6~

479 25 12
                                    


Anonim: Sana da merhaba ve tünaydın Deniz.

Anonim: Beni engelleyeceğini biliyorum.

Anonim: Sana sorularının cevaplarını vereceğim ama beni bulman imkansız.

Anonim: Çünkü hayatında garip bir şekilde 5 tane Ege var.

Anonim: Yaşım; 18

Anonim: Seni geçen gün gittiğin parkta görmüştüm. Hani o köpeğin olduğu park.

Anonim: O gün parka girdiğinde seni fark etmemiştim. Karşımdaki banka gittin, oturdun. Açtın kitabını koydun dizlerine, kulaklıklarını taktın kulağına ve şarkıyı mırıldanmaya başladın.

Anonim: Sessizce mırıldandığını düşünmeni istemem çünkü karşı banktan sesini duyuyordum.

Anonim: Sezen Aksu dinliyordun Deniz'im. 'Seni Kimler Aldı' diyordun.

Anonim: Sonra köpek geldi yanına. Benim ellerimden kaçtı, senin yanına geldi.

Anonim: Sen gülüp oynamaya başladın onunla. Hem oynuyor hem gülüyor hem de şarkı mırıldanıyordun Deniz.

Anonim: Sonra dayanamadım, bende açtım o şarkıyı. Beraber mırıldanmaya başladık.

Anonim: Kış mevsimiydi. Burnun kıpkırmızı olana kadar oturdun, şarkı dinledin, köpekle oynadın ve gittin.

Anonim: Ben bir süre daha oturdum, seni düşündüm. Dinlediğin şarkıyı açtım bende dinlemeye başladım.

Anonim: Evime geçtim, seni düşündüm bütün gece.

Anonim: Ve o sabah inanılmaz bir şey oldu Deniz. Aynı okulda okuduğumuzu gördüm.

Anonim: Her gün gittin o parka. Bende seni izledim ve aşık oldum.

Anonim: Seni seviyorum Deniz. Görüşürüz.

Yağmur |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin