7~

462 28 7
                                    


Deniz: Ben gerçekten nasıl bir tepki versem bilmiyorum.

Deniz: Ne desem boş, ne desem yalan.

Deniz: Aslında bir anonimim olması hoş bir şeydi ve sanırım sana yazmaya devam edeceğim bir süre.

Deniz: Umarım bir gün karşıma çıkarsın Ege. Umarım bir gün karşıma çıkarsın.

Deniz: Ve sanırım fazla duygusallaştım. Gözlerim dolmaya başladı sjsjkdskldkd

Anonim: Deniz, ben ne diyeceğimi bilemiyorum.

Anonim: Hani derler ya "Laflar boğazıma dizildi" diye, aynen o durumdayım Deniz'im.

Anonim: Titriyorum Deniz. Bir mesajınla beni bu hale getiriyorsun.

Anonim: Ha, ayrıca bir şey isteyeceğim senden; tam şu an gözlerin doluyken bana bir fotoğraf atar mısın?

Deniz: Ne? Neden?

Anonim: Hadi Deniz'im lütfen.

Deniz: Bir saniye hayatımda ilk defa birine gözlerim doluyken fotoğraf atacağım.

Deniz: Ve bunu benden sen istiyorsan delirmiş olmalısın.

Deniz: Bir de sana fotoğraf falan atmayacağım. Başka birine falan atmayacağın ne malum?

Anonim: Deniz maalesef ki tanıdığın bütün Egelere çok güveniyorsun ve ben bunu biliyorum güzelim. Şimdi hadi beni kırma ve bir fotoğraf at.

Allah'ım bu çocuk her şeyi bilmek zorunda mı ya? Ayrıca haklı da Egelerin hepsiyle kankayım. Offf! Gerçekten sinir bozucu.

Deniz: Allah'ım anonim istedim ama normal olanından. Sen niye bunu verdin

Anonim: Deniz'im ayıp oluyor ama.

Deniz: Hıh! Ayıpmış!! Hadi anonime kıyamadım.

Deniz:

Deniz: Mutlu musun anonim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Deniz: Mutlu musun anonim?

Anonim: Hayır değilim. Çünkü sevdiğim kız evinde ağlıyor ve ben ona sarılıp, gözyaşlarını silemiyorum. Çünkü sevdiğim kız onu öpecek birini bekliyor ama ben öpemiyorum Deniz. Canım yandı seni böyle görünce. Şu an benim halimi görmek dahi istemezsin.

Anonim: Seni seviyorum Deniz'im. Ama sana dokunamıyorum. Seni öpemiyorum. Sana sarılamıyorum Deniz. Ama anladım, hiçbir şey beni senden soğutamayacak. Sevgimi azaltmayacak.

Anonim: Seni seviyorum Deniz. İyi geceler.

(Görüldü)

Belki de 'görüldü' atmak saçmaydı ama o an ona cevap veremezdim. Sanırım birinin bana aşık olduğu gerçeğini kabul etmem gerekiyordu. Ama olmuyordu, bana her mesaj atışında irkiliyor bu durumu garipsiyordum.

Bir süre telefonumla bakışıp uykumun geldiğini fark ettim ve
kedimi de alarak sıcak yorganımı boynuma kadar çektim ve "İyi geceler anonim" diyerek uykuya daldım.

Yağmur |textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin