young god | 24. bölüm : goddes of eternity
________Loki, zindanın bir köşesine oturmuşken gözlerinin önünde yalnızca Aelia'nın bir toz bulutuna dönüşüp ellerinden kayıp gittiği görüntü vardı. Yıllardır başka hiçbir şeyi düşünmemişti. Ne annesini, ne babasını, ne de kardeşini umursamıyordu. Tüm gün yaptığı şey ya yatağına ya da koltuklardan birine oturup Aelia'yı düşünmekti.
Loki simsiyah saçlarını geriye itti ve altları mosmor gözleri ile biraz olsun uyumaya çalıştı. Tam gözlerini kapatmıştı ki yıllardır özlemini çektiği bir sesin, adını fısıldadığını duydu. Hızla gözlerini açtığında karşısında, bordo tüllü ve omuzlarından dökülen elbisesiyle durup, ona en içten gülümsemelerinden birini yollayan Aelia'yı gördü. Kuru dudakları aralanırken, yeşil gözlerine yaşlar hucüm etti.
"Lia..." dedi, ama sesi bir fısıltıdan daha fazlası değildi. Loki yatağından kalktı ve ona doğru birkaç adım atmak istedi. Fakat şaşkınlıktan hem yürüme yetisini kaybetmiş hem de küçük dilini yutmuş gibiydi. Loki acıyla aynını kırıştırdı ve boğazındaki düğümün gitmesi için yutkundu. "Özür dilerim..."
"Senin bir suçun yok," dedi Aelia, o da Loki'ye dolu gözlerle bakıyordu. "Sadece beni korumak istedin."
"Seni çok özledim," dedi Loki. Ona söyleyemediği her şeyi söylemek ve yaşadığı için ne kadar mutlu olduğunu her saniye dile getirmek istiyordu. "Öldün sandım. Öldüğünü gördüm."
"Ben hiçbir zaman ölmedim, Loki," dedi Aealia ve Loki'ye doğru bir adım attı. Aelia'nın yüzü Loki'nin hatırladığından daha güzeldi, daha masumdu ve daha soluktu. Aelia, Loki'ye doğru yaklaştıkça, Loki'nin içinden geriye doğru adımlar atmak geliyordu ama Aelia'nın ona dokunmasını o kadar özlemişti ki, bunu yapamadı. Aelia, gözlerini birkaç kez kırpıştırdı ve artık Loki'nin tam karşısında duruyordu. Parmaklarını Loki'nin yanağına hafifçe yaklaştırıp çekingence dokundu ve "Ben her zaman kalbinde olacağım." dedi. Ardından, Loki'nin gözleri önünde Aelia'nın tüm bedeni kaybolmaya başladı.
Loki'nin kalbine bir sancı girdiğinde, dakikalardır sakladığı gözyaşları birer birer yeşil gözlerinden akmaya başladı. "Hayır," dedi Loki ve başını iki yana sallayarak, Aelia'nın tekrar yok oluşunu kendine yediremedi. "Gidemezsin, bu sefer olmaz!" Ve saniyeler geçtikçe, Loki'nin siniri daha da artıyordu. Hücresinde eline ne geçerse kırıp dökmeye başladığında bir yandan da aklına gelen her şeyi söylüyordu.
________
Daha çok çalıştım.
________
başka bir Loki kurgusu yayımladım. loki ve tom hiddleston bir arada hem de :) bakmanızı tavsiye ederim. güncel olarak her gün bölüm yüklemeye çalışacağım. x
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
Fanfiction"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia