YANGIN

1.1K 91 9
                                    



Bölümü yazarken dinlediğim şarkı.....













1 ay sonra

Dini nikahımız nişan dan 2 gün sonra kıyıldı ve hep beraber Hakkari ye döndük.
Mert görev yerini  Ankara ya aldırdı. Bende gerekli işlemleri yaptırdım.

Bu gün de Mert ile gidip ev bakıcaktık. Ona göre de eşyaları yavaş yavaş seçmeye başlıyıcaz.

Bu süre içerisinde Mert Zeynep ve Adem e izin verdi. Ama bizim düğün öncesi buluşmaları konuşmalarını yasaklayarak. 
Ayşegül ve serhat da birbirlerini tanıma aşamasındalar henüz.




Annem "Hadi kızım Mert kapı da bekliyor sizi" diye bağırdı. Ayşegül ile beraber gidicektik Ankara  ya. Serhat ın son anda işi çıktığı için gelemiyor.

Ben "Tamam anne geliyoruz" diyerek bavullar ile odadan çıktık. Annem ile vedalaşıp aşağıya indik.

Mert arabanın önünde bizi bekliyordu.
"İstersen bir yardım et izlemesi güzel mi" diye elimdeki bavulların ağırlığı ile Mert e bağırdım .

Mert gülerek gelip bavulları aldı.
"Bir kaç günlüğüne gidiyoruz dedim ama maşallah bütün evi yüklenmişsiniz" dedi.

Arabaya binerken
"Bir kaç eşya aldık. Bunlar daha 3 de biri eşyaların" dedim.  Ben öne Ayşegül de arkaya binince Mert de geldi .


Kısa sürede hava limanına gittik. Uçağa binince Ayşegül yaşlı bir kadının yanına oturdu. Bizde Mert ile beraber oturduk .
Yol boyu telefondan eşya baktık.

Uçak dan inince Mert in arkadaşı bizi almaya geldi. Her yerde  bir tanıdığı var adamın diye kendi kendime düşünüyordum.

Arabaya binince adam ile kısa bir tanışma faslımız oldu.  Adı Murat imiş. Ve nişanlı. O da ev arkadaşları ile kalıyormuş. O yüzden biz otel de kalıcaz.

Murat ve Mert sohbet ederken bende babama haber verdim. Daha sonra otel in önüne geldik. Düşündüğümden daha da lüks bir otel idi. Mert daha önceden rezarvasyon yaptırmıştı. Ayşegül ile beraber kalıcaz Mert de karşı odada. 

Mert elindeki anahtarı uzatarak
"Hadi gidelim " dedi  . Elinden alıp yürümeye başladım. Asansör e binip 4. Kata çıktık. Odanın önüne gelince
Mert "Siz yerleşin akşam yemeğinde sizi alırım" dedi.

"Tamam olur " dedim ve odamızda girdik.
Gayet sade bir oda idi. Biz eşyalarımızı dolaplara yerleştirdik ve personelin akşam yemeği için söylediği saat geliyordu.

Sütlü kahve tonlarında bir tulum giydim. Üzerine de siyah bir şal takıp kahverengi göz kalemi ile kısa bir  eyelayner çektim. Rumel ve sade bir ruj ile hazırdım. Ayşegül de benim tam aksime pantolon ve kazak giymişti.

Saat gelince kapı tıkladı. Kapıyı açınca Mert beyaz bir kazak ve siyah pantolon ile karşımda idi. Beyaz kazak mı?

Ben "Mert bununla aşağıya inmeyi düşünmüyorsun dimi" dedim. Elim ile kazağı göstererek.

Mert de tulumu göstererek
"Sende bununla inmeyi düşünmüyorsun dimi" dedi.

Ben "Tamam o zaman 5 dakika sonra tekrar gel üzerindekini çıkartıp. He bir de çıkart ve bana getir olur mu" dedim. 

"Sebep" dedi.
"Yırtıcam veya yakıp ısınıcam" dedim.
Mert gülerek "Emredersiniz" dedi ve arkasını dönüp gitti.

Bende tekrar dolabı açıp üzerindekini aynı modeli olan siyah bir tulum alıp giydim. Şalımı tekrar düzelince Mert i bekledik.

SEVDAMIN YİTİK KALDIĞI NOKTA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin