young god | 8. bölüm : let her go, now
eh artık duygulara girelim değil mi? odun değiller sonuçta. tamam thor biraz odun ama loki🌞
________
- 8. BÖLÜM -Loki, Aelia'nın bacaklarının ve belinin altına kollarını geçirerek onu kucağına aldığında Aelia uyanmıştı ama kendinde kıpırdayıp, ona ne yaptığını soracak gücü bulamıyordu. Bunun yerine başını Loki'nin göğsüne dayadığında, Loki Aelia'nın saçlarından yayılan o güzel kokuyu ciğerlerine çekti. Kızın bedeni Tanrı'nın kollarına tam oturuyordu. Sanki birbirinden başka bir parçayı kabul etmeyen iki kayıp yapboz parçası gibi. Loki kimsenin onları görmemesi için yürümek yerine buharlaşarak kendini odasına çıkmayı tercih etti.
Aelia'yı yatağına bıraktığında, kız yumuşak çarşaflar üzerinde kendini bırakarak bir kez daha uykuya daldı. Loki, alnını eliyle ovaladı ve ne yapabileceğini düşünmeye başladı. Koridorda dikilen gardiyanlardan birini çağırdığında, ondan Kraliçe'yi çağırmasını istemişti. Gardiyan Prensin emrini yerine getirmek için koridorda arkasını döndüğünde derin bir nefes verdi. Loki'den emir almak saraydaki gardiyanların en çok korktuğu şeylerden biriydi. Hiç kimse ne yapacağını ve ne isteyeceğini bilemiyordu.
Loki odasına geri girdiğinde, Aelia'nın bir anda ter boşalttığını gördü. Hızla yanına gidip, koluna dokunduğunda teninin buzdan daha soğuk olduğunu fark etti. "Aelia, uyanman lazım." dediğinde Loki, içi korkuyla dolmuştu. Aelia ona cevap vermedi, yalnızca titriyor ve soğuk soğuk terler döküyordu. Loki, Aelia'yı kollarına aldığında Aelia'nın mavi gözleri hafifçe açıldı ve fısıldadı. "Çok soğuk."
"Odin'in kirli sakalı," dedi Frigga, Loki'nin odasına girdiği an gözleri Aelia'nın çelimsiz bedenine ve Loki'nin ona olan bakışlarına takılmıştı. Loki, annesini odasına girdiğini fark ettiğinde, Aelia'yı bırakmadan ona döndü ve "Bir şeyler oluyor, ona bir şey yaptılar!" diye bağırdı.
"Sarayda kim ona bir şey yapabilir, Loki?" dedi Frigga yatağın diğer tarafına geçip, Aelia'nın terlemiş cildini incelemeyerek başlayarak. Loki, Aelia'nın saçlarını boynundan çekti ve ensesindeki damarların aldığı hali annesine endişeli bir şekilde gösterdi. Frigga, kızın ensesindeki damarlara dokunduğunda Aelia acıyla bağırdı. Loki'nin gördüğünden beri siyah damarlar sırtına kadar ulaşmıştı ve Aelia sırt üstü yattığında damarlarına değen çarşaf ve sert kıyafeti canını yakıyordu.
Frigga, parmaklarını kızın üzerinde gezdirdiğinde Aelia'nın rahatsız edici elbisesi yavaş yavaş kayboldu ve onun yerine tenini, ince ve yaralarının olduğu yerleri açıkta bırakacak gri bir gecelik kapladı. "Gardiyan!" dediğinde Frigga, Loki'nin kapısının önünde bekleyen gardiyanlardan birisi içeri girdi. "Bana, Leydi Aelia'nın nedimesi Leah'yı çağırın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
Fanfiction"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia