GÖREV VAR !

2.1K 133 15
                                    

Mert ile kalkıp hızla arabaya bindik. Yol boyu birkaç bilgi verdi. Beni vazgeçirmeye çalıştı ama tabiki beceremedi. Bu gün o gelmeseydi başıma daha kötü şeyler gelebilirdi. Ve bu ajanlık konusu benim hayalim. Bir kereliğine bile olsa ne kadar riskli olursa olsun bunu yapmak istiyordum. Hem bir kızın orada tutsak kalmasına göz yumamazdım.

Binanın önüne gelince arabadan indik ve eve çıktık.
"Babana bir anda söyleme " dedi mert merdivenlerden çıkarken.
"Beni az çok tanıdıysan direk konuya girerim biliyorsun" dedim ve zile bastım.
Annem kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz kızım , neden bu kadar uzun sürdü? " dedi. Normal çıkış saatimi arayıp anneme bildirmiştim.
İçeriye girerken
"Anne babam ve seninle konuşmam gereken şeyler var ama en önemlisi babam ile. Babam nerede?" dedim çantamı asarken. Mert de arkamdan içeriye girdi.

"Baban salonda ." diyerek yürüdü annem.
Mert tuhaf bir şekilde bana bakarken salona geçtik. Babam oturmuş televizyon izliyordu. Bizi görünce yerinden doğruldu.

Babamın yanına oturdum Mert'de karşımıza oturdu.
"Baba lafı uzatmayıp direk konuya giriyorum. Mert anlattı kardeşini oradan kaçırmak için bi kıza ihtiyacınız varmış ve ben bu işe talibim. " dedim ve biraz tereddüt ederek .
"Şey baba benim bu tikimin ilacı var yani ilacı içince olmuyor ." dedim.
Babam kendinden emin bir şekilde
"Tikin olmasa benim de aklıma sen geldin Zümrüt ama bunu bana neden daha önce söylemedin? " dedi biraz kızmıştı.
"Ya baba ilacın yan etkileri var o yüzden bir kere denedim bir daha da kullanmadım . Sana söylesem kullan diye ısrar edicektin. Hem neyse konumuz bu değil ." dedim ve babama biraz daha yaklaşıp elimi boynuna doladım biraz yalakalık yapmak için.
"Baba ben gitmek istiyorum. Hem bak sende beni bu iş için uygun görmüşsün." dedim. Babam bana dikkatlice bakıyordu bu işte kararlımıyım değilmiyim diye. 

Annem "Kızım bu çok tehlikeli tamam ilacı kullansan bile yan etkileri ile orada nasıl durucaksın ?" dedi. Annemin haberi vardı ilaçtan ve yan etkilerinden. Ama şu an yan etkilerini babam ve mert e söyleyemezdim. Çünkü kızsal bir durumdu.

"Ya anne bunu sonra konuşalım mı seninle? " dedim gözlerimi devirip ona bakarken.

"Bunun için birkaç gün eğitim alman gerekiyor. Ben gereken işlemleri hazırlıyım " dedi ve mert e dönüp
"Mert sen ders verirsin benim deliye. Mikro ifade ve yakın dönüşte çalışın silah eğitimi gayet iyi" dedi.
Mert emir almış gibi
"Tamam veririm." dedi.
Ben ellerimi çekip ayağa kalktım  elimi babama uzatarak
"Pamuk eller cebe babacım ilaç birazcık pahalı. " dedim.
Babam elini cebine atıp cüzdanını çıkarttı.
"Ne kadarsa al buradan " dedi. Cüzdanı elinden alıp açtım. Tabi besmele çekerek.
İçinden 300 TL aldım ve cüzdanı babama geri uzattım.
Mert "Koli ile alıyorsun galiba" dedi.
"2 kutu alıcam pahalı demiştim " dedim.  Parayı cebime koyarken
"Ben gidip namaz kılıcam " dedim ve arkamı dönüp odadan çıktım...

🌼

Bu gün eğitime başlıyordum. Mert beni alıp karakola götürücekti iş çıkışı.  İçtima alanında çalışıcaktık. Gelince eczane den ilacı alıp içmem geriyordu.

"Kızım Mert geldi. " diye seslendi annem. Bende hemen çantama giymek için bir kaç şey aldım. Bu kıyafetler ile dövüşemezdim
"Tamam anne. " dedim. Siyah pantolon beyaz tişört ve kot ceketimi aldım. Dün oldukça sade olduğumu düşünüyordum. Hafif bir makyaj yaptım. Pembe tonlarında mat bir göz makyajı ve dudağımın renginde bir ruj sürüp fazla abartmak istemedim. Çantamı da alıp odadan çıktım.
Mert kapının önüne bekliyordu. Mavi tişört ve siyah pantolon giymişti.
"Günaydın ." dedim yanına doğru giderken.

"Günaydın." dedi oldukça net bir şekilde. Ayakkabılarımı alıp giydim ve kapıdan çıktık beraber.
Arabaya binince
"Daha dün yaklaşmadılar mı sana ? Bu makyaj ne ?" Dedi arabayı çalıştırırken.

SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin