Ertesi gün, parkEge'nin beni gördüğü parkta, her şeyin başladığı yerdeyim. Yani başlamamış olabilir ama ilk karşılaştığımız yer.
Dalgın dalgın elimin altındaki köpekle oynarken, yan tarafımdan gelen sesle o tarafa döndüm yüzümü. Daha önce hiç görmediğim bir sima. Off! Bu ne şimdi!?
"Merhaba"
Ne bu gerizekalı benim gibi bir asosyalle konuşmaya mı yeltendi? Ahh! İnanılmaz!
"Merhaba?"
"Ekin ben"
"Deniz"
İsmi güzel ama bak. Allah var şimdi. Neyse gerizekalı olduğu gerçeği değişmiyor.
Yalnız gerizekalı dediğime bakmayın acayip yakışıklı jojuk valla çarpılıcam.
"Güzel isim, şahsen ismimden memnunum ama adım Deniz olsun isterdim." Kafamı yavaş yavaş sallarken telefonum yavaşça titredi.
Ege: Kim o çocuk?
Ege: Hemen kalk onun yanından!
Ege: Hızlı ol Deniz!
Ege: Kalk ordan!
Deniz: Ne bileyim ben ya?
Deniz: Kimse kim bana ne?
Deniz: Ayrıca ne deyip kalkacağım.
Deniz: Bir de sen beni mi izliyorsun lan?
Ege: Evet izliyorum
Ege: O çocuk XY kromozomu taşıyor.
Ege: O yüzden yanından geçmesi bile saçma.
Ege: Çok yalana ihtiyacın varsa "Sevgilim mesaj atmış gitmem lazım" de.
Deniz: Ege benim bir kedim var ve o da XY kromozomu taşıyor, o bir erkek. Kedimi de kıskanman lazım, şu an ha yanımdaki çocuk ha Efken?
Ege: Efken benim kedimle çiftleşecek.
Deniz: Ne?
Ege: Bunu konuşuruz. Şimdi git, ayrıl o çocuğun yanından.
Deniz: Öküzsün
Ege: Öyleyim
Deniz: Mal bu jojuk ya!
Telefonumu kapatıp Ekin'e döndüm ve dudaklarımı yalayıp konuşmaya başladım. "Ekin tanıştığımıza memnun oldum. Maalesef şu an gitmem gerekiyor. Sevgilimle bir yere gidecektim de beni bekliyor. Özür dilerim tekrar."
"Ha? Yok önemli değil. Bende parkta tek başıma sıkılmıştım. Memnun oldum ben de. Görüşürüz. Sevgilinle de iyi günler dilerim."
"Çok teşekkür ederim Ekin, görüşürüz."
Ne güzel yalan attım öyle gızzz!! Görmediğim bir kişiden trip yedim ve bunun üzerine istediği şeyi yaptım. Sonumuz ya hayır ya hayır ben diyeyim.
Kısa bölüm oldu. Ekin konusunda endişelenmeyin. Daha hoj planlarım var Ekin'le ilgili. Ekin ismi de masterchef Ekin'den geliyor. Çocuk yakışıklı abiler o yüzden dikkatimi çekti dedim neden Ekin olmasın. Bütün suç masterchef Ekin'e aittir mesuliyet kabul etmiyorum sjwpxşwjdoörmso. Neyse multiye kitaptaki Ekin'i koydum. Si yağ
Sizi seviyorum🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur |texting
RomanceAnonim: Hadi dışarıya çık. Deniz: Neden? Anonim: Yağmur yağıyor Deniz, sen seversin yağmuru. Hadi dışarı çık. 💫 "Deniz beni kalbine kabul eder misin, güzelim?" "Ederim anonim, ederim."