Eram din nou în apartamentul lui Jimin. Arăta mai bine azi decât ieri, era zâmbăreț și fredona un cântec. Îmi plăcea să îl văd așa de plin de viață.
-Jimin, mă bucur să văd că ai o dispoziție așa bună azi.
-Nu am observat când ai intrat Jungkook, spusese acesta ușor surprins de apariția mea.
-E în regulă. Și cum ți-a mers ziua?
- A fost una foarte bună. M-am întâlnit cu un vechi prieten, Yoongi. Nu îl mai văzusem de mult și m-am bucurat să îl revăd. M-a bucurat că măcar pentru el toate merg bine în viață.
Yoongi? Jimin se întâlnise cu Yoongi. Îl numise prieten, dar din ce scrisese Taehyung în jurnalul său părea că Yoongi și Jimin aveau sau avuseră o relație.
-Mă bucur să aud asta Jimin, chiar mă bucur mult.
-M-a invitat să iau prânzul cu el și iubitul lui. Ai vrea să mă însoțești? Le-am vorbit puțin de tine.
-Le-ai vorbit despre mine?
Le vorbise despre mine. Oare ce le spusese? Era de bine, nu? Poate gândeam prea mult, poate nici nu însemna prea mult faptul că le vorbise despre mine, dar tot mă făcea cumva să mă simt important pentru Jimin. Contam pentru el, nu?
Când am auzit că Yoongi era cu cineva m-am linștit. Jimin și Yoongi erau doar prieteni, nimic mai mult și eram atât de ușurat să știu asta.
Dar jurnalul lui Taehyung. Din jurnalul lui reieșea că erau mai mult decât prieteni. Eram puțin confuz.
Trebuia să îmi fac curaj și să-l întreb pe Jimin dacă a fost sau nu cu Yoongi, voiam să știu.
Eram în mașină și era liniște, mult prea liniște, atât de liniște încât Jimin a pornit radioul, dar parcă și cu muzica pornită tot era liniște.
Jimin fredona și era vesel, chiar era vesel.
Nici nu mai auzeam muzica, ci doar vocea lui Jimin, vocea lui se auzea clar, chiar dacă cânta încet. Vocea lui era atât de frumoasă, îmi plăcea așa mult.
Mi-a rezemat capul de fereastră și mi-am închis ochii. Puteam să îi aud doar vocea, vocea liniștitoare. Nu voiam să aud nimic altceva decât vocea lui.
Nu știam ce se petrece cu mine. Nu știam de ce îi iubeam așa mult vocea, zâmbetul. Nu știam de ce îmi pasă așa de mult de el.
Oare mă îndrăgosteam de el? Și dacă o făceam era ceva greșit?
Nu îl mai aud pe Jimin cântând și muzica se oprise, era liniște, dar nu pentru mult timp pentru că se aude vocea lui:
-Am ajuns Jungkook. Te simți bine?
-Da, mă simt bine? De ce?
-Nu știu, ai stat tot drumul cu ochii închiși. Am crezut chiar că ai adormit.
-Nu, doar mă bucuram de vocea ta, îmi place vocea ta. Mi-ar plăcea să te aud mai des cântând.
Jimin îmi zâmbi și nu știu dacă mi se părea, dar parcă obrajii lui erau mai roșii ca înainte.
-Mulțumesc, atunci o să cânt mai des.
Jimin, Jimin făcea un lucru tare drăguț când zâmbea. Ochii lui, erau aproape închiși și poate așa e la toată lumea când zâmbește, dar la Jimin era pur și simplu mai drăguț,. Mereu îmi părea că și ochii lui zâmbeau.
-Hai să mergem, probabil Yoongi și Hoseok ne așteaptă deja.
Îl urmez pe Jimin și ajungem la o masă unde erau doi tipi, unul roșcat, iar altul brunet. Presupun că erau Yoongi și Hoseok.
După ce Jimin ne-a făcut cunoștință am aflat că brunetul era Yoongi, iar roșcatul Hoseok.
Mă simțeam total pararel cu orice discuție de a lor, dar Jimin el râdea, era fericit și îmi plăcea să îl văd așa.
Toată ziua a decurs bine. Hoseok și Yoongi chiar păreau de treabă, mai ales Hoseok, iar cel mai important era că îl făceau pe Jimin să se simtă bine.
Am schimbat și numerele de telefon cu ei. Mi-ar mai fi plăcut să ies cu ei și Jimin.
I-am mulțumit lui Jimin că m-a invitat și m-a dus până acasă.
Primul lucru pe care l-am văzut când am intrat în dormitor a fost jurnalul lui Taehyung.
Era pe birou și parcă aștepta să fie citit.
Nu mă simțeam în stare să îl citesc. Mereu rămâneam cu un gust ciudat după ce citeam o pagină din el, mă făcea să mă simt ciudat. Dar era normal, oricine ar avea o stare ciudată după ce ar citi jurnalul unei persoane care s-a sinucis.
Speram să nu fiu nevoit să îi spun vreodată lui Jimin ce era scris în jurnal, îmi era frică să ajung la finalul lui.
Orice ar fi fost scris în ultima pagină din jurnal l-ar fi rănit pe Jimin. Nu voiam să îl mai văd trist, voiam mereu să fie la fel de vesel cum a fost la prânzul cu Hoseok și Yoongi. Doar voiam să îl văd fericit.
CITEȘTI
Agape|jikook
Fanfiction"Agape. Dragostea mea pentru tine era agape. O dragoste necondiționată, pentru care eram gata să sacrific totul pentru iubirea ce ți-o purtam și asta am și făcut. Mi-am sacrificat viața doar pentru tine. Așa fi vrut doar să îți fi putut spune cât de...