Merhaba kısa bir aradan sonra tekrar buradayım.
ÖNEMLİ DUYURU!!!!
VOTE SAYISI VE YORUM SAYISI AZ GELİRSE BÖLÜM DE O KADAR YAVAŞ GELİR...
Sizden tek istedim biraz daha fazla yorum yapmanız ve okuyup da beğenmeyen okurlarımın da beğenmesi. Kendinize iyi bakın.
🤗❤🖒Serhat şaşkınlık ile ağzı açık mert e bakıyordu.
"Peki" diyip konuyu kapattım. Baş belası demesine kırılmıştım ama özür dilemesini beklemiyordum açıkçası.
Kısa süre sonra küçük bir lokantanın önüne gelmiştik. Süre boyunca kimse konuşmadı.
Arabadan inip lokanta dan içeriye girdik.Garson bizi görür görmez yanımıza geldi.
"Hoşgeldin mert abi" dedi. Anlaşılan mert i tanıyordu.
Garson 16 17 yaşlarında bir çocuk idi daha.
Mert "hoşbulduk anıl. Donat bizim masayı süre kısıtlı " dedi. Anıl kafasını sallayıp küçük kapı dan içeriye girdik.Lokanta dışarıdan küçük bir yere benziyor ama içerisi geniş ve küçük masalar vardı. Ahşap masa , sandalye ve onlara uyumlu ahşap parkeler. Şirin bir yer idi.
En köşedeki masaya doğru ilerleyip Ayşegül ün yanına oturdum. Mert karşıma geçerken serhat da yanına oturdu.
Mert yine bu gün oldukça yakışıklı duruyordu. Siyah tişört siyah pantolon üzerine deri ceket giymişti. Havalar soğumaya başlamıştı.Mert serhat dan da iri idi. Omuzları daha geniş daha uzun ve iri idi. Ben onu incelerken telefonumun sesi ile irkildim.
Telefonu elime alınca arayan Kübra idi.
Okul arkadaşım ve aynı zamanda ortağım idi.
Hemen telefonu açıp
-Selamın aleyküm Kübra
-aleykümselam zümrüt müsaitsin
-sayılır, bir şey mi oldu
-seninki seninle görüntülü konuşmak istiyor. Seni baya özledi
-tamam ama fazla vaktim yok
-tamam 5 dakika sonra arıyıcam
-tamam diyip kapattım telefonuAyşegül " Kimdi?" Dedi
Masadakilere bakarak
"Kübra idi. Birazdan mert ile konuşucam. Mert benim manevi oğlum . " dedim.Serhat "nasıl yani " dedi. Açıklama gereği duyarak
"İstanbul da biraz önce arayan Kübra ile yurdumuz var. Daha doğrusu ben ona ortak oldum. İlk gelen çocuk mert idi. Daha 3 yaşında idi ve beni annesine benzetti için geldiği günden beri anne der bana. " dedim.Mert "Annesini aradınız mı peki. Nasıl geldi yurt a " dedi.
Derin bir iç çekip
"Evet aradım. Buldum da kadını ama mezarını buldum. Kadın tecavüz e uğramış. Daha sonra hamile kalınca kimseye anlatmadan çocuğu doğurmuş. Doğduktan sonra da bir komşusuna verip kadın intihar etmiş. Komşusu da 3 yaşına gelince daha fazla bakmayıp yurt un önüne bırakıp gitmiş. Bizde güvenlik kameralından bakıp bulduk " dedim.O sırada telefonum çalmaya başladı. Asık yüzüm birden kocaman gülümseme ile açtım telefonu.
-Merhaba tosbiğim
-Zümrüt anne neredesin
-Yemek yemek için hastaneden çıktım sen
-Kübra ablanın odasındayım. Seni çok özledim ne zaman geliceksin-en kısa zamanda söz yanına gelicem tosbiğim
-Zümrüt anne biliyormusun vip beni hiç ziyarete gelmedi. Dün aradı sonra hemen kapattı.
Gözlerimi hafif kısarak
-O vip i bulup öldürücez
O da elini yumruk yapıp
-öldürücezzz dedi
-tamam tosbiğim ben onu ararım senin yanına gelir. Şimdi karnım çok aç ben yemek yiyim akşam seni ararım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)
ActionBinbaşının kızı ve görevden yaptığı bir hata yüzünden belirli bir süreliğine alınmış biz bordo berelinin hikayesi