24 martie 2018
10 zile până la sinucidereIubește-mă, iubește-mă doar pentru o zi, o oră. Oferă-mi o oră de iubire, o oră în care să fii doar al meu, iar eu să fiu doar al tău. O oră în care m-ai lăsa să te cuprind. O oră în care să pătrund în interiorul tău, să te ating, iar tu să pătrunzi atât în suflet cât și în gând.
Te rog, iubește-mă. Iubește-mă puțin și fă acel puțin să se simtă ca o eternitate.
Dar, cum să te rog? Cum să te rog să mă iubești fără să mă respingi? E imposibil, nu-i așa? Nu îți cer eu oare ceva imoral, ceva ce poate te-ar dezgusta?
Ți-ar fi silă să mă lași să te iubesc puțin?
De ce el și nu eu? De ce? De ce el îți poate face atâtea, iar eu nu? Ce pot face cu plăcerea mea carnală ce naște din dragostea mea pentru tine? Ce să fac?
Te îndepărtezi, încet, încet, iar eu mă simt mai rece, mai mort.
Doar spune-mi că mă iubești și după ești liber, liber să te întorci la el. Dar fii al meu pentru un scurt timp, pentru un scurt moment în care aș putea să îți acopăr trupul cu sărutări calde, să ți-l acopăr cu iubirea mea.
Îmi doresc ceva ce nu pot avea vreodată și râd și râd, râd singur în camera mea. Și râd ca un nebun.
De ce râd? Râd de soarta mea? Râd de dorința mea năucitoare de a te iubi? De a te iubi pe tine, cel pe care trebuie să îl numesc prieten, nu iubit.
Nu sunt hotărât dacă vreau să mor, parcă nu îmi doresc asta, încă există un strop de optimism în inima mea. Parcă cred că aș avea o șansă la iubirea ta și trebuie doar să aștept, să aștept și să îmi fac curaj să îți șoptesc un "te iubesc" și după să-ți fur un sărut.
Dacă mor îmi fac rău și mie, nu doar ție. Ar fi tragic să nu îți mai pot vedea chipul, să nu îți mai aud vreodată glasul iubitor. Nu vreau să îl uit vreodată.
Dacă nu o să mor atunci care mai e rostul cuvintelor mele? De ce mai scriu acest jurnal dacă nu vreau ca aici să îmi las ultimele cuvinte?
De ce îmi e frică să mor? Așteptam cu nerăbdare să mor, sau doar mă mințeam?
Mereu mă mint și mint, sunt doar un pacalici al propriului meu destin. Ce tragedie comică!
Mă face să râd. Să râd și mai tare...
Mai e puțin, doar zece zile. Ce înseamnă aceste zece zile? Poate avea oare parte de iubirea ta în doar zece zile? Pot să fiu salvat în zece zile?
Pot să îmi schimb destinul, să îmi schimb alegerea în zece zile?
Ce se poate întâmpla în zece zile?
Crezi că ai putea să mă pierzi în zece zile, Jimin?Taehyung
CITEȘTI
Agape|jikook
Fanfiction"Agape. Dragostea mea pentru tine era agape. O dragoste necondiționată, pentru care eram gata să sacrific totul pentru iubirea ce ți-o purtam și asta am și făcut. Mi-am sacrificat viața doar pentru tine. Așa fi vrut doar să îți fi putut spune cât de...