YOLCULUK VAR

1.1K 89 5
                                    






Yorum ve oy sayısı çoğalmazsa yeni bölüm gelmiyicek arkadaşlar. O yüzden hadi pamuk eller yoruma....













2 HAFTA SONRA





Aradan 2 hafta geçti.  Ne babam dan ne de Mert den bir haber vardı. Babama alıştıktım aslında böyle şeylerine ama Mert e alışmak zor olucak.
Amaa onu da suçlayamam görevi bu sonuçta.







Bu gün iş çıkışı Adem e Ayşegül ile gidip yemek yapıcaktık. Biraz da Adem evi dağıtmış tabi temizlik için çağırdı.
Sağlık ocağından çıkıp Ayşegül ile arabaya bindik.

Lojmanlara gelince arabayı park edip eve geldik. Zile bir kaç defa basınca anca açtı kapıyı.
"Neredesin deminden beri zile basıyoruz " diyerek itip kapıdan içeriye girdik.

Adem "Telefon ile konuşuyordum. Ne var biraz bekleseniz" dedi.
Ben kiminle konuştuğunu biliyorum da neyse.

Ayşegül "Sen biraz dışarı çık biz halledince seni çağırırız ayağımıza dolanma Vip" dedi. Abisi ile böyle konuşan ilk ve tek kişi olarak tarihe yazılabilir idi Ayşegül.

Adem "Tamam tamam. Evde malzeme yok zaten yemek için. Gidip onları alıyım" dedi ve evden çıktı. Bizde kolları  sıvayıp temizliğe başladık.

Tabi benim burada en merak ettiğim yer Mert in odası idi. Salon u bitirince Ayşegül mutfağa geçerken bende Mert in odasına girdim.

Cam kenarında yatak, küçük bir dolap, masa ve boy aynası vardı. Benim odamın aynısı idi neredeyse.

Masanın yanında küçük çekmeceli bir dolap daha vardı.  Elimdeki bez ile topları hızla aldım. Masanın üzerinde bir defter vardı. Albüm  gibi. Eh biraz bende meraklı olunca açtım tabi içini.

İçinde resimler vardı. Mert in annesi idi galiba. Bir kaç resme baktıktan sonra kapatıp odadan çıktım. Ayşegül e yardım etmem gerekirdi.


Mutfağa girince Ayşegül de abisi gibi telefon konuşuyordu.

Beni görünce
"Tamam sonra konuşuruz " dedi ve kapattı.

Ona yaklaşarak
"Kimdi o? Beni görünce neden kapattın" dedin.

Ayşegül "Serhat idi. " dedi.

Serhat Mert ile göreve gitmemişti. Karakolda nöbete kalıyordu.

Ben "Anlat bakalım  Ayşegül hanım. Kaç zamandır benden sakladığın Serhat ile ilgili olan şey nedir" dedim.

Ne zaman konu serhat a gelse konuyu değiştiriyordu.

Ayşegül derin bir nefes alıp
"Bende sana söyliyicektim  bu gün. İlk başlarda Serhat ile iyi anlaşamadık çok katı biri idi. Ama zamanla yumuşadı. Dün de beni sevdiğini söyledi bende düşüncem dedim. Şimdi de düşündün mü diye aramış" diyerek tek nefeste anlattı olanları.

Sinirli bir şekilde kalkıp
"Benden önce evlenirseniz ikisi de döverim ona göre " dedim omzuna vurarak.

Ayşegül gülerek
"Tamam evlenmeyiz. Ama sen dikkat et de abim ve Zeynep senden önce evlenmesin " dedi.

Ben "Bir de o mevzu vardı dimi ya! Mert duyunca abini de Zeynep i de falakaya yatırıcak " dedim. Çünkü Zeynep ve Adem sevgili olmuşlardı.

Ayşegül bir şey demek için ağzını tam açılınca kapı çaldı
Ben "İyi insan lafın üstüne gelirmiş " diyerek gidip kapıyı açtım.

SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin