"D-Deniz gerçekten mi?"" Gerçekten Ege," dememle beni kucağına alıp döndürmeye başladı.
"Ahaha.. Ege... Ege dur düşeceğim. Ege bıraksana!" Ne kadar bağırsam dahi aldırış etmedi ve beni döndürmeye devam etti.
Sonunda başı dönmüş olacak ki beni düşürdü. Ama kendisi de üstüme düştü. Çimenlere düştüğümüz için popom dışında bir yerim acımamıştı. Şu an çimenlerin üstünde altlı üstlü uzanıyorduk. "Ah! Popom!" diye inledim ve bu Ege'nin büyük bir kahkaha atmasına sebebiyet verdi.
"Ne gülüyorsun ya? Hayır, benim popişim acımış olamaz mı? Ayrıca beni sen düşürdün bir de üstüme düştün. Allah'ım ne büyük acılar bunlar." Tekrardan gülerken ben yüzümü buruşturuyordum.
"Çok mu acıdı o popişin?"
"Edepsizleşiyorsun jojuk!"
"Jojuk mu? Ben onu sadece mesaj olarak yazdığını sanıyordum." Ben hâlâ yüzümü buruştururken o da gülüyordu.
"Evet jojuk, mesaj değildi o." Söylediğime karşılık gülümsemesi genişlerken, sağ elini kaldırıp burnumu sıktı ve yavaşça eğilip burnumu öptü.
Üstümden kalktı ve elini uzatıp beni de kaldırdı. Acıktığımı hissettmiştim ve üşümüştüm. Yağmur biraz yavaşlamıştı. Ama hâlâ hafifçe atıştırıyordu.
"Ege,"
"Efendim, güzelim?"
"Ben acıktım." Bunu söylerken mahcup olmuş gibi gözlerimi kaçırıp, kafamı eğmiştim.
"Ya sen nasıl tatlı bir şeysin be?"
"Ayyy! Biliyorum çok tatlıyım."
"Allah'ım ya?!"
"Ege bak beni yanlış anlama, benim eve gelsene?!"
"Ayyy! İnanamıyorum beni eve mi atacaksın?"
"Gerizekalı" diye homurdandım.
"Oy seni yerim. Hadi beni eve at bebeğim." Çok az, biraz, ufacık, minnacık bir şekilde bağırarak söylemişti bunu.
Yavaşça ellerimi ıslak saçlarımdan geçirdim ve saçlarımı geriye doğru kabaca taradım. Ellerimi serbest bıraktığımda, ellerimde bana yabancı ama bir o kadar da tanıdık bir sıcaklıkla üşüdü bedenim. Ege elini elime sarmıştı ve normal bir şekilde yürüyorduk. Her ne kadar garipsesem de çok önemsemedim ve elini daha sıkı kavrayarak başımı koluna yasladım.
Ellerimi tutarken kafasını bana doğru çevirdiğini hissettim. Sonrasında da kafamda iki dudağın baskısını.
"Ege, seni seviyorum."
"Deniz, seni seviyorum."
Saçma bölümlerde bugün eheheh. Belki yarın yeni bölüm atarım. Sizleri seviyorum. See youğğ 🌸💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur |texting
RomanceAnonim: Hadi dışarıya çık. Deniz: Neden? Anonim: Yağmur yağıyor Deniz, sen seversin yağmuru. Hadi dışarı çık. 💫 "Deniz beni kalbine kabul eder misin, güzelim?" "Ederim anonim, ederim."