young god | 9. bölüm : killed by god of mischief
________
- 9. BÖLÜM -
Şafak sökerken Aelia başını Loki'nin göğsüne dayamıştı ve Loki de kolunu yaralarına zarar vermemeye dikkat ederek ona dolamıştı. Aslında gece sadece yan yana uyuyorlardı, ne zaman bu hale geldiklerine dair bir fikirleri yoktu. İlk önce Loki uyanmıştı, ama günlerdir uyumadığı için o kadar yorgundu ki, kollarının arasında yatan kızı bir yastıkmış gibi kendine biraz daha çekerek tekrar uyuyakaldı.
İkisi de tekrar uyandığında hava çoktan aydınlanmış ve kahvaltı saati geçmişti. Aelia yavaşça Loki'nin kollarından ayrılmak için kalkmaya çalıştığında, sırtına bir ağrı saplandı ve istemsizce inledi.
"Hey!" dedi Loki, yerinden fırlayarak. "İyi misin?" Kaşları çatılmıştı ve hemen dibinde iki büklüm durup, inleyen Aelia'ya ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Canım... çok yanıyor." dedi Aelia bir yandan hem nefes almaya hem de açıklamaya çalışıyordu. "Neresi?" dediğinde Loki, Aelia, sırtından boynuna kadar uzanan bir çizgiyi gösterdi. "Merhemi sürmemiz gerek."
Aelia başını salladığında Loki'ye arkasını dönmüştü ve geceliğinin askısını indirip omzunun bir kısmını açmaya çalışıyordu. Loki, yanı başındaki merhemi alıp, Aelia'nın arkasın geçtiğinde ilk önce "Canın yanacak," dedi. Aelia başını sallayarak, "Biliyorum," diye fısıldadı. Loki, parmaklarının ucunda duran merhemi, Aelia'nın ensesine sürmeye başlarken fark etti ki, elleri titriyordu. Nedeni canını yakmayı istememesi miydi, yoksa onun çıplak tenine dokunma düşüncesi mi, emin değildi.
Loki'nin parmakları Aelia'ya dokunduğunda Aelia irkildi ve yanan boynunun acısını unutmak için başka şeyler düşünmeye çalıştı. Ama Loki, sürmeye devam ettikçe Aelia'nın acısı artıyordu. Aelia acısını azaltmayı umarak derin derin nefesler alırken, bir yandan da dudağını ısırıyordu. Gözlerinden yaşlar dökülmeye başladığında Loki neredeyse bitirmişti. Yaşlar gözlerini delip geçerken "Şu ıslak şeyleri kesecek misin artık?" dedi Loki merhemi sürmeyi bitirdiğinde, parmaklarını Aelia'nın omzuna koyarak.
"Bunlara gözyaşı deniyor," dediğinde Aelia hafifçe sırıtarak, Loki Aelia'nın geceliğini iplerini omuzlarına geri yerleştirdi ve yanına otururken omuz silkti. "Senin yüzünden olmadı," dedi Aelia, Loki'ye bakarak.
"Ne?" dedi Loki yüzünü buruştururken.
"Odamda birileri vardı," dediğinde Aelia, Loki sırtını dikleştirdi.
"Ne demek odanda birileri vardı?!" dedi Loki alnını kırıştırarak ona bakarken. Aelia, ona olan biteni göstermek için elini uzattığında, Loki düz bir ifadeyle bir Aelia'ya bir de uzattığı eline bakıp, tutup tutmamak arasında kaldı. Aelia'nın gözlerinin içine bakarak elini tuttuğu an gözlerinin önüne Aelia'nın odasında o gece olan her şey saniyesi saniyesine belirdi. Loki, Aelia'yı odasına getirmeden önce kütüphanede bulup, boynuna dokunduğunda yalnızca gözlerinin önünde Thanos gelmişti ve olanlar için kendini suçlamıştı. Fakat şimdi olayın boyutu değişmişti ve Loki, karşısındaki kızın aslında ne ve kim olduğunu tamamiyle anlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young god : loki
Fanfiction"oh baby girl, you know we're gonna be legends. i'm a king and you're a queen and we will stumble though heaven. if there's a light at the end, it's just the sun in your eyes. i know you wanna go to heaven but you're human tonight." loki x aelia