☝bu türkü ile okuyun hikayeyi
5YIL SONRA
"Anne babam nerede" diye mutfağa girdi Mert.
"Banyo da olması lazım ne oldu? "
"Telefonu çalıyordu "
"Tamam ben bakıyım" diyerek banyo ya gittim.
Kapıyı çalıp içeri girince Mert Hira nın saçlarını tarıyordu. Hira ya benden daha çok ilgileniyordu.
Hira yarın 4 yaşına giricekti. Tabi doğum gününü dedesinin yanında kutlamak için çok ısrar edince bizde kabul ettik. Bu akşam Hakkari ye gidiyoruz.
Serhat ve Ayşegül ü de uzun zaman olmuştu görmeyeli.Ayşegül evlenince Serhat ın görevinden dolayı orada kaldı. Bu süre içinde de bir tane oğulları oldu. Ve şimdi de hamile.
Adem ve Zeynep e gelince onlar da evliler. İstanbul da yaşıyorlar. Zeynep okulunu bitirip gıda mühendisi oldu. Bende buradan hem yurt un işlerini hallediyorum hemde görevimi yapıyorum. Mert çok sık olmasa da göreve gidiyordu ve 1 aydan fazla kalıyordu. O zamanlar bazen İstanbul a gidiyorduk. He Adem ve Mert hala anlaşamıyorlar. :)
"Komutanım telefonun çalmış " dedim.
Mert bana dönüp "Tamam geliyoruz birazdan" dedi. Bende kafamı sallayıp dışarı çıktım.Mutfağa girip son işlerimi de halledince salona geçtim. Herkes benden önce hazırlanmıştı bile. Minik bilmiş
"Anne yine en sona sen kaldın. Hadi saat geliyor hazırlan " dedi.Bu çocuk Mert e benziyor ya!
"Tamam babasının kızı geliyorum 5 dakikaya " diyerek odaya girdim. Üzerimi değişip geri odadan çıktım. Valizleri alıp arabaya koyunca yola çıktık.
Hava limanına gidince uçağa bindik.
Uçak da Mert ve Hira uyudular tabi.İnerken Mert Hira yı kucağına aldı. Bende minik Mert i uyandırdım. Artık 10 yaşında idi Mert. Aynı da Mert e benziyordu huyları.
Babamlara girince Hira ve Mert babamla anneme olan özlemini daha içeriye girerken belli ettiler. Bağırarak sarıldılar. Bende en yakın arkadaşıma tabi.
Herkes sarılınca çocuklar daha fazla dayanamayıp uyumak için odaya gittiler. Bizde biraz sohbet ettik tabi.
Babam bir tuhaf duruyordu. Yani bir derdi var ama söyleyemiyor gibi."Baba hayırdır bir şey mi oldu" dedim.
"Hayır mı şer mi bende bilmiyorum kızım" dedi.Mert "Ne oldu baba" dedi.
Babam bize dönüp
"Biraz önce bir telefon geldi. Çiya sizin geldiğinizi öğrenmiş. Evin yakınlarında adamlarından birini görmüş askerler." Dedi.Ben "Onca yıl geçti baba. Belki bir tesadüftür yani. " dedim.
Babam "İnşallah öyledir kızım " dedi.Biraz daha sohbet ettikten sonra Ayşegül ve Serhat gitti. Bizde uyumak için odaları gittik tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)
ActionBinbaşının kızı ve görevden yaptığı bir hata yüzünden belirli bir süreliğine alınmış biz bordo berelinin hikayesi