12~

376 22 12
                                    



Sınıfa girdim ve koşarak sırama doğru ilerledim. Elimi sıranın altına attığımda, elime değen şeyle hafifçe sırıttım. Önce kağıt parçasını sonra da 3 tane kek çıkardım sıranın altından. İlk kekimi açtım ve yemeye başladım. Bu sırada sınıf biraz dolmaya başlamıştı. Keki yerken notu diğer elime aldım ve okumaya başladım. En sevdiğim kalemle yazmıştı.


"Eğer bana, içimde bu korku varken nasıl olup da cumartesi gününü 'iyi' diye nitelediğimi sorarsan bunu açıklamak zor olmaz. Seni sevdiğim için (evet,seni seviyorum budala; tıpkı denizin, kendi dibindeki küçücük bir çakıltaşını sevmesi gibi, işte sevgim seni öyle kaplıyor ve Tanrı izin verirse, senin yanında bu kez ben bir çakıltaşı olacağım) bütün dünyayı seviyorum ve sol omzun da buna dahil, hayır önce sağ omzundu ve o yüzden onu canım istedikçe öpüyorum (sen de bluzun o kısmını açacak kadar iyisin) ve sol omzun da buna dahil ve ormanda üzerimdeki yüzün de ve ormanda altımdaki yüzün de ve neredeyse çıplak göğsünde dinlenmek de... İşte bu yüzden, vaktiyle bir bütün olduğumuzu söylemekte haklısın ve bu beni hiç korkutmuyor, aksine, benim tek mutluluğum, tek gurur kaynağım ve bunu kesinlikle ormanla sınırlamıyorum.

                                         Franz Kafka" Yazıyordu.

Gördüğüm şeyle gözlerim doldu ve hemen telefonumu çıkartıp Ege'ye mesaj yazmaya başladım.

Deniz: Franz Kafka; Milena'ya Mektuplar, sayfa 200

Anonim: Biliyorum

Deniz: Biliyorsun, en sevdiğim kitap olduğunu.

Anonim: Biliyorum

Deniz: Teşekkür ederim Ege

Anonim: Neden?

Deniz: Nedeni olmayan değişik bir teşekkür.

Anonim: O zaman ben de sana teşekkür ederim.

Deniz: Ne? Neden?

Anonim: Nedeni olmayan değişik bir teşekkür ;)

Deniz: Bir şey anlatacağım

Anonim: Anlat Deniz'im okuyorum.

Deniz: Ben küçükken hep gelecekteki sevgilimi düşünürdüm.

Deniz: Bana nasıl "Sevgilim" diyeceğini. Nasıl seveceğini

Deniz: Hayatım boyunca bana kimse aşık olmaz sanıyordum.

Deniz: Yalnız ölürüm diyordum.

Deniz: Belki de acı çekmeyi sevdim Ege bilmiyorum.

Deniz: Hangi Ege'sin, adın gerçekten Ege mi? Sadece benimle oyun oynayan bir arkadaş mısın bilmiyorum.

Deniz: Bildiğim tek şey hangi Ege'ysen senin benim için her zaman farklı olacağın Ege

Deniz: Normalde bir şeyleri hissetmem ama şu an seneler sonra içime iki şey doğdu Ege.

Deniz: Birincisi senin benim için hep farklı olduğunu söylüyor diğer ise doğum günümde hiç iyi şeyler olmayacağını ruhumun duvarlarına yazıyor

Deniz: Görüşürüz Ege...


(~gitme kal sensiz olamam yapamam~)

Yağmur |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin