A 9 a pagină din jurnal

201 28 0
                                    

27 martie 20187 zile până la sinucidere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

27 martie 2018
7 zile până la sinucidere.

Nu e puțin sinistru că îmi număr zilele până la sinucidere? Chiar o să mor într-o săptămână? Nu trebuie să fac cumva ca această ultimă săptămână de viață să fie specială?
E înfricoșător să îți știi data morții. E și mai înfricoșător ca tu să ți-o alegi.
Am reînceput să trăiesc fiecare amintire marcantă cu tine.
Încă îmi amintesc cât de mici eram când ne-am întâlnit pentru prima dată.
Eram fericit că o să am un frate, un frate cu care mă voi putea juca în fiecare zi. Am fost și mai fericit că tu ai fost acela. Cumva destinul ne-a adus împreună. A vrut să ne aducă împreună. Cred cu tărie că tu ești sufletul meu pereche. Conexiunea pe care am avut-o a fost atât de specială, greu de explicat în cuvinte. Mi-a fost predestinat să mă îndrăgostesc de tine.

Mereu ai fost nesigur pe tine, încă de când erai mic, iar eu mereu am încercat să îți ofer încredere, să te fac să vezi cât de minunat ești de fapt. Nu știu dacă am reușit...
Cel mai frumos a fost faptul că noi mereu ne-am susținut, mereu am fost acolo unul pentru celălalt. Sunt atât de recunăscător că te-am avut drept frate, drept prieten. Tu ai fost cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat.
Chiar aș vrea să îți cer iertare pentru decizia mea, să îți cer iertare că m-am îndrăgostit de tine, chiar dacă nu am avut de ales. Știu că a fost o mare greșeală, dar nu am putut să încetez din a te mai iubi.
Mi-a fost greu să accept că mă îndrăgosteam de tine, extrem de greu, dar nu puteam să mă mint.
Am realizat asta când amândoi aveam 16 ani.
Și era frustrant că nu puteam să vorbesc cu nimeni despre asta, doar mă rugam să îmi treacă, dar pe zi ce trecea parcă mă îndrăgosteam mai tare de tine.
Îmi era mai ales frică că nu ai putea accepta dragostea dintre două persoană de același sex, că ai putea crede că e ceva greșit, că e un păcat.
Dar m-ai liniștit, dar și întristat când mi-ai mărturisit că ai sentimente pentru un băiat.
Niciodată nu am aflat cine era, dar mereu l-am invidiat. L-am invidiat pentru că niciodată nu aș fi putut să fiu eu.
Încă mă întreb cine a fost acel băiat. Acel băiat căruia nu i-a spus niciodată ce simțeai pentru el.
Am tot încercat să mi te scot din cap. Am tot ieșit cu fete, cu băieți, dar nimeni nu mă putea face să simt nimic. Doar când eram cu tine mă simțeam viu și parcă lumea nu mai era atât de rece și gri
Eu tot pe tine te doream, încă te doresc și mereu te doresc. Dar niciodată nu o să te am.
E oare nedrept? Poate nu sunt destul de bun ca să te am, poatr merți pe cineva mai bun.
Cred că să te iubesc a fost cel mai minunat lucru din viața mea.
Dragostea mea pentru tine a fost sinceră și eternă.
Ai fost singura persoana pe care am iubit-o vreodată și singura persoană care nu a putut să fie a mea.
Îmi doresc ca într-o zi să întâlnești pe cineva care să te iubească așa cum te-am iubit eu.
Meriți să fii iubit, Jimin.

     Taehyung

     Taehyung

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Agape|jikookUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum