Video yu da izlerseniz 🤗😊😀Uyanınca hava kararmaya başlamıştı. Kimse de gelip bir ses yapıp beni uyandırmamıştı.
Yataktan kalkıp üzerime bol bir eşofman geçirip , saçlarımı da tepeden hızla topladım. Banyoya girip yüzümü yıkadım. Kendime gelince salon dan gelen sese doğru yürüdüm. Tabi topallayarak.
Salon dan girince herkes burada idi. Serhat gelmişti. Üzerim fazla uygun olmasa da hastanede o perişan halimi de gördü düşüncesi ile odaya daldım.
"Hoşgeldin Serhat " diyerek boş olan Ayşegül ün yanına oturdum.
"Hoşbuldum, nasılsın " dedi.
"İyiyim sağol sen " dedim
"Aynı " dedi. Kafamı sallayıp önüme döndüm.Babam
"Zümrüt istersen bir kaç günlüğüne Trabzon a git. Hem dinlenmiş olursun hemde kendini toparlarsın" dedi.Aslında çok iyi olurdu ama...
"İyi olur ama belki daha sonra. Hem bu şekilde oraya gidersem ne oldu denilince yalan söyleyemem ben. " dedim.
Ayşegül
"Tabi Yılmaz duyarsa çok üzülür" diyerek kahkaha attı. Ardında annem de gülmeye başladı.Ayşegül ün omzuna vurarak
"Kızım hatırlamasana şunu " dedim.
Yılmaz Trabzon da beni seven biri. Benimle aynı yaşta ama beden de deli biri. Geçen yaz gidince evin önüne gelip seni seviyorum Zümrüt diye bağırmıştı. Bütün köylü de onun sesi ile sabahın 5 inde uyandı tabi.Zeynep "O kim " dedi meraklı bir şekilde. Mert ve Serhat da meraklı gözlerle bize bakıyordu.
Ayşegül tabi söze girip
"Mehmet amca kızmazsa anlatırım "dedi.
Babam "Yok kızım anlat " dedi babam. Babam bu durumdan her ne kadar memnun olmasa bile gülüyordu.Ayşegül
"Trabzon da Zümrüt e sırıl sıklam aşık bir yılmaz var. Adam sabah 5 de evin önüne gelip seni seviyorum Zümrüt diye bağırıyor. Tabi bunu duyan köylüler de uyanıp Yılmaz ı kovalıyor. Zümrüt de cama çıkıp bir kova suyu başından aşağıya döktü. Ama o hala devam etti. Yani sırılsıklam aşık oldu " diyerek gilerek anlattı.
Zeynep ve Serhat gülerken Mert tepkisiz kaldı. Ona fazla bakmamaya özen göstererek bende güldüm.Annem
"Yılmaz küçükken de gelir Zümrüt ün defterlerinin arkasına kalpler çizer isimlerini yazardı." Dedi."Tamam artık şu konuyu kapatımısınız? Çok istiyorsanız evin adresini veriyim de gelsin " dedim cümlenin sonunda gilerek.
Ayşegül
"Tamam tamam " dedi ama hala gülüyordu.Babamın telefonun sesi ile herkes sustu.
"Tamam geliyoruz" diyerek ayağa kalktı babam.
"Serhat Mert gitmemiz lazım " dedi.
Mert ve Serhat da ayağa kalktı
"Tamam" dediler.Serhat bize dönüp
"Görüşürüz " dedi.
Ayşegül
"Görüşürüz " dedi. Bende kafamı salladım.
Mert de Zeynep e bir şeyler söyleyip odadan çıktılar. Annem de onları göndermek için odadan çıktı.Zeynep
"Zümrüt sen mutfakta bizim konuşmayı duydun galiba. Abim baş belası derken iyi bir niyetle dedi" dedi. Abisini savunuyor ve beni de üzmemeye çalışıyordu."Boşver abin haklı. Zaten benim hatam da var ismimi duyunca durup dinledim. Ben unuttum gitti bile " dedim ama tamamen yalan söyledim.
Zeynep
"Yok senin bir suçun ama Mehmet amcaya baş belası olmak istemem felan dedin orada abimi kastederek söyledin" dedi."Yalan değil Zeynep evet onu kastederek dedim çünkü zoruma gitti ve eğer ben öyle isem bu görevi yapmak zorunda değil ben kendimi koruyabilirim bunu ona da daha önce söylemiştim " dedim gayet açık bir şekilde ve alttan alttan sinirlenmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)
ActionBinbaşının kızı ve görevden yaptığı bir hata yüzünden belirli bir süreliğine alınmış biz bordo berelinin hikayesi