BAŞ BELASI

1.5K 108 27
                                    


Meyda daki şarkı yeni çıkan ve benim oldukça sevdiğim bir sanatçının. Umarım beğenirsiniz. Bölüm ile bir alakası yok ama koymak istedim...














Herkes şaşkınlık ile Mert e bakarken

"Ne bakıyorsunuz! İsterseniz gidiyim doğruyu söyleyim. Adam instagram paylaşımlarından Adana dan gittiğini görmüş. O yüzden de seni aramış. İsterseniz gidip doğruları söylüyüm " dedi.

Yavaş yavaş herşey yerine otururken

"Yok gerek yok ama ben zaten tehdit etmiştim " dedim.

Yerine oturarak
"Tekrar aradığına göre ve olayı babana anlatamayacağını bildiği için inanmamış. Neyse boşverin ben gidip kardeşimi görüyüm siz giderken haber verirsiniz" dedi ve yanında duran telefonu alıp tekrar odadan çıktı.....










ERTESİ GÜN




Mert dün Zeynep i de alıp gelmişti. Daha sonra onu da eve bırakınca fazla açıklama yapmadan yattı. Alper ile ne konuştu merak ediyorum ama bir yandan da evliyiz demesi de hoşuma gitmişti. Kendime ne diyorsun sen ona aşık olamazsın derken bir yanım da ondan etkileniyordu.

"Tamam baba ben yürüyebilirim " diyerek arabaya bindim. Babam beni almaya gelmişti.
Arabanın arka koltuğuna oturunca Mert ve babam da öne geçti.
Bacağım oldukça iyi durumda idi ama yine de doktor yardım alarak yürü demişti.
Kendini zorlama diye de ekledi tabi.

Arabaya binince
"Mert 1 hafta sonra göreve geri dönüyorsun. O zamana kadar da Zümrüt iyileşir. Göreve başlayana kadar sen yine yanında dur dışarı çıkarken yanından ayrılma. Çiya onu gördü ve intikam almadan da durmaz. Yalnız olması doğru değil " dedi.

"Emredersiniz komutanım " dedi Mert.

Elimi başıma koyup
"Kendimi karakolda gibi hissediyorum baba. Hem karakol harici komutan demeye ne gerek var ki" dedim artık dayanamayarak.

Babam "Bencede gerek yok Mert. Bu arada kardeşin lojmanda tek kalmasın oğlum. Ben zaten eve bir yatmaya geliyorum o da bazen. O yüzden bizim evde kalsın. 3 kadın aynı evde idare ederler. Sen göreve başlayınca kim bilir eve kaçta gelirsin veya gelirmisin o bile belli değil " dedi.






Zeynep bizde mi kalıcak? 
Allahım git gide Mert ile yakınlaşıyoruz.
Babamın da dediği gibi ne zaman geliceği belli değil Mert in. Bizim ilişki imkansız gibi bir şey. Hanı bazı sihir dizilerinde olur ya "O bir ölümlü " derler de evlenmelerine izin vermezler. Bizimki de öyle. Mert in durumu ortada. Ben her an başına bir şey mi geldi , hayatta mı diye düşünerek nasıl yaparım. Babamdan biliyorum göreve bir gittiler mi aylarca gelmiyorlar. Ben kocamı yanımda istiyorum. Ama bir yandan da bu onun görevi. Keyfi içim gitmiyor ya. Yine beni , bizi ve vatanı korumak için gidiyor.

Aklımdaki düşünceleri aralayan Mert oldu.
Mert "Size de rahatsızlık vermeyelim Mehmet amca " dedi.

Babam "Bu bir emirdir asker " dedi babam hafif sinirli bir şekilde.
Mert bir şey söylemeden önüne döndü.

Ben kendi kendime böyle düşünürken Mert de düşünüyormudur acaba ?
O da benden hoşlandı mı ?

Bir süre sonra eve gelmiştik.
Babam inip hızla kapımı açtı ve kolumdan tutup içeriye doğru yürüdük. Merdivenlerden yavaşça çıktık ve babam zile bastı. Kapıyı Annem , Ayşegül ve Zeynep açtı.

"Hoşgeldiniz" dediler aynı anda.
"Hoşbulduk,  yemeğimi ve yatağım hazırdır umarım. Hem aç hem yorgunum" dedim direk ayakkabılarımı çıkartırken.

SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin