Annem ve kızlar bize doğru gelip sarıldılar. Annem ile sarıldığımda kulağıma
"Benden izin çıktı. Sıra babanda" dedi.
Gülümseyerek ayrılıp kızlar ile sarıldım.
Babam dan izin almak zor olucaktı.
Bilmiyorum belki de o da uygun görür kabul eder veya izin vermezdi. Babamın ne diyiceğini bilmiyorum.Mert "Hadi eve gidelim." Dedi ve arabaya doğru gittik. Annem önüne geçince bizde arka koltuklara geçtik. Zeynep oldukça mutlu idi. Onların herşey den en başından beri haberi vardı. Bunun hesabını eve gidince sorardım ben onlara.
Zeynep yine ağzını tutamayıp
"E yenge düğün ne zaman " diyerek koluma vurdu. Mert ve annem aynadan ban bakarken Ayşegül de gülmemek için kendini zor tutuyordu.Şimdi ne diyim ben bu kıza?
Mert "Ağzını tutmayı bir türlü beceremiyorsun Zeynep. " diyerek gözlerini yola çevirdi. Oh be ! Konu benden uzaklaşsın da.
Annem "Babasına söyleyelim de bir ondan sonrasına bakarız. Ama hayırlı iş uzamaya gelmez " dedi. Vay be iyice gözden çıkartmışlar beni.
Mert hafif sırıtarak bir şey demeden yola baktı. Bense başımı öne eğip telefonuma bakmaya başladım.
Kısa bir yolculuk sonrası eve gelmiştik.
Arabadan inince Mert e veda edip apartmana girdik. Annem hemen bu gün babama söyleme derdindeydi. Ama bir yandan da haklı. Babam sonradan başkasından öğrenirse bu sefer daha çok kızardı.Eve girince kızlar ile üzerimizi değişip yemek için mutfağa girdik. Ben ve Zeynep yemek yaparken annem ve Ayşegül de odayı toplamak için gittiler.
Mert i daha çok az tanıyordum. Bir teknesi olduğunu ve denizi çok sevdiğini bile daha bir kaç saat önce öğrendim. Hakkında çok az şey bildiğim biri ile evlilik kararı almak ne kadar doğru emin de değilim açıkçası. Ama bilgiyi kimden alıcağımj çok iyi biliyordum.
Elimdeki patatesi doğrarken
"Ee Zeynep biraz abimden bahset. Malum hakkında az şey biliyorum. Mesela en sevdiği yemek veya renk gibi " diyerek söze girdim.Zeynep "En sevdiği yemek biber dolması, renk de mavi. Abim içine kapanık birisidir sende bunu anlamışsındır zaten. Ama zamanla daha iyi tanırsın onu " dedi.
"Evet biliyorum. Zeynep özel değilse yanlış anlama ama annem ve baban nasıl vefat etti. Vefat edince siz kaç yaşında idiniz" dedim.
Zeynep biraz duraksayup
"Ben 8. Sınıf a gidiyordum. Abim ise lise 3 e . Babama ve annem bir akrabamıza ziyaret içim giderken yolda kaza yapmışlar. Bir de biliyormusun" dedi ve bana dönüş hafif gülümseyerek"Annem kaza yaparken hamile idi. 5 aylık. Bir kız kardeşim olucaktı. Ama nasip değilmiş. İsmini bile koymuştuk biz. Hira olucaktı. Abim istemişti bu ismi" dedi.
Zeynep konuşurken ağlamaya başlamıştı bile. Elimdekileri bırakıp ona sarıldım.
"Cennete kavuşursunuz inşAllah" dedim.
Biraz daha böyle sarılı durursak bende ağlamaya başlıyıcaktım.Zeynep den ayrılıp
"Ne şanslısın ki seni koruyup kollayan abin var " dedim.Zeynep "Evet. Annem ve babamı kaybedince abim oduncuda çalıştı tatillerde. Sağolsun teyzem bize baktı. Ondan kaldık ama abim de çok çalıştı. " dedi.
Tam söze girmek için ağzımı açınca telefonum çalmaya başladı.
Arayan SARI ODUN idi. Hala ismini değiştirmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)
AçãoBinbaşının kızı ve görevden yaptığı bir hata yüzünden belirli bir süreliğine alınmış biz bordo berelinin hikayesi