Ege'nin ağzından...Kantine inip tam 7 tane muzlu kek aldım.
Elimde 7 kekle beni koridorda görenlerden 'onları sen mi yicen yapram' bakışı yemiş olsam da Deniz için katlanmak zorundaydım.
Yavaşça Deniz'in sınıfının kapısını aralardım ve içeriye baktım. Sınıf boştu. Tam istediğim gibi.
Sessizce sınıfa girdim ve kekleri sıranın altına bırakıp Deniz'in not defterinden bir parça çıkartıp onun en sevdiği kalemle bir not yazmaya başladım.
"Eğer bana, içimde bu korku varken nasıl olup da cumartesi gününü 'iyi' diye nitelediğimi sorarsan bunu açıklamak zor olmaz. Seni sevdiğim için (evet,seni seviyorum budala; tıpkı denizin, kendi dibindeki küçücük bir çakıltaşını sevmesi gibi, işte sevgim seni öyle kaplıyor ve Tanrı izin verirse, senin yanında bu kez ben bir çakıltaşı olacağım) bütün dünyayı seviyorum ve sol omzun da buna dahil, hayır önce sağ omzundu ve o yüzden onu canım istedikçe öpüyorum (sen de bluzun o kısmını açacak kadar iyisin) ve sol omzun da buna dahil ve ormanda üzerimdeki yüzün de ve ormanda altımdaki yüzün de ve neredeyse çıplak göğsünde dinlenmek de... İşte bu yüzden, vaktiyle bir bütün olduğumuzu söylemekte haklısın ve bu beni hiç korkutmuyor, aksine, benim tek mutluluğum, tek gurur kaynağım ve bunu kesinlikle ormanla sınırlamıyorum.
Franz Kafka"
Notu da keklerin üzerine bırakıp çıktım.
Deniz'in ağzından...
Deniz: Anoğniğğmm
Anonim: Efendiğğmm
Deniz: Artık keklerimi yiyebilir miyim?
Anonim: Kekleriniz emrinize amade efendim.
Deniz: Yeşasinn
Deniz: Teşeküür ederim Egeğğğ
Anonim: Rica ederim Denizğğğ
Deniz: Seni gidi komik jojuk
Anonim: Tişekkürler bebeğim
Deniz: Hoop yavaş gel bebeğim falan
Anonim: Bir gün "SEVGİLİM" de deriz evelallah
Deniz: Uzatma anonim keklerim nerde
Anonim: Sıranın altına koyacağım demiştim
Deniz: O zaman oyalama beni anonim bozuntusu
Anonim: Afiyet olsun Deniz
Deniz: Tişekkürler anoniğm
<görüldü>
^Boş Gemiler Geçiyor Gönlümün Kıyısındağğnn^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur |texting
RomanceAnonim: Hadi dışarıya çık. Deniz: Neden? Anonim: Yağmur yağıyor Deniz, sen seversin yağmuru. Hadi dışarı çık. 💫 "Deniz beni kalbine kabul eder misin, güzelim?" "Ederim anonim, ederim."