemiyorum!" dedim yerimden sinirle kalkarak. Kapıya doğru ilerledim ve kapıya vurdum. "Git! Bunu nasıl yaparsın?!"
"Dinlersen anlayacaksın neden yaptığımı!" dedi Loki daha çaresizlik dolu bir sesle. Kapının arkasından ofladığını duyuyordum ve gözlerini devirdiğine yemin edebilirdim. "Ne diye uğraşıyorum ki sanki!" dedi kısık sesle ve kapımdan uzaklaşan ayak seslerini duydum. Canımın acımasını yok sayıp, sırtımı kapıya yaslayarak yere çöktüm ve sinirimi boşaltmaya çalıştım.
Birkaç saat sonra sakinleşmiştim ama Ivory'nin ölümünü Kraliçe ve Kralın nasıl karşılayacağını ve Loki'nin ne cezası alacağını düşünüyordum.
"Aelia," dedi kalın bir ses kilitli kapının arkasından. İlk önce Loki'nin geri geldiğini sanarak hem umutlandım hem de sinirlendim ama ses Thor'a aitti. "Girebilir miyim?" Kapının kilidini elimi havada sallayarak açtığımda, Thor içerdi girdi ve kapıyı arkasından yarım açık bırakarak bana doğru yürüdü. "İyi misin?"
"İyiyim," dedim geçiştirmeye çalışarak. Duvara sırtını yaslayıp kollarını birleştirdiğinde o konuşmanın ardından nasıl böyle yanıma gelebildiğini düşünüyordum.
"Ders yapmayacak mısınız bugün?" dediğinde Thor, onda bir gariplik olduğunu sezmiştim. "Yani, hani bu aralar fazla ders yapıp beraber çok zaman geçiriyorsunuz ya ondan dedim."
"Sabah ders yapmıştık zaten," dedim ona bakmadan.
"Bozuştunuz mu? Loki nerede?" diye sorgulamaya başladığında sinirle güldüm ve ona cevap verdim. "Evet bozuştuk. Ne o, çok mu hoşuna gitti?"
"Hayır ne alakası var?" dedi Thor yatağımın ucuna oturarak. "Loki'nin seni üzdüğünü görebiliyorum ama belki de onu dinlemelisindir."
"Öyle mi? Bana daha yeni ona güvenmememi söyleyen Thor mu söylüyor bunları?" dediğimde yutkundu ve dudağını büzerek başını salladı.
"Ah evet," dedi Thor garip bir yüz ifadesiyle. Sinirlenmeye mi başlıyordu yoksa nasıl davranacağını mi bilemiyordu anlamamıştım. "Sonuçta o benim kardeşim, değil mi?"
"Çık dışarı," dedim Thor'a dönerek. Bana gereksiz bir sırıtışla bakıyordu. "Loki."
"Loki mi?" dedi Thor bir kahkaha atarken. "Ben Thor'um. Gereksiz özgüveni olan ve kendini bir şey sanan gerizekalının tekiyim." diye oldukça sessizce fısıldadığında kucağımdaki yastığı Thor görünümlü Loki'ye fırlattım. Yastığı havada kaptığında Thor'un görüntüsü daha yorgun bir yüze dönüşmeye başlamıştı. Thor'un mavi gözlerinin yerini çimen yeşili gözler ve simsiyah saçlar aldığında, yataktan kalkıp ondan uzaklaşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
Fanfiction"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia